Oznámení

Collapse
No announcement yet.

funkce ABS a jeho vlastnosti

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    to MravenecZ: Plnej souhlas a přidám radu, kterou jsem už jednou výše psal. Problémům s roletou a ABS se vyhneš po namontování sportovněji nastavených tlumičů. U feldy stačily mírně tužší HP a bylo to OK (kruci to je zkratek).
    quote:
    Pánové, je třeba rozlišit jízdu po běžné silnici a v běžném provozu a jízdu závodní. Pro běžného řidiče a běžnou jízdu jsou všechny tyto elektronické systémy vynikající (ESP, ABS, ASR, EBD,...) Pro sportovní jízdu na uzavřené trati asi moc ne, ale i tak záleží pouze a jen na schopnostech a potřebách pilota. Ve většině závodních aut ABS je a je vypínatelné a řidič se rozhoduje zda-li jej použije, nebo ne. V sériovém autě bych ABS samozřejmě nevypínal. I když mám pár zkušeností s Fábie, kde mě ABS párkrát přivedlo do úzkých. Hlavně při přibržďování na nerovném povrch pedál ztvrdne a auto pak téměř nebrzdí. Například roleta před kolejema mě docela nachytala. Je to ale typ od typu a např teď v současném autě s ABS rozhodně nemám a i třeba ESP je úplně jinak naladěné, než třeba u Renaultu, kde mi do řízení kecalo opravdu hodně. Je to prostě otázka naladění.

    Komentář


    • #32
      quote:
      Prosim Vás lidi, snažme se nebejt jako "báby na trhu" jo? Když už píšete nějaké tvrzení, např. že "ABS prodlužuje brzdnou dráhu", tak sem hodtě link, kde bude se to bude psát. Neříkám, abyste nepsali názor, ale zkuste to eda spíš napsat stylem "můj názor je .... blablabla ...."

      Ve zde výše uvedených odkazech je psáno, že ve většině případů ABS brzdnou dráhu zkracuje. Jinak je zbytečné zde pořád omýlat, že ABS zajišťuje řiditelnost auta. Na tom jsme se tu všichni shodli

      TO JA NE: ABS zakázaný není, ale většinou je vypnuté. Dokonce se odstraňuje i posilovač brzd ... jsou to fakt blázni

      TO SPEEDER: fce ABS je jasná , ale zajímalo by mě, jak chceš měřit rychlost auta ve stavu, kdy Ti začnou prokluzovat kola. Resp. ve stavu funkčnosti ABS. Nebo to vezměme ad absurdum, tedy ve stavu zablokovaných všech čtyř kol. (aby někdo nechytračil, tak opomenmě např. radary apod. věcičky)

      Tyhle hodnoty, podle kterých ABS pozná jestli sou kola v bloku a je potřeba je uvolnit sou v mapách řídící jednotky. Prostě neni možný aby kolo jedoucí 100km/h najednou jelo 0 km/h. Řídíci jednotka vyhodnotí že jde o smyk, a povolí brzdu, když se kolo roztočí, zase přibrzdí, ale to už známe.

      BB MOTORSPORT
      http://www.speeder.czweb.org

      Komentář

      Working...
      X