Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Co se jinde nevešlo

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    [/quote]Výborně. Takže ověřuju si. Byly opravdu vyrobeny jenom tři? Startovala někde i ta 180, nebo nasadili hned motory 200 pro všechny vozy? Díky.
    [/quote]

    Čau Foly, vím, že s 200RS jezdila posádka z Vrchlabí Srnský-Syrovátko, pana Srnskýho docela dobře znám, ví o těch autech docela dost, pokuď by jsi měl nějaký dotazy, napiš mě či jeho synovi Pepíku Srnskýmu na josef.srnský@skoda-auto.cz , Srnský st. jezdí jako mechanik na závodech do vrchu svýmu klukovi, tam by jsi ho mohl v průběhu sezony i vyzpovídat, strašně rád si o tý době a o těch raketách popovídá...



    Upravil - malamut 04 Nov 2002 18:51:41

    Komentář


    • #47
      To jiri:Ja myslim, kdyz Adamek dokazal vodit hlavne tu placku,ze urcite umel,to by jsme mohli rict i o Hubackovi,ze mel nejlepsi auto a proto vyhraval.Vzpomen,kdyz se prvne obevil Stratos na Barumce,zatacku brali na trikrat...no a i v ty debilni dobe se urcite nejaka ulicka nasla neco sehnat.Hubacek jezdil v Dukle,Adamek tusim za Narex...ven ale snad ani nejezdili.
      Alpine

      Komentář


      • #48
        Alpine, tenkrat se rikalo, ze na Barum bylo relativne slusne startovne, vim ze mimo trochy penez poradatel daval benzin, ubytovani atd. A tak nebylo tajemstvim, ze nekteri"piloti" to vse schrabli a soutez stravili v hotelu Moskva s kockama... Toto se rikalo i o tech Stratosech. Ja tu bidu taky videl...
        Nechci nikomu nic predhazovat. Ale ke koupeni placky, ci jineho auta jsme meli dost daleko...
        Vzpominam si, jak p. Srnsky, tenkrat tovarni pilot z Vrchlabi mi ukazoval pridavek do oleje Wynns, mel to pry od nekoho ze "zapadu" a povazoval si toho moc. Pak to tam nalil a ja tu konzervu prazdnou mam doma jeste dodnes.
        Nechci se oprabvdu do nikoho navazet, p. Hubacek ale jezdil za Duklu, tedy vojaky, tedy......Odtud je jen krucek k AZNP, panu Zapadlovi, Skode 130, panu Vojtechovi st., p. Charouzovi atd, atd. Nechame toho radeji. Nebyla to doba moc vesela, bude hezci na ni vzpominat v dobrem.

        Komentář


        • #49
          To jiri:Ja vim,je to jak pises,doba byla na h...o,pro vetsinu kluku to byl velmi drahy konicek,vazili si vseho,co bylo z venku,ale na Vltavu a Barumku,na to kouzlo tech nocnich RZ vzpominam do dnes...
          Alpine

          Komentář


          • #50
            quote:
            Alpine, tenkrat se rikalo, ze na Barum bylo relativne slusne startovne, vim ze mimo trochy penez poradatel daval benzin, ubytovani atd. A tak nebylo tajemstvim, ze nekteri"piloti" to vse schrabli a soutez stravili v hotelu Moskva s kockama... Toto se rikalo i o tech Stratosech. Ja tu bidu taky videl...
            Nechci nikomu nic predhazovat. Ale ke koupeni placky, ci jineho auta jsme meli dost daleko...
            Vzpominam si, jak p. Srnsky, tenkrat tovarni pilot z Vrchlabi mi ukazoval pridavek do oleje Wynns, mel to pry od nekoho ze "zapadu" a povazoval si toho moc. Pak to tam nalil a ja tu konzervu prazdnou mam doma jeste dodnes.
            Nechci se oprabvdu do nikoho navazet, p. Hubacek ale jezdil za Duklu, tedy vojaky, tedy......Odtud je jen krucek k AZNP, panu Zapadlovi, Skode 130, panu Vojtechovi st., p. Charouzovi atd, atd. Nechame toho radeji. Nebyla to doba moc vesela, bude hezci na ni vzpominat v dobrem.

            Myslíš Zapadla staršího nebo mladšího???

            Komentář


            • #51
              To Mirus:jiri mysli urcite stareho Zapadla,mlady byl divoch a dost toho rostrelil,ale on tu moznost mel...nez se zavreli vratka...
              Alpine

              Komentář


              • #52
                quote:
                To Foly:

                Co se tyce p. Adamka, troufl bych se mirne oponovat. Nevim, jaky byl to pilot, v kazdem pripade mel vzdy daleko nejlepsi auta a to tenkrat nebylo jen tak. Vzdyt byl problem si na zapad zatelefonovat. O ceste nemluvim, jak nekdo mohl vlastnit NSU TT, jezdit s nim zavody a schanet na nej nahradni dily, jezdit Interserii, to si netroufam ani pomyslet..
                Tady jsi Jirko narazil právě na to, že je těžší psát o lidech než o autech. Pan Adámek byl vynikající jezdec. Nevím, jak (zda mu tetička posílala tuzexové bony) a proč si koupil NSU TT (rozhodně to spestřilo pole). Rozhodně to ale bylo horší auto než Š 130 RS. To se prokázalo jak v ME tak MR. Takže argument daleko nejlepšího auta padá. Později pro třídu B6 1300 koupil perfektní podvozek Brixner a do něj motor přemontoval. Tam už pak kraloval, ale hodně to bylo rukama. V interserii dostal angažmá - resp. zapůjčený vůz a musel dělat výsledek. To nebylo žádné popojíždění starého páprdy. No o tom všem bych ale musel s p. Adámkem mluvit.
                Jen pikantní poznámečka k p. Trajboldovi staršímu. Měl vždy ty nejlepší kontakty. Jak to koulel nevím, ale vždycky zařídil a sehnal co bylo potřeba (např. trvalou reprezentaci v poháru MaP). I po revoluci.

