Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Co se jinde nevešlo

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Jirka ST
    replied
    POLO R5 má za sebou první vítězství, jak vyplývá z nejlepší světové databáze o rally :-): https://www.ewrc-results.com/results...ulsrally-2018/. Kristoffersson je ve Švédsku přihlášen do WRC2...
    Naposledy upraveno Jirka ST; 30-12-18, 08:32.

    Zanechat komentář:


  • wimmer
    replied
    Jeden tip na páteční večer do Pačíva https://www.facebook.com/19109370094...type=3&theater

    Zanechat komentář:


  • Koukola Josef
    replied
    Míro, jak píše kondec:,,Každý legální závod, který budete u nás pořádat musí být pojištěn pro případ způsobených škod třetím osobám." Škoda třetím osobám se vztahuje na škodu na majetku a na zdraví. Jiné škody mi nejsou známé .......

    Zanechat komentář:


  • hujer
    replied
    Dle mě to vyznívá že se to týká všech samohybů a ten problém asi spočívá v ochotě pojišťoven.A tady vidím jádro pudla nakolik budou ochotné jít do rizika.

    Zanechat komentář:


  • kondec
    replied
    Článek jsem četl a taky jsem psal, že jsem jej asi nepochopil. Vy podle toho co píšete ano, ale stále mi to není jasné. Každý legální závod, který budete u nás pořádat musí být pojištěn pro případ způsobených škod třetím osobám. Uniká mi tedy souvislost mezi sekačkami a závodními auty. Podle vyjádření citovaného pána tam asi je, jenom ji nemohu najít.

    Zanechat komentář:


  • Koukola Josef
    replied
    Míro, je to pouze věcí pojišťoven a věřím že pojišťovny mají produkt, který tyto potřeby kryje.

    Zanechat komentář:


  • hujer
    replied
    Pane a četl jste to jen letmo? nebo dokonale?Tady nejde o nepojištěnou rally!Tady hrozí zánik motorsportu.

    Odpor jednotlivých zemí ale nebyl úspěšný, neboť v květnu letošního roku Evropská komise potvrdila, že neomezené pojištění bude povinné pro „jakýkoliv druh vozidla, pokud mezi jeho běžné funkce patří přeprava, a to bez ohledu na terén, kde se vozidlo nachází, a bez ohledu na skutečnost, zda stojí nebo je v pohybu“. To skutečně znamená, že pojistit bude nutné i ony sekačky nebo třeba golfové vozíky. Jenže zatímco takové stroje vám pojišťovna pojistí za drobné bez větších problémů, v případě automobilových závodů to tak jednoduché není.

    „Toto nařízení se vztahuje na jakékoliv motorové vozidlo, na jakémkoliv povrchu, kdekoliv v Evropské unii,“ uvedl Chris Aylett, šéf asociace motorsportu. A dodal, že v jeho důsledku mohou být jakékoliv závody v Evropě od počátku příštího roku fakticky ilegální. „Žádná pojišťovna totiž nebude krýt riziko nehod v rámci motorsportu. Není možné převzít odpovědnost za veškerá možná zranění osob, která se na závodní dráze odehrají.“

    jen drobný úryvek

    Zanechat komentář:


  • kondec
    replied
    hujer: Je docela možné, že jsem ten článek nepochopil, ale ona se u nás někde jezdí nepojištěná rally? Nebo v čem je vlastně jádro problému, že EU potichu zničí automobilové závody?

    Zanechat komentář:


  • hujer
    replied
    Tak jsem při brouzdání narazil na toto:http://www.autoforum.cz/zajimavosti/...ce-z-internetu

    Potěš koště jestli to nezmění a projde to.

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Sordo měl co dělat...https://sport.idnes.cz/biker-vs-jezd...motorsport_ald

    Zanechat komentář:


  • standak
    replied
    Že by nakonec největší Veibyho problém nebyl ten Rapid, ale graf na pozadí?
    https://echo24.cz/a/S9SFD/zavodnik-s...ce-z-internetu

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    že by místo toho jel další evropskou šotolinku v Lotyšsku? to by mělo logiku, ne?
    https://www.ewrc-results.com/entries...-liepaja-2018/

    Zanechat komentář:


  • Jirka ST
    replied
    Z facebooku Filipa Mareše

    mareš facebook.jpg
    Přiložené soubory

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Taky si myslím, že klíčem k rozluštění záhady budoucnost motorsportu ve Škodovce je Rovanpera.

    Zanechat komentář:


  • Kenny_pce
    replied
    Tak si zkusim zavestit:

    1) Rovanpera nedal Malcolmovi na posledni chvili kosem jen kvuli prachum. U neho mel moznost se zahackovat ve WRC tymu, takze predpokladam, ze v SM mu museli slibit vstup do WRC. Takze ten podle me neodejde, dalsi 2 roky ve WRC2 mu neuskodi. Stejne by 2019 s WRC nejel.
    2) Tidemand by se po 5 letech ve WRC2 mel skutecne pokusit postoupit do vyssi ligy. Jako trojka Citroenu nebo Fordu by se mohl chytit. Posledni (nic moc) moznost je pockat si na vstup SM do WRC.
    3) Veiby udelal pruser a byl odejit, C3 R5 moc presvedcivy vykony nepodava a on taky ne. A tezko to u Veibyho st. vzbudi nejaky emoce vuci SM. Vidim to na zacatek konce kariery, ale treba jeste prekvapi.
    4) U Nordgrena popravde nevim, jak na nej prisli, jezdi malo a v MS letos jen jednu soutez. To nevypada, ze by si ho chteli vypiplat, pripada mi tam tak nejak navic.
    5) Kopeckej zustane u Schade nadosmrti, bude vyvijet dalsi (vitezny ) auto a provozovat "soukromej" tym pro tovarni jezdce na MS (klidne s PoloR5) a sebe na domaci mistrak. Pak dostane trafiku nekde v korporatu a uchlasta se kafem

    Zanechat komentář:

Working...
X