Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Co se jinde nevešlo

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Co se jinde nevešlo

    tak někde jsem zaslechl, že něčím takovým se na ostrovech živí Regner ml.

    Komentář


    • Re: Co se jinde nevešlo

      mickey: To nevím Asi bych si nepletl rozpis a itinerář, oboje spolu souvisí, ale každé je úplně něco jiného.

      Komentář


      • Re: Co se jinde nevešlo

        hm, pravdu díš.....

        Komentář


        • Re: Co se jinde nevešlo

          Možu mít dotaz trochu mimo téma
          http://www.mapy.cz/letecka?planovani-trasy&x=17.5434140&y=49.2526553&z=12&rc=97rHnx8KAo hVWh0GVJff25oUeoTTK3hQjttd3M&rl=ulice%20Machovsk%C 3%A1%2C%20Tluma%C4%ov%2C%20okres%20Zl%C3%ADn&rl=Tluma%C4%ov%2C%20okres%20Zl%C3%ADn&rl=Tluma%C4%ov%2C%20okres%20Zl%C3%ADn&rl=Machov%C3%A1%2068%2C% 20Machov%C3%A1%2C%20okres%20Zl%C3%ADn&rl=Machov%C3 %A1%2C%20okres%20Zl%C3%ADn&rl=Sazovice%2066%2C%20S azovice%2C%20okres%20Zl%C3%ADn&rp={%22criterion%22 %3A%22turist2%22}&ri=0

          nemáte někdo video z této časti když se tudy jela Barumka (03-05)
          8360RJohnDeere team http://rallyfanda.rajce.idnes.cz/
          http://8360r-johndeere-team.goneo.cz/o-nas.html

          Komentář


          • Re: Co se jinde nevešlo

            Původně odeslal pačes Zobrazit příspěvek
            Nepletu li se, tak toto v Albionu funguje už dlouho. Je na to firma, která tvoří rozpis a potom ho prodává. Pokud si dobře pamatuji, tak dokonce několik modifikací rozpisu. Tuto informaci tady dával drahně dávno někdo z fandů, který na ostrovech jezdí. Nic extra nového to tedy není.
            Tak podle info, je to novinky a zatím nic podobného tu není. Je to ve fázi vývoje.
            Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

            Komentář


            • Re: Co se jinde nevešlo

              Pepo v každým případě se to praktikuje v Kanadě, jak citoval správně Hujer nick "overthil". Tady v Evropě je nějaká firma (snad Francouzká) která takový podklady už dělá pro pořadatele zkušebně pro nějaké rámcové podniky. To už tiskem proběhlo. Na RAC rallye se tak jezdilo léta, tedyy vyzkoušený to je, že to funguje i když si to dost dobře neumím v reálu představit. Ty jo??

              Komentář


              • Re: Co se jinde nevešlo

                Venco, já si to nedovedu představit, ale podle informací to budou reálná data, která budou v součinnosti s kamerou a prý si podle toho budeš moci napsat rozpis. Prostě jeden průjezd, kde si napíšeš základní informace a doupravíš podle těch dat a záznamu kamery. Prý se tímto způsobem nikde data tak dopodrobna nesbírají. Víš, tyto infomace jsou od kamaráda, který do rallye dělá hodně dlouho a rozumí tomu. Nejedná se o Francouzskou firmu, ale o Švédskou.
                Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                Komentář


                • Re: Co se jinde nevešlo

                  Já bych to vzal opačně:základ podle dat a záznamu (to spíchneš i doma) a doupravit a aktualizovat průjezdem až na místě.
                  Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                  Komentář


                  • Re: Co se jinde nevešlo

                    Jenže ty data si musíš nejdříve pořídit-najet :-)
                    Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                    Komentář


                    • Re: Co se jinde nevešlo

                      Já to někde přečetl a vyšlo mi z toho že:základní rozpis včetně onboardkamery dodá pořadatel při schválení přihlášky.Z toho usuzuji že základ uděláš doma a zbytek až na místě.A že by šlo o úsporu času o tom vůbec nepochybuji.
                      Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                      Komentář


                      • Re: Co se jinde nevešlo

                        Míro, ono je to jenom zatím o našich dohadech. Ale to, o čem mluvím, tak to tak vyznělo od Švédů.
                        Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                        Komentář


