Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Lotus 7 a jeho deriváty

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    Podle informací ze sobotního srazu českého Seven Clubu se u nás letos objevil nový Caterham CSR 260. Jestli to byl on, co jsi viděl v Plzni, tak to by byla bomba - viz http://www.caterham.co.uk/showroom/index.htm . Má Cosworth 260 koní, jede 248 km/h a z 0-96 km/h (60 mil) jede za 3,1 sec. Vzhledem k tomu, jaký je to brus, se nedá stavět doma jako stavebnice a dodává jej továrna jako hotový v přepočtu za cca 1,5 mil. Kč.
    Pokud byl žlutý s blatníky tzv. lopuchy (jako mají vetráni, např, Aero), tak to mohl být starší Caterham s SPZ HKK 77-77, který jsem si v 2004 chtěl půjčit, ale nakonec jsem s ním nejel, protože nebyl havarijně pojištěný a nechtěl jsem riskovat, že budu muset prodat barák... :-) Jeden předváděcí mají ještě Bartošovi, co je u nás staví a o dalších nevím, i když v Praze údajně 1 nebo 2 ještě jsou.

    Komentář


    • #32
      Taky se pridam, asi pred 14ti dny jsem v Praze taky potkal jednu takovouto "zabu" (zaba proto, ze mela krasne svitivou zelenou barvu:-) ). Co to bylo netusim, jel jsem pres krizovatku a "zaba" stala opacnym smerem na zelenou, takze jsem si ji poradne nestihnul ani prohlidnout.

      www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019

      Komentář


      • #33
        Nedokážu posoudit co byl ten co jsem viděl v Plzni, vím snad jen že byl žlutý se zelenými doplňky a řídil to maník s koženým šátkem na hlavě
        A jednoho jsem viděl v sobotu dopoledne na kraji Prahy směrem na Boleslav (on jel teda do centra). Ale tam jsem viděl jen jakousi šmouhu, ani barvu si nevybavuju, ale bylo to taky něco a´la Lotus 7



        www.skodateam.cz

        Komentář


        • #34
          jo jo je to pekne auto

          Komentář


          • #35
            Pěknou galerii všech možných Sevenů má Michal Kalina http://mujweb.cz/www/kaipan%2Dmotors/ - Novinky - 12. dubna 2006 - Galerie Seven. Za pozornost stojí zejména obrázky závodní verze Donkervoortu s křídly a laminátovou střechou (zelená příšera na straně 3 nahoře a na 9.). Podobná potvora na Nürburgringu odrovnala sraz Porsche vozů a zajela jim tam o vteřinu rychlejší kolo, než okruhová GT3 - o tom na stránkách Donkeru http://dvnews.news-letter.nl/ v sekci News / Archiv / Donkervoort again disturbs Porsche party at Nordschleife!

            Komentář


            • #36
              Zvláště tahle je drsná!
              http://album.olympus.cz/PhotoGallery...dPhoto=1804523

              Bez hliníkové sendvičové nádrže bych asi radši nevyjel. Přesto bourat na zadek s tímhle autem není žádný med. Při každém zastavení před přechodem, aby se člověk odepínal a byl jednou nohou z auta.


              Upravil - Josef Novotný 21 May 2006 13:27:15

              Komentář


              • #37
                http://www.novinky.cz/auto/novy-cesk...669_rvb94.html

                další pokračování, tentokrát české provenience

                Komentář


                • #38
                  quote:
                  http://www.novinky.cz/auto/novy-cesk...669_rvb94.html

                  další pokračování, tentokrát české provenience

                  A jeste na Idnes
                  http://tinyurl.com/ozn5n

                  Komentář


                  • #39
                    taky jsem doufal, že ho uvidím jezdit, ale na Idnaesu jen statický záběry...

