Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Co se jinde nevešlo

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    quote:
    Zase jsem trochu máknul do archívu. Víte, co to byla Škoda 200 RS ? Tak už ji mám taky na svých stránkách. Bohužel jsem tehdy válčil a tak jsem ji moc nenafotil.

    vím co to bylo , dokonce jsem se podílel na výrobě.


    Komentář


    • #32
      quote:
      quote:
      Zase jsem trochu máknul do archívu. Víte, co to byla Škoda 200 RS ? Tak už ji mám taky na svých stránkách. Bohužel jsem tehdy válčil a tak jsem ji moc nenafotil.

      vím co to bylo , dokonce jsem se podílel na výrobě.


      Výborně. Takže ověřuju si. Byly opravdu vyrobeny jenom tři? Startovala někde i ta 180, nebo nasadili hned motory 200 pro všechny vozy? Díky.

      Komentář


      • #33
        quote:
        Tak jak to tedy vlastně bylo s tím panem Jiřím Sedlářem???

        Tak podle toho co jsem cetl ja, asi zhruba takto. Pri testu novych tlumicu auto (skoda Favorit) uklouzlo na mokre vozovce a smerovalo na pole asi by se nic nestalo, ale Jirka ho nechtel poskodit a snazil se udrzet na ceste. Malem se mu to podarilo nebyt kaluze po desti. Favorit se dostal bokem do prikopu a udelal neco jako salto. Jirka nebyl pripoutan a nejak nestastnou nahodou sahl za kliku a vypadl. Auto potom dopadlo na nej. Vypadalo to ze bude jen zlomenych par zeber ale pravda byla jina. Do nemocnice byl Jirka prevezen pozde. Podlehl nejakym vnitrnim zranenim. A do nemocnice se dostal az za strasne dlouho. Pry ho nejaky projizdejici nechtel vzit do auta kvuli tomu, ze by mu od krve zaspinil potahy. A mobil v te dobe bohuzel nebyl. Tak asi ve zkratce.

        Cau Tom

        Komentář


        • #34
          quote:
          Zase jsem trochu máknul do archívu. Víte, co to byla Škoda 200 RS ? Tak už ji mám taky na svých stránkách. Bohužel jsem tehdy válčil a tak jsem ji moc nenafotil.

          Jestli chcete vedet taky neco o

          Škoda 200 RS
          Škoda 120 S Rallye
          Škoda 130L/A
          Škoda 130LR
          Škoda 120 s motorem vpředu
          Fabia GT
          Test Octavia RS
          Octavia RS
          Škoda Octavia RS WRC edition
          Škoda 135 Turbo
          Rapid V6

          Tak se mrknete na http://skoda.panda.cz/rubrika.php3?id=11&sort=2 Asi nejlepsi stranky ( sorry Foly) co jsem nasel na netu ohledne vsech skodovek.





          Komentář


          • #35
            Jo, škoda.panda to má fajn, kouknul jsem se tam. Je dobře, že to všechno publikují. Myslím, že si nijak nekonkurujeme a nemusím už cítit škodovky jako dluh. Kluci jsou mladší a čtou staré světy motorů. Já do nich nahlížím, abych dodal fakta, ale tu dobu pamatuju. Je fakt, že v rámci úspornosti textu se nerozkecávám, ale snažím se tu atmosféru doby do textů dostat v drobných poznámkách. Ono když si pamatujete např. kostnatého, snědého Haladu, jak na svém BMW přelepuje širokou páskou stěrače, aby zlepšil aerodynamiku a stačil na tovární škodovky, je to přece jenom větší citovka, než oskenovat časák. Takže asi začnu konečně dělat textíky o jezdcích té doby.


            Komentář


            • #36
              Jo Foly tvoje stranky jsou super. A o jezdcich te doby napis je to dobry napad. Ja mam 22 let takze jsem stare dobre casy zazil jako skvrne a rad bych se dozvedel neco vic.

              DIK ZA TO CO DELAS

              Cau Tom

              Komentář


              • #37
                Tak přidávám na stránky ještě jednu škodováckou exotiku a už s nimi dám na čas pokoj. Škoda 130 RS A5 typ 738. Okruhový prototyp z roku 1978.

