Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Co se jinde nevešlo

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Já jsem u tý rány stál.

    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
    Rally Fans Mariánské Lázně

    Komentář


    • Na nějaké z kazet co mám doma je tato havárie zaznamenána, musel bych se podívat. Prý tehdy Křeček v druhém kole zajel rekord činovského okruhu. Bylo to na mokru a měl obuté sliky. Musela to být palba. Jo kde jsou dneska ty staré časy.
      MravenecZ

      Komentář


      • Na těch "crashových" kazetách je Křečkova rána zachycena dokonce ze dvou stran - zepředu i zezadu. Dost fotek "VIP Lancií" mám doma vystříhaných ze Světů motorů.
        Jo a právě sem objevil, že na kazetě Crash 3.díl od JNK je dokonce i rána T.Vojtěcha z Řeporyj 2000 - ale že je to ono mi došlo až asi na x-té zhlédnutí toho záběru.

        rally je známka punku a také nejčistší propojení profánního a posvátného

        Komentář


        • Samotný Ladislav Křeček o té ráně řekl,že to byla jeho největší v historii,jo jo škoda že jsem ty časy rallysportu nezažíval aktivně jako divák.Tenkrát ještě bohužel nebyla rally středem mojích zájmů.

          Komentář


          • S Lancií týmu V.I.P. Křeček havaroval ještě jednou a to na rally v Liberci (nebo to byla Bohemia?). Napral to tehdy do sloupu. Pikantní na té havarii je, že stejný sloup otiskl při stejné rally i jeho syn Martin jedoucí tehdy s Favoritem.
            Křeček po této ráně musel jet Barumku se svým "áčkovým" Escortem, který krotil rok před tím.



            Upravil - pelikan 15 Dec 2003 21:37:16
            http://www.foxrallyteam.cz

            Komentář


            • Myslím, že za tým V.I.P. startoval jednou i Vlastimil Neumann nynější šéf K.I.T. racingu.
              Jen si nedovedu vysvětlit proč jsou si ty názvy tak podobné, ale jak se říká náhoda je v ůl.

              http://www.foxrallyteam.cz

              Komentář


              • A ještě jednou V.I.P. Většinu závodů jely vozy této stáje v základní modré metalíze s bílými reklamami. Na jednom závodě jel, alespoň jeden vůz s prohozenými barvami, tedy bílý základ s modrými doplňky.

                http://www.foxrallyteam.cz

                Komentář


                • Ono tam těch reklam moc nebylo.

                  Ten projekt byl delší. Začínalo to myslím v roce 1992 kdy přivezli ještě starou deltu a s tou jel Valoušek pár soutěží já si pamatuju jen Vyškov. VROCE 1993 jel Valoušek s krasnou bílo červeno zelenou Deltou HF Integrale (mimo jiné Druhé místo na Bohemia rally 1993). Pak přišel rok 1994 a nasazení těch modrých Lancií a v roce 1995 se pustili do MS formule 2 s Peugeotem 306 sk.A. Deila vyhral tušim portugalsko a pak to všechno zhaslo. Bylo kolem toho spousta tiskových zpráv, slávy, a....... Proto jsem psal že to byla stejná blamáž jako u Jolly, Cowitry či jak se to jmenovalo. I ten Neuman tam startoval ale myslím že jen na jedné soutěži.


                  Komentář


                  • No vidíte,zase jsem o něco moudřejší.Dík

                    www.src.czechrallyeweb.net

                    Komentář


                    • V roce 96 jel taky s Lancií na Šumavě Dolák,ale nevim čí to auto bylo tak mi kdyžtak někdo pomozte...

                      Komentář


                      • Bylo to auto od Vaškůje (myslim), protože Vaškůj s ním několikrát startoval (myslim)

                        http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                        Rally Fans Mariánské Lázně

                        Komentář


                        • Takže když to shrneme, tak za jakými koliv aktivitami s Lancií u nás stál vaškůj co???

                          Komentář


                          • Tak ste mě dohnali k tomu abych sáhl do svého archivu. Co nejdřív tu vyhodím základní info o VIP MOTORSPIORT Zlín.