                        • Re: Co se jinde nevešlo

                          Ten systém vyvinula Švédská společnost Jemba. Vím o něm z Anglie. Nevím jak letos, ale určitě ještě v roce 20013 se používala minimálně v 5 zemích na různých úrovní mistráků (včetně zmiňované Anglie). Jemba vyrábí tripmastery a krom jiného i sytém, který se "Jemba Inertia Notes". Funguje tak, že s pomocí senzorů (volantu a rychlosti) + kamery + GPS + lidské korekce projede někdo danou trasu. Systém vygeneruje rozpis (včetně detailů vzdálenosti), lidská obsluha následně doplní poznámky ("skok", "přes horizont" apod, které automatika neumí), doladí se věci jako "brzdy" apod. Rozpis se pak automaticky generuje do 5 jazyků (v každém jazyce podle národních zvyklostí).

                          Vzorek rozpisu je zde: http://www.jemba.se/Sigdalsrally%202...S2%20Page1.GIF

                          K danému rozpisu systém vygeneruje i graf brzdných bodů a rychlostního profilu trasy (dá se nastavit typ auta, kterým se pojede). Ten pak vypadá takto: http://www.jemba.se/STGCERTM.jpg

                          Má jít o řešení, které má šetřit čas a náklady posádek, i náklady pořadatele s organizací seznamovaček.

                          Osobně bych měl vážný problém na něco takového jezdit. Mám vše z rozpisu naučeno poslouchat podvědomě. Když bych se na rozpis měl soustředit, přemýšlet nad ním (tedy se ho vlastně učit úplně znova), asi bych to někde promptně zahodil. Také bych měl pomerně zásadní problém s tím letět někde na vytočenou pět bez toho, abych věděl o kompresích. Komprese v rychlém jsou ty největší rány (nepobere to podvozek nebo se člověk lekne a odbrzdí to - auto se pak rozeskáče). Ty rány plynou právě z chybičky, kdy v rozpise komprese chybí. Naopak, co beru jako plus je rychlostní profil i rozpis brzdných bodů - to je prakticky použitelné (dokonce i pořadatelem). Ovšem co se rozpisu týče, ať se na mě nikdo nezlobí, osobně si raději napíšu rozpis sám, než se někde vymáznout. Tím mohu peněz (a někdy i času) ztratit dost a dost, dále nedomýším.

                          Co se Jemby týče, popravdě, pokud se podívám na jejich stránky, pak mám vážné pochybnosti o tom, jak technologicky na výši je jejich řešení... http://www.jemba.se/

                          Kdysi dávno tu zkoušel něco podobného prosadit Dan Krob, ale nesetkalo se to s pochopením. Nevím, která firma to tehdy měla zaštiťovat (nutno podotknout, že Dan to tehdy prosazoval kvůli problémům s jezdci, kteří při najíždění prasili a on měl pak problémy s povolovačkami).

                          Komentář


                          • Re: Co se jinde nevešlo

                            No taky mi naskakuje husí kůže z toho, letět někde po lese podle takovýho rozpisu! Ale zvyk je železná košile. Ti co podle toho jezdí od začátku, tak jim to asi nepřijde. Ale přejít z vlastního rozpisu na obdrženej? To určitě nějaký čas člověka hodně zpomalí, než si zvykne. Když člověk na stejnou partii tratě koukne deseti jezdcům, tak bude deset jiných rozpisů!

                            Komentář


                            • Re: Co se jinde nevešlo

                              Původně odeslal hujer Zobrazit příspěvek
                              Já bych to vzal opačně:základ podle dat a záznamu (to spíchneš i doma) a doupravit a aktualizovat průjezdem až na místě.
                              starej pes:Nikdo netvrdí jet jen podle dodaných podkladů.Jen říkám že ten základ co by dodali pořadatelé(zákl.rozpis+onboard) už by si každý doupravil na místě v tom jednom průjezdu.
                              Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                              Komentář


                              • Re: Co se jinde nevešlo

                                Já si tedy nedokážu představit, že bych se tomuto musel přizbůsobit. Jednou si to projet, napsat a potom si upravovat podle nějakého vyhodnocovacího systému a kamer. Bral bych snad dva průjezdy a potom využít těchto dat. Pokud bude zaveden jen jeden průjezd a vyhodnocení-úpravy dle nějakých SW záznamů, tak si myslím, že to bude nebezpečné jak pro posádky, tak pro diváky. Musíme si počkat a kdo si počká, ten se dočká...........
                                Naposledy upraveno Koukola Josef; 04-12-14, 13:16.
                                Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                                Komentář

                                Working...
                                X