a proc ne .)
kdyz jsem zalozil tema martin plesnik...taky jste ho znicili .///
budte radi ze se dohadujeme, komunikujeme, piseme a i nadavame...
co by za to konkurence dala aby se tak vymenovaly nazory pod jejich clanky, nebo na foru...
Pejda: když vidím příspěvek v tématu dotaz , tak si myslím že se někdo na něco dotazuje.A když si čtu přípěvky těchto dvou pánů , tak si myslím že by mohli mít prostor ve svém tématu.
Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)
Meca, souhlas, tady pro zlého admina kopíruji můj názor z vlákna dotaz:
Re: Dotaz
Souhlasím s volnou diskuzí.
Pro MravenecZe: problém je v tom, že ewrc je velmi populární a dfco. se vám každý rok násobí počet přístupů. Co by za to jiní dali. Velkou část popularity tento server získal právě možností volně diskutovat a to nejen ve fóru, ale taky v komentech pod články. Je pravdou, že taková popularita sebou nese negativa, o kterých nemá smysl se rozepisovat, protože je všichni vidíme. Ale, pokud to budete chtít "učesat" do roviny formální výměny informací, tak pro spoustu lidí (bohužel) ztratíte lesk. To co lidi zajímá, mimo dění v rally, jsou emoce. Pro to volná diskuze může být takovým Speakers' Cornerem tohoto dění. Já se vůbec nedivím nikomu, že se ozve, je-li něco, s čím nesouhlasí. Protože jsme dfco. na veřejném prostranství, kde se hodně lidí i zná osobně. Nehažte všechny do jednoho pytle, jen rozšiřte mantinely.
Stále je tady 99,9% lidí, které spojuje láska k rally a to je podstatné. A ve srovnání s diskuzí na jiných serverech (např. o F1) je tohle místo, a bude, pro dospělé.
Toť můj názor.
Pod clankem o ramu C4 se pan Vratil dotazoval o kolik ta trubka muze zvednout vykon auta. Tak ja mam dotaz v cem mel vyhodu Prokop kdyz mel na sotoline asfaltove kotouce o dva mm jiny rozmer nebo Ford tenci plexi v oknech atd. Cekal bych ze Citroen by mel byt potrstan at financne nebo body ale aby se merilo stejnym metrem vsem i kdyby ten ram byl bezpecnejsi tak to neudelali dle pravidel a meli by cekat trest
mikal: Ano, za podobnou připomínku jsem si vysloužil označení za všeznalého a nejmoudřejšího z nejmoudřejších. Pak i víc... Přitom ten samý pán schvaloval, nebo mlčel k vylučování u nás za menší prkotiny, jako bylo třeba nasazení zcela nových a nikdy nejetých kol a gum (byly o chloupek širší, ale zase to na nich na rampě autu slušelo) jen na cestu ze servisu na rampu (pár stovek metrů přejezdu) u vítězné posádky. Proti vyloučení tenkrát byli dokonce i poražení soupeři ve třídě. Proto se divím, že Vrátil jednou tvrdí, že předpis je zákon a jindy se ptá, jak jedna trubka ovlivní výkon.
Já nic, já muzikant. Navíc tento muzikant sám a vlastnoručně napsal, že ve své funkci sportovního komisaře, nemá čas sledovat, jak jedou nějací poháristé. Přidělit ještě horší čas, než posáda navzdory zpomalení u havárie dosáhla, je prostě zvěrstvo zasluhující omluvy, ne výmluvy. Omluva by se dala pochopit a přijmout, výmluva je hodná maximálně uličníka na pískovišti.
vrci: Nezlobte se na mě, tohle tady bylo rozebíráno mockrát a já už to rozebírat znovu nebudu... Nic jsem "nezazdil", podléháte "někým" vsugerované hysterii... Já nejsem samorozhodující činitel, pokud víte a to jistě víte, rozhoduje trojice sportovních komisařů a to hlavní, nebo "hlavnější" slovo má hlavní sportovní komisař... Problém byl tenkrát konzultován i s hlavním časoměřičem... Spočítáním průměru čtyř nebo pěti odjetých jezdců není nic nemravného, ani zločiného... Natožpak proti pravidlům... Také vím, že v podstatě žádné přidělení náhradního času není úplně spravedlivé, vždycky se někomu nebude něco líbit. Tečka... Dál k tomu nemám co říct...