                            Komentář


                            • To mirus:
                              To není pravda. Vaškůj stál za týmem Cowitra, později CW OIL. Za tento tým jezdil E. Bertone nejdříve s Deltou. Ta byla tuším najímána z německa. Další rok jezdil Bertone a "Baňa" Sivík opět s Deltami (tým Cowitra). Pak vznikl tým CW OIL za který jezdil opět Bertone a stal se mistrem Evropy s Celicou st185. V roce 1994 jezdily tým CW OIL český mistrák opět s Bertonem a tým V.I.P. byl vlastně jejich velkou konkurencí. V tom roce také došlo na první nasazení Lancií Delta Evo III Tým V.I.P.). Jednu Lancii Delta Evo 3 zakoupil také tým CW OIL a jeho volant svíral P. Valoušek starší. Měl tak pomoci Bertonemu v boji o titul. Tu samou Lancii vodil např. na Barumce 1995 sám Vaškůj. Tehdy dojel desátý i přes výron v kotníku! Jeden závod konkrétně rally Šumava jel s tímto vozem také Milan Dolák.

                              http://www.foxrallyteam.cz

                              Komentář


                              • Tak tady je zevrubná historie:
                                Všechna práva vyhrazena, a pokud to někde někdo použeje tak mu kopnu do monitory!!!

                                V.I.P Motorsport Zlín

                                1993
                                První start: Rally Vyškov 1993 - Valoušek - Jirátko Lancia Delta Integrale ( typ bez Křidélka nad zadním oknem. Automobil zapůjčen od Autoklubu Kanonika Zlín. Auto trpělo poruchami a výsledkem bylo 5.místo.

                                Valošek Jirátko se opět oběvili na ve stejném roce na Bohemia Rally a dojeli po boji s Blahnou druzí. Tady už jeli s Lancií Delta HF Integrale (poslední model se širokými blatníka a křídelkem) a s perfektním designem. Stejné zparacování jako jela továrna v MS v barvách Repsolu. Tady byly repsolácká žlutá a modrá nahrazeny zelenou a červenou.

                                Poslední start v roce 1993 byl na valašské rally ve vsetíně a valošek dojel na 5.místě

                                1994
                                V roce 1994 se tým představil se třemi vozy. V plánu byly strty na 7 soutěžích MČR.
                                Posádky byly tyto: Křeček - Krečman, Valoušek - Jirátko a Deila - Scalvini. První start byl na Šumavě. Teď to vezmu šupem protože by toho vbylo hodně tak jen stručně + podstatné info.
                                Šumava: Deila 2.místo
                                Valošek 4.místo
                                Křeček havárie ( Čínovský okruh. tžikrát přes střechu, první výkrut byl přes čumák)

                                Krumlov: Deila 1.místo
                                Křeček 3.místo
                                Valoušek 4.místo

                                Liberec: Deila 2.místo

                                Katovice: Deila 1.místo

                                Vyškov Křeček 2.místo
                                Neuman 3.místo

                                Bohemia: Deila 1.místo
                                Křeček havárie ( čelní střet s autobusovou zatávkou)
                                Valoušek nestartoval

                                Barum: Deila porucha vozu - RZ 1
                                Křeček strtoval na Fordu Escort, Lancia nebyla po bohemii schopna startovat

                                Valaška: Křeček 1.místo
                                Deila 2. místo ( titul Mistr ČR v rally )

                                Příbram: Deila měl startovat na Rally San Remo ( jestli tam skutečně startoval tak to jsem už nehledal)
                                Křeček 2.místo
                                Valoušek startuje s Lancií za CW sport Zlín

                                1995 Rally Portugalsko Vítěz F2
                                Neuman startoval za V.I.P. s vozem Škoda Favorit jako nadějná mladá posádka. S Lancií se svezl také skvělý zlínský jezdec Pavel Hejtmánek, který zde myslím ukončil karieru.

                                Za vznikem týmu stál podle oficielních tiskových informací český sponzor V.I.P. Motorsport s.r.o. , Italský upravce Nocentini a italští sponzoři. Jinak se ale říkalo že za týmem stojí podnikatelé, kteří zde perou peníze. Po zrušení týmu se doprovodné automobily objevily v několika jiných zlínských týmech kde byly zřejmě odprodány. Myslím že tyto vozy používal CW sport (dnes Jolly Club) a K.I.T. racing. Podniky jsou řazeny tak jak si myslím že šly po sobě ale nehledal jsem v kalendáři tak to tak být nemusí. U podniků kde nejsou uvedeny výsledky všech jezdců tak buď nestartovali a nebo jsem je nenašel ( musel bych důkladněji hledat a studovat tehdejší články).

                                Komentář

                                Working...
                                X