Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Kapalinová ručka

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Kapalinová ručka

    Chci si do auta dat kapalinovou rucku. Je tu nekdo kdo s tim ma nejaky zkusenosti? Od brzdovyho valce mam ke kazdymu kolu vzlast jednu trubicku. A prave nevim, jestli kdyz tu rucku napojim na ty trubicky k zadnim kolum, tak jestli kdyz nezatahnu mi nepujde talk misto ke kolum do nadobky. Nedava se tam nejakej ventil???


  • #2
    Záleží na použitém hydraulickém válci. Většinou se jedná o průchozí, tj. v klidové poleze je průtok kapaliny možný oběmi směry. Po jejím zatažení se tlak šíří pouza dozadu. V autě ji zapojíš do zadní brzdového okruhu. Např u 130 to je jednoduché, jedna trubka a za pístem rozvést na pravé a levé kolo. U Fáčka musíš nejdřív svést dvě trubky do pístu a za ním opět rozvést. Já ji mam ve 130 a kamoš ve Fávu a obě makaj bez problému.

    Komentář


    • #3
      Jak si to myslel u toho Fava? Vezmes 2 trubky, co jdou k zadnim brzdicum, svedes je do jedne, pripojis je na na rucku a pak vedes k zadnim brzdicum??? Muzes mi to nejak polopaticky vysvetlit dik

      Komentář


      • #4
        K zadním kolům vedou dvě trubky. ty svedeš do jedné nejlépe koskou ze 120. A už máš jednu trubku, kterou přivedeš na hydraulický válec ruční brzdy. Z válce vyvedeš jednu trubku dozadu a tu pak pomocí druhé kostky rozvedeš ke kolům. Toť vše. Na přebrždenost předku, zadku to svedení nemá vliv.

        S tou zadní kostkou jde udělat dobrá vychytávka. použiješ se čtyřmi dírami a to té čtvrté dáš tlakové čidlo. To zapojíš na brzdová světla a ušetříš pár drátů a gramů na sínači u pedálu, který můžeš díky tomu zrušit.

        Komentář


        • #5
          Aha chapu dik. A k tomu valci rucky se taky dava nadobka na kapalinu, nebo tam bejt vubec nemusi?

          Komentář


          • #6
            U starších válců byla, my jezdíme valce od AP racing a tam žádnou nádobku nepotřebuješ. Pokud máš vývody nahoru tak je to OK. ta jde normálně odvzdušnit a potřebnou kapalinu si bere s normální nádobky vepředu.

            Komentář


            • #7
              Aha a nesel by tam pouzit normani brzdovej valec treba ze 120? Ten by mel bejt taky prucozi ne

              Komentář


              • #8
                Nebo teda spis spojkovej ze 120

                Komentář


                • #9
                  Tak to fakt nevim. Ten brzdovej má dva vstupy a dva výstupy, na každym výstupu je jiný brzdný tlak a zaslepit jeden otvor, myslim že pak nefunguje zrovna nejlíp. ten spojkovej by možná šel, ale v některých případech by mohl zůstat vyset a nepustit kapalinu zpět. Originál válce nejsou drahý myslim že Air-desing nebo MS-tuning má nějakej v nabídce za 1500,-.
                  Do čeho to chceš nacpat?

                  Komentář


                  • #10
                    Do Clia Williams 16v. Skodovacky dilu mam doma celkem dost, tak se mi to nechce kupovat. Ten spojkovej ze 120 ma jenom privod z nadobky a a pak vyvod. Jesli je pruchozi, tak by to snad melo fungovat ne

                    Komentář


                    • #11
                      Vždycky jsem bádal nad tím jak zrealizovat hydraulickou ručku, a teď už to konečně vím... ))

                      Komentář


                      • #12
                        quote:
                        Do Clia Williams 16v. Skodovacky dilu mam doma celkem dost, tak se mi to nechce kupovat. Ten spojkovej ze 120 ma jenom privod z nadobky a a pak vyvod. Jesli je pruchozi, tak by to snad melo fungovat ne

                        Jak dlouho to auto mas? Zajimaly by me tvoje zkusenosti s timto autem.

                        Pug205gti

                        Komentář


                        • #13
                          Asi tak rok, mam ho jenom na vonej cas a obcas jedeme na nejaky amatersky zavody. Je s tim pekny svezeni...

                          quote:
                          quote:
                          Do Clia Williams 16v. Skodovacky dilu mam doma celkem dost, tak se mi to nechce kupovat. Ten spojkovej ze 120 ma jenom privod z nadobky a a pak vyvod. Jesli je pruchozi, tak by to snad melo fungovat ne

                          Jak dlouho to auto mas? Zajimaly by me tvoje zkusenosti s timto autem.

                          Komentář


                          • #14
                            quote:
                            Asi tak rok, mam ho jenom na vonej cas a obcas jedeme na nejaky amatersky zavody. Je s tim pekny svezeni...

                            quote:
                            quote:
                            Do Clia Williams 16v. Skodovacky dilu mam doma celkem dost, tak se mi to nechce kupovat. Ten spojkovej ze 120 ma jenom privod z nadobky a a pak vyvod. Jesli je pruchozi, tak by to snad melo fungovat ne

                            Jak dlouho to auto mas? Zajimaly by me tvoje zkusenosti s timto autem.

                            A co se tyka poruchovosti a nakladu na provoz je na tom jak?

                            Pug205gti

                            Komentář


                            • #15
                              A co kdybych ty trubky co jdou dozadu spojil hned u hl. brzdovyho valce a pak k rucce ve jenom jednu trubku. to by nemelo vadit ne?

                              quote:
                              Tak to fakt nevim. Ten brzdovej má dva vstupy a dva výstupy, na každym výstupu je jiný brzdný tlak a zaslepit jeden otvor, myslim že pak nefunguje zrovna nejlíp. ten spojkovej by možná šel, ale v některých případech by mohl zůstat vyset a nepustit kapalinu zpět. Originál válce nejsou drahý myslim že Air-desing nebo MS-tuning má nějakej v nabídce za 1500,-.
                              Do čeho to chceš nacpat?

                              Komentář

                              Working...
                              X