Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Delta S4

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Delta S4

    Pánové (možná i dámy, kdo ví...), mám dotaz. Scháním model Delty S4. Ona se dělá jenom od IXA a RACING43, že? A nebo, nevíte, kdo by mohl mít "Henri Toivonen - His Rally Days"? Debata o tomto autě i jezdci by taky nebyla marná...

    Foto z MMČR a sprintů na https://plus.google.com/116183850585386012051/photos
    Jirka Volf zpátky za volant!!!

  • #2
    Model - jako kit 1:24? Někde je tady vlákno o kitech, tam by ses možná něco dozvěděl. "His rally days" - to je nějaký ten pořad, žejo? Už jsem taky viděl že ho lidi různě po netu shání, ale neúspěšně...



    www.skodateam.cz

    Komentář


    • #3
      >Luky: No, to je hodinový video o něm. Zatím vím jenom, že je na VHSku, ale DVD by bylo určitě lepší. VHS se prodává třeba na Rally Web Shop, ale nekradu, to je jasný...

      Foto z MMČR a sprintů na https://plus.google.com/116183850585386012051/photos
      Jirka Volf zpátky za volant!!!

      Komentář


      • #4
        Co se týká videa ti nepomůžu. U modelů vím o kovových od firem co jsi jmenoval. Ty jsou v měřítku 1/43 dělají je v barvách Martini a asi i ty soukromé v barvách Totip(Cerrato) a Esso (Tabaton). Plus ještě karikatura od firmy Burrago (Martini i Esso). Další 1/43 dělá firma Heller, ale to je plastiková stavebnice. Je to spíš taková hodně zjednodušená hračka, která chce sem tam něco dotvořit. Je pouze v barvách Esso.
        1/24 vím pouze kovovém modelu firmy Burrago. Ale to je opět taková karikatura. Určitě se dělá v barvách Esso, tovární Martini možná, ale nejsem si jist.
        Stavebnice 1/24 se dělá jen malosériově odlévaná z polyuretanu, ale to je záležitost několika tisíců a sehnat ji je téměř nemožné.

        http://www.foxrallyteam.cz

        Komentář


        • #5
          No, právě není problém si s tím trochu pohrát, takže pro mě nejlepší volba by byl ten Heller, ale nevim, kde bych ho sehnal. Ty bys věděl?

          Foto z MMČR a sprintů na https://plus.google.com/116183850585386012051/photos
          Jirka Volf zpátky za volant!!!

          Komentář


          • #6
            Jak tohle souvisí s TECHNIKOU????

            Komentář


            • #7
              >Rajle: No, původně to mělo být o Deltě a že by se to časem rozvedlo i dál do doby Gr. B. Jenže se to jaksi vymklo z rukou. Proč, vadí ti to tady?

              Foto z MMČR a sprintů na https://plus.google.com/116183850585386012051/photos
              Jirka Volf zpátky za volant!!!

              Komentář


              • #8
                quote:>Rajle: No, původně to mělo být o Deltě a že by se to časem rozvedlo i dál do doby Gr. B. Jenže se to jaksi vymklo z rukou. Proč, vadí ti to tady?
                Dyť je hned vedle celé téma věnované béčkám... Kdyby tady mělo mít svůj thread každé auto, tak tu bude pěkný bordel...

                *JH*Zlín*
                To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

                Komentář


                • #9
                  No ono těch béček o kterých by stálo založit forum zas tolik nebylo. Já bych byl jen rád, kdyby se to jednotlive založilo, protože když chjci treba info o S1, tak je pro mě zbytecné číst v tématu Skupina B o peti ostatních autech. Myslím že by to bylo naopak přehlednější, akorát si musís potom nastacit ze chceš zobrazovat starší příspěvky.

                  rally je známka punku a také nejčistší propojení profánního a posvátného

                  Komentář


                  • #10
                    quote:
                    >Rajle: No, původně to mělo být o Deltě a že by se to časem rozvedlo i dál do doby Gr. B. Jenže se to jaksi vymklo z rukou. Proč, vadí ti to tady?

                    Vadí a nevadí, jen si myslím, že by to mohlo být ve vlákně o modelech. Jsem vždycky natěšenej na Deltu a pak jen "kecy o hračkách" - není to míněno jako urážka...

                    Komentář


                    • #11
                      quote:
                      No, právě není problém si s tím trochu pohrát, takže pro mě nejlepší volba by byl ten Heller, ale nevim, kde bych ho sehnal. Ty bys věděl?

                      Ve většině super-hyper-giga marketech to mívají, větší hračkárny nebo se zeptat v modelářských prodejnách. Záleží kde bydlíš. Je ale možné, že tohle auto třeba není aktuálně v katalogu. Ale Heller to celkem střídá tak bych se nebál, že to nebude.

                      http://www.foxrallyteam.cz

                      Komentář


                      • #12
                        Dobrý, tak se teda jdem bavit o technice. Mně pořád vrtá hlavou výkon Delty, protože všude je něco jinýho. Obecně se udává 440-470 koní, ale četl jsem i 600 a naopak dokonce 350. Jasně, výkon se mění dle potřeby, ale snad ne zas o 100 a víc, ne? A taky někde se píše, že Delta měla jedinou centrální bezpečnostní nádrž 110 l, ale zase H. Toivonenovi po nárazu praskla nádrž pod sedadlem. Takže toť nejasnosti.

                        Foto z MMČR a sprintů na https://plus.google.com/116183850585386012051/photos
                        Jirka Volf zpátky za volant!!!

                        Komentář


                        • #13
                          Právěže změnou plnícího tlaku turba mohli dosáhnout zvýšení výkonu třeba o třetinu. Těch 600 koní je více než reálných.

                          http://www.foxrallyteam.cz

                          Komentář


                          • #14
                            Re: Delta S4

                            Ta nádrž prý byla z nějakých jiných než povolených slitin a proto náraz nevydržela, nejspíš byla pod sedadly kvůli cit.: ,,lepšímu vyvážení auta´´ ale to nikdy nebylo potvrzeno

                            Komentář


                            • #15
                              Re: Delta S4

                              Pokud se podíváš na Lancie Stratos a 037 Rally tak zjistíš, že měli uložené nádrže po stranách hned za sedadly. V tomhle bych problém nehledal, tedy aspoň ne to hlavní. Tam šlo o to, že ta auta byla stavěná z trubek a potažená vlastně laminátem. Ta auta byla stavěná pouze na výkon, ale ostatní věci hodně zaostávaly. Tedy problém byl už v homologaci těch aut. To co se stalo Toivonenovi s Lancií S4 a myslím, že Surerovi při Hessen rally bylo jen vyústění které muselo přijít už jen z hlediska pravděpodobnosti.
                              http://www.foxrallyteam.cz

                              Komentář

                              Working...
                              X