Rudo, telefonováním a mailováním s Vrátilem jsem strávil a hlavně ztratil mraky času (a mám pocit, že nejsem sám). A slovy klasika: Je to marné, je to marné, je to marné.
Vrátil je licencovanej sportovní komisař a donedávna i člen řídícího orgánu rallye, není to obyčejnej tlachal tady na foru jako já a pokud není a nebude ochotnej, ani schopnej přiznat a uznat svý chyby, budu mu je připomínat. Takže se ti dopředu omlouvám, protože je možné, že se ještě někdy naštveš. Promiň.
Myslím si, že pokud by jste při svých znalostech a informacích našli alespoň zčásti společnou řeč, bylo by to ku prospěchu všech, které rally (a nejen ona) zajímá. Takže moje doporučení pro vás dva. Navrhuji dva týdny klidu zbraní na fóru a o to čilejší komunikaci prostřednictvím vzájemných zpráv, případně následně po telefonu. A nejlepší by bylo osobní setkání. Když si dokážu dobře povykládat s jedním i druhým z vás, byl v tom čert, aby jste se nedomluvili taky mezi sebou.
Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE
Aj podla mna je toto zbytocne forum. Suhlasim ze ewrc je popularne, ale nesuhlasim s tym ze ludia vyhladavaju prave taketo vzajomne napadania. Skor preto, ze v diskusiach su vo väcsine pripadov velmi zaujimave prispevky a nazory insiderov, doplnujuce info, vecne poznamky. Pardon ale toto vlakno nema zmysel.
Nazor k homologacnym pravidlam: Su to pravidla a maju sa dodrziavat do litery. Ak tam maju byt dvere/kotuče/ram/gumy/skla X, tak nech tam su X a nie X1 a ani Y. K ramu Citroen: JPP, ziadne oficialne prehlasenia, ziadny protest, co riesime?
maestro: kazda politika nebo vlada fungovala pokud byl vyslysen nazor lidu. komu vadi jedno vlakno navic ve foru? tak at do nej nepise...az se do nej prestane psat uplne, tak zmizi do hlouby a muze se treba smazat. ale mazat ho ted proc .)
Ot na pana Vratila...proc byl tusim vyloucen pan votava za jine dvere na svem lanceru. jak nejaky dvere ovlivni jeho vykon? dik za odpoved.
Jak kdysi z balkonu Melantrichu prohlásil jeden pán: "fórrrum znamená náměstí ....". Proč by se tedy nemohli někde pod podloubím náměstí přít a dohadovat pánové N. a V. za souhlasného přizvukování či nesouhlasného mručení přihlížejících. A jak píše "meca", až to přihlížející přestane bavit, odejdou. A z čeho podle mně pramení tyto spory v podloubí: přestože v mnoha názorech s oběma pány souhlasím, reakce p. V. na nesouhlas nebo nedejbože kritiku jeho názorů bývají obvykle velmí dotčené, ba nerudné a zde prostě narazila kosa V. na kémen N., který si také jen tak něco nenechá a dokáže být sžíravě ironickým komentátorem.
Ot na pana Vratila...proc byl tusim vyloucen pan votava za jine dvere na svem lanceru. jak nejaky dvere ovlivni jeho vykon? dik za odpoved.
Ono stejný problém měl loni na Barumce i Tuček a neprošel a proto letos zvolil Subaru .
Ale jiný případ letos na Příbrami,kdy byl vyloučen Vopatřil z důvodu menších brzových kotoučů čímž opravdu nezískal žádnou výhodu. Ano,vůz asi neodpovídal homologaci,ale pokud tím posádka "opravdu" nezíská žádnou výhodu,šlo by to určitě řešit pouze penalizací. Ono je to vše jen a jen na posouzení komisařů,stejně jako případ Vizina na Barumce,který s Polem neprošel TP,ale v Rakousku s tímhle autem Waldher normálně startoval např. i na Janneru,který se jede podle mezinárodních řádů.
To jen tak na okraj.
Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower
Sport má mít jasná pravidla a ta pravidla mají platit pro všechny, dokonce i pro rozhodčí.
Před Novým smekám, já už jsem tuto stranu barikády zbaběle opustil – nic nedělat má svoje nesporné výhody. Jezdit na rally jen tak na čumendu je rozhodně příjemnější, než se permanentně a především zbytečně otravovat.
Komentář