Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Lotus 7 a jeho deriváty

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

    Jo, Zbyněk Passer mě s jeho závodní CSR svezl v Sosnové. Jede to moc. ostatně na konci se zmiňuju http://www.foltyn.cz/car/caterham260.htm . Zrychlení je monstrózní a zatáčí to kam ukážeš.

    Komentář


    • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

      Až ted sem si přečetl ten odkaz
      Pěkné...
      Jinak Martina Čábelu znám osobně z vrchů, pohodovej chlap...O Zbyňkovi mi tuhle vyprávěl, když sem s ním táhnul opravit slick na kopec
      Oba pěkný pacienti, tak to má bejt..

      Pro mě je CAT"fakt sen...Kterej bych si chtěl jednou splnit...
      Tuhle sem tady nějak o něm psal a ozval se právě Zbyněk, že mě někdy sveze ...Tak když to někdy klapne bude to čest!
      CSR260 musí bejt maso...Chtěl bych to zažít spíš v Mostě...Sosna je hodně technická, moc se tam s takovým autem asi nerozjedeš, ale i tak ti věřím, že to byl zážitek.

      Komentář


      • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

        Původně odeslal willy2.0 Zobrazit příspěvek
        Až ted sem si přečetl ten odkaz
        CSR260 musí bejt maso...Chtěl bych to zažít spíš v Mostě...Sosna je hodně technická, moc se tam s takovým autem asi nerozjedeš, ale i tak ti věřím, že to byl zážitek.
        nerozjedeš... ono je to dost relativní. Velký okruh má svoje - tam si vychutnáš např. Ferrari, ale Caty jsou o úžasné dynamice a obratnosti, a předváděčka v Sosnové nebo i Mýtě má něco do sebe. Na stovce za 3 vteřiny, práskal to tam sekvenčkou a krajina se měnila hodně rychle. Přede mnou vezl přítelkyni a šla po dvou kolech blejt. Tak povídá: Tak pojďte, pane Foltýn Je to pohodový chlápek. Škoda, že nebyl nyní na srazu v Brně, to bych měl za sebou už i Radical...

        Komentář


        • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

          Jo je to relativní...Most je trošku možná letiště na CAT", ale myslím, že akorátní ještě...
          V té sosně...zařadily ste třeba 4rku??
          To musel bejt kalup...dle mě dal jedna dva a byli ste na konci zatáčky zas
          Každopádně ti to fakt závidím, musel to bejt zážitek...

          Radicall neee...to už je hardcore moc

          Komentář


          • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

            To bylo v září 2008 a už si přesně nepamatuju. Předváděli tenkrát zájemcům o Caterham Academy, o čem jsou ta auta, mimochodem by mně docela stačil i ten malý Clasicc ( http://www.foltyn.cz/car/caterham_classic.htm ), s nimi si to zájemci zkoušeli a měli hubu od ucha k uchu. Vím začátek, když jsem "přisedl" v půli cílové rovinky: 1-2-1, lehký cuk levou, kontra, 2-3 a jestli tam někdy padla čtyřka nevím, to už bylo jako na kolotoči a šlo to strašně rychle. Hlavně se brzdilo až ve chvíli, kdy už si myslíš, že dávno bylo pozdě. Občas se s někým svezu a vidím, jestli bych sám stíhal (samozřejmě ne tak kvalitně a rychle), ale tohle bych se musel dlouuuuho učit.

            Komentář


            • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

              Kolik vyjde ten clasic"??Nějakej základní model?

              Jinak sem měl stejnou myšlenku Caterham závodů...Už dávno.
              Když sem to viděl na english TV...Sem rád, že se toho někdo chopil a je jasný, že poměrně levný závodění musí mít úspěch.
              Okruhovej nejsem, ale ten CAT"bude hodně zábavnej...Proto bych ho skousl

              Komentář


              • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                Já bych se strašně chtěl někdy svézt v placce s homologací do provozu, Catík, nebo Westfield jsou taky dobrý. Pak je taky Grondal, tuším že se to tak jmenuje. V republice asi v Brně. Jinak v Evropě na to musí být super Brands Hatch, Nurburgring, A1 Ring, Donnington Park nebo Croft. Ty tratě znám nazpaměť ze simulátoru Race Driver Ale zpátky na zem. Nejlepší je podle mě Brno , protože není na tak malém prostoru, jsou tam pro takový stroj dobře tvarované zatáčky a hlavně trať klesá a stoupá, a to s Catem musí být maso

                Komentář


                • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                  No, v Brně z takovýho auta ani nevidíš na druhej konec dráhy jak je široká. Most má (měl) kouzlo v srdcařskejch pasážích (retardér a brzdy za ním, nebo pravá v dolíku za vracákem). Obě tratě mají svoje. Schwantzova (nebo jak se ten ďábel s kombinézou na zadeli prodřenou jmenoval) zatáčka má taky něco do sebe.
                  Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

                  Komentář


                  • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                    Původně odeslal willy2.0 Zobrazit příspěvek
                    Kolik vyjde ten clasic"??Nějakej základní model?
                    Classica u nás formálně nedáš na značky, ale jinak je díky kurzu libry dostupný (bohužel ne pro mě) http://www.caterham.co.uk/assets/htm...m/classic.html . Dá se pořídit i jako stavebnice v krabici http://www.caterham.co.uk/assets/htm...rter_kits.html
                    K nám se dováží přes Bartoše a na papíry dostanou Roadsport, CSR 200 a CSR 260. Jetého Roadsporta zrovna prodává Jan Paar, k mání je, co vím, i ten zelený Classic na značkách, co mám na stránkách. Ale už toho musím nechat, nebo prodám Miňase, vezmu půjčku a zbytek života budu jezdit prdelí u země a se sluncem nad hlavou...

                    Komentář


                    • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                      13000liber...Ouu..Ale jde to.
                      Ta stavebnice vyjde kolik??
                      Je to komplet i s motorem,převodovkou...??Jdu to nastudovat...

                      Komentář


                      • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                        Přihodil jsem k sobě seveního exota: http://www.foltyn.cz/car/donkervoort_d8gt.htm

                        Komentář


                        • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                          Caterham hrábnul trochu do jiné sféry:
                          http://www.caterham-spr.com/docs/SP300R.pdf

                          Komentář


                          • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                            Miloš: A1 Ring už léta neexistuje
                            http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                            Rally Fans Mariánské Lázně

                            Komentář


                            • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                              A1 Ring tak jak byl známý v podstatě neexistoval pár let ale v nedávné době ho koupil Red Bull opravil ho a bude se na něm jezdit DTM pod názvem Red Bull Ring. Trať je velice podobná A1 Ringu
                              Generally

                              Komentář


                              • Re: Lotus 7 a jeho deriváty

                                Caterhamy na RZ:

                                https://www.youtube.com/watch?v=k4M-uiQv_Oc
                                https://www.youtube.com/watch?v=-Oi87HHsByI

                                jede to :-)

                                Komentář

                                Working...
                                X