                Komentář


                • #38
                  no klidne nas stema skodovenkama muzes chvilku otravovat, vubec mne to nevadi

                  Komentář


                  • #39
                    To Foly:Haladu jsem znal moc dobre,delal ucitele v autoskole v Beroune a diky zavodum mel doma jen stul a zidli,vsechno vrazel do BMW.A co ti rika jmeno Adamek a jeho NSU,take preci trapil pekne fabriku.
                    Alpine

                    Komentář


                    • #40
                      Jo ty RSky,myslim ze byla jedna 180 a dve 200,ale nejsem si jistej,je to preci jen uz nejaky patek.Tu 180 snad vodil Sedivy s Janeckem?

                      Upravil - alpine 03 Nov 2002 23:23:47
                      Alpine

                      Komentář


                      • #41
                        To Foly:Ale vzdyt to mas vlastne vsechno na svych strankach
                        Alpine

                        Komentář


                        • #42

                          [/quote]Výborně. Takže ověřuju si. Byly opravdu vyrobeny jenom tři? Startovala někde i ta 180, nebo nasadili hned motory 200 pro všechny vozy? Díky.


                          Pokud si vzpomínám, tak buď 74 nebo 75 obě auta jely Barum rally. St. číslo 1 měl Hubáček , škodovky meli 2 a 3, 5 mel Hauck na světle zeleném Porsche, který vyhrál.

                          [/quote]

                          Komentář


                          • #43
                            Jo, to byl na barumce Horsák a Šedivý. Vypadá to, že do všech tří soutěžáků dali dvoulitry. Ten plonkovní motor 1800 byl asi pak namontovaný do toho typu 738, co jsem na stránky dával včera.
                            Z dvoulitrů udělali jednu okruhovou a jedna až dvě jezdily rally. Takže to budou tři auta a čtyři motory. Ověřím to u ing. Velebného, celá jejich familie kdysi dělala v Česaně.

                            Komentář


                            • #44
                              quote:
                              To Foly:Haladu jsem znal moc dobre,delal ucitele v autoskole v Beroune a diky zavodum mel doma jen stul a zidli,vsechno vrazel do BMW.A co ti rika jmeno Adamek a jeho NSU,take preci trapil pekne fabriku.
                              No pan Adámek fabriku pěkně s... . Ať už s NSU TTS nebo s plackou Brixner. To byl pan jezdec. Myslím, že než se objevil Tomáš Enge s F 3000, tak u nás nebyl jezdec, který by vodil silnější stroj. Jeho strty v důchodovém věku v Interserii s těmi monstry byly famózní. Mám dojem, že ještě pořád drží oficiální český rychlostní rekord.
                              Chtěl bych o nich všech něco napsat. Ale to je těžší než popsat technické parametry auta. U některých nevím, jestli žijí nebo ne atd.

                              Komentář


                              • #45
                                To Foly:
                                Pamatuji si na ten rozruch v Gottwaldove, kdyz vybalili ty 2 prototypy S 180 a 200 RS. I na Haucka a Spindlera na Porsche. Posledne jmenovaneho jsem potkal nedavno.
                                Co se tyce p. Adamka, troufl bych se mirne oponovat. Nevim, jaky byl to pilot, v kazdem pripade mel vzdy daleko nejlepsi auta a to tenkrat nebylo jen tak. Vzdyt byl problem si na zapad zatelefonovat. O ceste nemluvim, jak nekdo mohl vlastnit NSU TT, jezdit s nim zavody a schanet na nej nahradni dily, jezdit Interserii, to si netroufam ani pomyslet..
                                Jini jezdili zavod do Vrchu a ME v Brne s Wartburgem(p. Svancara). Pamatuji si na poprask, kdyz p. Trajbold st. na Vltave jel na zelene Skode 120 na prvnich slickach z Barumu. Bylo to, jako by dneska privezl p. Hrdinka najednou auta od Panizziho a Gronholma. Byla to jina doba trochu....

                                Komentář

                                Working...
                                X