Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Lotus 7 a jeho deriváty

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    quote:
    Foly, že jsem tak smělý. co ten tvůj poklad. už vrčel a točil radostně kolečky?

    Vrčel, ale krátce. Protože mně momentální finanční situace nedovolila angažovat se v obtížném dojednávání "papírů" - cesta to trnitá - rozdělali jsme zatím auto trochu víc a měnil jsem přístrojovku za dřevěnou, celá elektrika se revidovala a dával jsem nerezový ochranný rám, trošku se překopává rozvod chlazení a připevňuje se co bylo heftnuté jen lepící páskou. Takže stojí na kozách, ale snad to během 14 dní dokončíme. Pak si zase vrknu jestli všechno funguje a začnou diplomatická jednání...

    Komentář


    • #47
      držím palce ať to stihneš co nejdříve. v tomhle (myšleno letní) období by mělo takový auto jezdit a jezdit. ty práce co sis naordinoval, jsou spíše do zimních večerů a na ně nabereš sílu jen s větrem ve vlasech...

      Komentář


      • #48
        quote:
        quote:
        http://www.novinky.cz/auto/novy-cesk...669_rvb94.html

        další pokračování, tentokrát české provenience

        A jeste na Idnes
        http://tinyurl.com/ozn5n

        Další informace: http://auto.idnes.cz/kaipan-14-exklu...53_igcechy_fdv

        Kombinace použitého Favoritu s příhradovým rámem jako vystřižená z knihy Václava Krále Stavba automobilu pro autokros. Jarda Povondra by tam šoupnul Wartburka. Nic ve lým za ty prachy. Jen bych se přimluvil za facelift toho sumčího předku. Mnoho designu na malé ploše a předek jako by tvořil někdo jiný než záď.





        Upravil - josef Novotný 26 Aug 2006 13:43:29

        Komentář


        • #49
          http://www.novinky.cz/auto/caterham-...100_boi5l.html

          Komentář


          • #50
            Sice jsem se ještě nesvezl s Caterhamem CSR 260, ale jeho kvality mě natolik dostaly, že jsem přece jen udělal o něm stránku. Škoda, že v Sosnové začalo pršet a majitel nechtěl v dešti na mokré trati jezdit, tak jsme projížďku odložili na příště .
            Takže nakoukněte na www.foltyn.cz

            Komentář


            • #51
              Tak jednak jsem se svezl s Kaipanem 57 a udělal jsem o něm konečně stránku a dále přidávám nádavkem informaci. V sobotu bude ve Slavkově u Brna v areálu zámku 14. Old Timer Festival. Bývá tam dost aut k vidění, ale letos by se mělo i trochu slavit 50 let od prvního Lotusu Seven. Nevím, kdo tam přiveze své Sevínky (já to nebudu) - minimálně tam bude žlutá Necra, asi borec z Brněnského Ford klubu s K47. Za podívání to tam určitě stát bude. Beru foťák a doufám, že nahroutím spousty pěkných kárek. Zejména doufám v Renault 8 Gordini, protože je ostudou, že jej ještě na stránkách nemám. Z programu Slavkova vybírám:
              - Sport Classic - sportovní a závodní vozy - prezentace aktérů sport. akcí minulosti.
              - Ferrari 60. - prezentace k výročí značky.
              - Lotus 7 Cup - setkání vozů Lotus 7 a jeho derivátů u příležitosti 50. výročí tohoto jedinečného vozu.
              - Tradiční výstava všech historických vozidel, bez rozdílu typu a značky dle roku výroby v jednotlivých segmentech.
              - Prezentace výrobců a renovačních dílen.
              - Burza náhradních dílů literatury a automobilií probíhá během celého setkání.




              Upravil - Foly 26 Jun 2007 18:30:43

              Komentář


              • #52
                Jooo, a je dobré tam být už v 8:00 na rozkoukání, nejpozději v 9:00...

                s pozdravem za sec/km kratššší

                Komentář


                • #53
                  uvidím se s někým zítra po ránu ve Slavkově?

                  s pozdravem za sec/km kratššší

                  Komentář


                  • #54
                    quote:
                    uvidím se s někým zítra po ránu ve Slavkově?

                    s pozdravem za sec/km kratššší
                    Se mnou snad jo, pokud se nedopracuješ ke slepecké holi. Mám jeden volný vstup navíc, pokud na mě počkáš, tak jej máš :-)

                    Komentář


                    • #55
                      quote:
                      quote:
                      uvidím se s někým zítra po ránu ve Slavkově?

                      s pozdravem za sec/km kratššší
                      Se mnou snad jo, pokud se nedopracuješ ke slepecké holi. Mám jeden volný vstup navíc, pokud na mě počkáš, tak jej máš :-)

                      Ty, a po ránu? Slyším dobře?!

                      s pozdravem za sec/km kratššší

                      Komentář


                      • #56
                        Slyšíš blbě, ale co je psáno, je dáno... už si šteluju můj budíííík.



                        Upravil - pejda 30 Jun 2007 07:58:36

                        Komentář


                        • #57
                          quote:
                          Slyšíš blbě, ale co je psáno, je dáno... už si šteluju můj budíííík.



                          Upravil - pejda 30 Jun 2007 07:58:36
                          Jak dopadlo sedmičkování?

                          Komentář


                          • #58
                            Byl tam jen pan Horák se svou loňskou Necrou ve žlutostříbrné kombinaci.
                            Z dalším pěkných aut tam byla Cobra dovežená z USA 4,5 litru 430 koní (je k mání za 1350000,-), krásný Jaguar XK120 Coupé, BMW 320 WBA Vale, Eagle SS, spousta kabrií MG, Triumph a Fiat. Kobásky a uzeniny všeho druhu...

                            Komentář


                            • #59
                              Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                              http://www.sportovnivozy.cz/index.ph...33&akce=detail

                              Třeba by se Folymu líbil

                              Komentář


                              • #60
                                Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                                To je původní první vůz pana Horáka - Necra, který prodal tuším vloni na jaře http://www.foltyn.cz/car/necra.htm . Před prodejem měnil ochranné oblouky a pár drobností, ale pokud "neupgradoval" motor, tak to těch 170 koní nemělo ani náhodou. Měl jsem tehdy čest to krátce projet (vezl jsem to ukázat potenciálnímu sponzorovi, který to měl koupit jako reklamní předmět a já mu s tím měl jezdit). Ale vzhledem k tomu, že všechna tyto auta jsou stavebnice, motor se dá vždy udělat. Základ je dobrý a hlavně lehký.

                                Komentář

                                Working...
                                X