Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Simulace

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Simulace

    Simulace (FEM, CFD,...) budou stále důležitější v konstrukci a zaslouží si vlastní vlákno. Navíc se nebudou zaplácávat jiné vlákna a fórum bude o něco přehlednější.


  • #2
    <h5>Simulace zpoždění převodovky</h5>

    Protože Peugeot u 307WRC použil dvouspojkovou převodovku, tak pro lidi, které to zajímá, jsem udělal takovou jednoduchou simulaci vlivu doby přeřazení na zrychlení auta.

    Simulace zrychlení s konstantním výkonem. Pro zpoždění při přeřazování byly zvoleny hodnoty 0ms, 50ms a 100ms. Za 7s jsou dosaženy tyto hodnoty:
    • 0 ms: s=205.4m
    • 50ms: s=200.9m
    • 100ms: s=196.1m






    Upravil - richie08 27 Oct 2005 13:27:38

    Upravil - richie08 27 Oct 2005 13:28:28

    Komentář


    • #3
      Kdyz se psalo minuly tyden o nove dvouspojkove prevodovce, premyslel jsem v cem by asi mela byt lepsi. Pokud mluvili o zrychleni nekolik malo desitek vterin za soutez, pak by to mohlo odpovidat tomu, ze prevodovka zvladne proste zaradit rychleji. Treba prave misto 50ms radi za 25ms. Budu rad pokud to tady nekdo vysvetli.

      Komentář


      • #4
        Jestli to dobře chápu tak je to něco jako měnič momentu u automatů, kdy auto jede eště na jedničku, ale už plynule přenáší moment z dvojky přes druhou spojku. tzn. že auto je vlastě ve stálým tahu bez přerušení. To má určitě i příznivej vliv na plnění turba a blow off už nemusí tolik odfukovat. "ksssss"

        BB MOTORSPORT doporučuje RICHARD BURNS RALLY
        http://www.speeder.czweb.org

        Komentář


        • #5
          To jde slyšet hlavně u Subaru Imprezy WRX STi.

          Komentář

          Working...
          X