                Komentář


                • #53
                  To malamut:
                  Moc děkuji za kontakt. Určitě se na p. Srnského obrátím. Zajímavé bude i to, kde vlastně ty auta skončily.

                  Komentář


                  • #54
                    Jak říká Jiri, lepší bude vzpomínat v dobrém.
                    Jak se tu všichni pouštíme do toho kdo s kým a za kolik to nemá to cenu. Kdo byl dobrý se poznalo i tehdy. Byl vždy rozdíl mezi Rosickým na Alfě a Velimským na stejné Alfě. Hubáček jezdil za Duklu stejně jako někteří další, ale jenom on byl rychlý a proto dostal půjčenou z továrny Alpinu a Lotus F3, a na rozumy za jeho mechanikem chodili i Frantíci. Ale ještě jednou, jak kdo k čemu přišel, to jsou spekulace. Ono i dnes bychom se asi divili, že?

                    Komentář


                    • #55
                      Jeste mala poznamka k Adamkovi,na starem Mosteckem okruhu mu pravidelne ulitlo predni okno z toho NSU...Trajbold mel na voze reklamu ZPA Jinonice...take nam bylo divny,ze muze a ze ma...

                      Upravil - alpine 05 Nov 2002 06:58:59
                      Alpine

                      Komentář


                      • #56
                        To Foly:Hubacek byl skutecne pan jezdec a Sasa Klimt pan mechanik...
                        Alpine

                        Komentář


                        • #57
                          to: AlesGute
                          quote:
                          quote:
                          quote:
                          Tak jak to tedy vlastně bylo s tím panem Jiřím Sedlářem???

                          Dost se timto tematem zabyvali v casopise RAllysport, kde byla prave zpoved Sedlarova spolujezdce Castulika

                          Jaký časopis Rallysport? To myslíš předchůdce AutoSport Magazínu?

                          jo ten myslim, ale to bylo myslim v obdobi, kdy jeden vydaval Yukon a druhy Alitron - oba meli stejny nazev.

                          Pug205gti

                          Komentář


                          • #58
                            quote:
                            To malamut:
                            Moc děkuji za kontakt. Určitě se na p. Srnského obrátím. Zajímavé bude i to, kde vlastně ty auta skončily.

                            Jedno auto je vystaveno v muzeu Škoda auto v Ml. Boleslavi - prohlížel jsem si ho před 3 měsíci, jedno auto skončilo na šrot někde po havárii a jedno prodali někomu - nevím komu - info je od p. Brojera - oddělení péče o zákazníka ve škodovce.

                            Komentář


                            • #59
                              quote:
                              Jak říká Jiri, lepší bude vzpomínat v dobrém.
                              Jak se tu všichni pouštíme do toho kdo s kým a za kolik to nemá to cenu. Kdo byl dobrý se poznalo i tehdy. Byl vždy rozdíl mezi Rosickým na Alfě a Velimským na stejné Alfě. Hubáček jezdil za Duklu stejně jako někteří další, ale jenom on byl rychlý a proto dostal půjčenou z továrny Alpinu a Lotus F3, a na rozumy za jeho mechanikem chodili i Frantíci. Ale ještě jednou, jak kdo k čemu přišel, to jsou spekulace. Ono i dnes bychom se asi divili, že?

                              Sakra to je nostalgie, že bych zatlačil slzu v oku. Vzpomínám jak naši fotři řičeli, když P. Velimský a za ním Rosický jeli tuším 3 a 4. na ME v Brně. Taky padlo jméno Halada - toho si matně z televize pamatuju, jak v Havířově na vodě jasně vedl v B5 ( nebo co to bylo za skupinu ) před tovární Škoda plackou a nějakejma Metalexama, pak byl dlouhej na brzdy a skončil s pomačkaným předkem v příkopě...
                              Ještě jedno téma - v 1972 se jelo RMC z Varšavy, v Brně byla časovka. Tehdy tady jely i dva tovární Porsche s Laroussem ( nakonec skončil 3. ) a Waldegardem za volantem. Kdyby se našel někdo, kdo má z toho nějakou fotku, tak by to bylo velký. Přes Brno se jelo i potom, ale už tak akorát tovírní polský Fiaty a nějací soukromníci.

                              mm

                              Komentář


                              • #60
                                To víš že jsem u toho Internacionálu byl. Lozil jsem tam s flexaretou po kandelábru, ale blesk myslím nedolétl. Musím se podívat, jestli něco nemám. Kromě výše jmenovaných tam byla polská superhvězda všech dob Sobek Zasada, Poláci Mucha a Jaroszewicz, známý mistr smyků Boby Slotemaker, Gijs van Lenep .... Velké show.
                                Zamačkávám slzu každou chvilku :-) Tolik lidí ve tři ráno a mrazu jsem dlouho neviděl.

                                Komentář

                                Working...
                                X