                    Komentář


                    • #40
                      S tímhle motorem a krátkou převodovkou by to mohlo jet.
                      http://skoda.130rs.cz/gallery/image_...lok+motoru.jpg

                      Komentář


                      • #41
                        Když jsem četl na tu předváděčku upoutávky, myslel jsem, že to je jen nějaká recese a předvedou např. dálkově ovládaný model a pak se všichni pěkně ožerou, až jej uvidí dvojmo (2x7=14). Nakonec se předvedlo jakési skutečné auto. Nová vyhláška 411 složila výrobce dynamických aut do kolen a tak chápu, že Kaipan musel rychle vymyslet něco, co by zaujalo jinou cílovou skupinu zájemců, než jsou staří fotři (mého typu), kteří chtějí něco stylového ze svého mládí s patřičnou dávkou adrenalinu. Můj dojem je následující: nelíbí se mně to ani trochu. Když vezmu koncepčně podobný vůz, ze kterého by si firma mohla vzít designový mustr, tak je to třeba Gillet Vertigo a to by byla vzhledově jiná káva. U auta, které nemá z cenových důvodů možnost nabídnout nějaké převratné dynamické parametry je design obzvlášť důležitý, a tohle se podle mě nepovedlo.
                        Jak vypadá Vertigo, přechodně umisťuju zde: http://www.foltyn.cz/vertigo.jpg.

                        Komentář


                        • #42
                          Sorry, odkpopněte si tu tečku na konci, má být pouze http://www.foltyn.cz/vertigo.jpg

                          Komentář


                          • #43
                            quote:
                            Když jsem četl na tu předváděčku upoutávky, myslel jsem, že to je jen nějaká recese a předvedou např. dálkově ovládaný model a pak se všichni pěkně ožerou, až jej uvidí dvojmo (2x7=14). Nakonec se předvedlo jakési skutečné auto. Nová vyhláška 411 složila výrobce dynamických aut do kolen a tak chápu, že Kaipan musel rychle vymyslet něco, co by zaujalo jinou cílovou skupinu zájemců, než jsou staří fotři (mého typu), kteří chtějí něco stylového ze svého mládí s patřičnou dávkou adrenalinu. Můj dojem je následující: nelíbí se mně to ani trochu. Když vezmu koncepčně podobný vůz, ze kterého by si firma mohla vzít designový mustr, tak je to třeba Gillet Vertigo a to by byla vzhledově jiná káva. U auta, které nemá z cenových důvodů možnost nabídnout nějaké převratné dynamické parametry je design obzvlášť důležitý, a tohle se podle mě nepovedlo.
                            Jak vypadá Vertigo, přechodně umisťuju zde: http://www.foltyn.cz/vertigo.jpg.

                            No vidíš - tam by dokonce vlezly ty motory z fáčka aspoň tři a byl by krásnej dvanáctivál.

                            Komentář


                            • #44
                              quote:
                              quote:
                              Když jsem četl na tu předváděčku upoutávky, myslel jsem, že to je jen nějaká recese a předvedou např. dálkově ovládaný model a pak se všichni pěkně ožerou, až jej uvidí dvojmo (2x7=14). Nakonec se předvedlo jakési skutečné auto. Nová vyhláška 411 složila výrobce dynamických aut do kolen a tak chápu, že Kaipan musel rychle vymyslet něco, co by zaujalo jinou cílovou skupinu zájemců, než jsou staří fotři (mého typu), kteří chtějí něco stylového ze svého mládí s patřičnou dávkou adrenalinu. Můj dojem je následující: nelíbí se mně to ani trochu. Když vezmu koncepčně podobný vůz, ze kterého by si firma mohla vzít designový mustr, tak je to třeba Gillet Vertigo a to by byla vzhledově jiná káva. U auta, které nemá z cenových důvodů možnost nabídnout nějaké převratné dynamické parametry je design obzvlášť důležitý, a tohle se podle mě nepovedlo.
                              Jak vypadá Vertigo, přechodně umisťuju zde: http://www.foltyn.cz/vertigo.jpg.

                              No vidíš - tam by dokonce vlezly ty motory z fáčka aspoň tři a byl by krásnej dvanáctivál.

                              Nedej se mýlit, Vertigo je malinkatý autíčko, i přes dlouhý přední převis má jen: délka 3930 mm, rozvor 2340 mm, výška 1020 mm (Kaipan 14 3814, rozvor?, výška 1220) a motor má Ford Cosworth nebo Alfa Romeo. Takže žádný monstrum. Je pravda o dost širší, protože je to závodnička jak se patří. Je to jedno z autíček, které mě padlo do oka, ostatně podrobněji o něm na http://www.gilletvertigo.com/index.htm a http://www.chez.com/gillet/ a tohle hovoří samo za sebe: 0 až 100 km/h za 3,266 sec

                              Komentář


                              • #45
                                Foly, že jsem tak smělý. co ten tvůj poklad. už vrčel a točil radostně kolečky?

                                Komentář

                                Working...
                                X