Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia S2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Škoda Fabia S2000

    Původně odeslal Vany Zobrazit příspěvek
    Dobrej lidi.
    Hledal jsem tu jak velkou stredovou diru na kole O.Z. v 18ce ma Fabia S2000.
    A nenasel.Nevite nekdo nahodou.
    vidim to tak, že budeš muset v Krumlově zavítat se šuplerou k Valdovi do servisu Proč tě to zajímá smím-li se zeptat? Stavíš snad repliku Fabie S2000?
    http://tatrac.blog.cz/

    Komentář


    • Re: Škoda Fabia S2000

      Nene S2000 ne,ale repliku Fabie WRC.
      Doma už mám O.Z. z Fabie WRC ale jen 4ks. potřebuju
      ještě jedno jako rezervu.

      Fabia WRC ma stred 8cm a Fabia S2000 ma 9.4cm.
      Teď prubnu ještě rozměr na Fordu S2000.

      Komentář


      • Re: Škoda Fabia S2000

        Škoda fabia za 17 měsíců používání odstoupila na tech. poruchu 12 ze 104 rally do kterých ostartovala.
        Ford fiesta za 5 měsíců používání odstoupil na tech. poruchu 10 ze 40 rally do kterých odstartoval
        Citroen Xsara KIT CAR...
        ...BEST RALLY CAR!

        Komentář


        • Re: Škoda Fabia S2000

          Když už to chceš takhle srovnávat, tak napiš i jak dlouho se vyvýjela Fábia a jak dlouho Fiesta a kolik kilometrů stihli natestovat před první soutěží Fábia si také určitě musela projít těžkými začátky než vyrazila na závody, ale u Fordu prostě spěchali a pustili to auto ven ještě nedonošené. Každopádně vypadá to, že se jim to i přes ty poruchy vyplatilo... Prodává se dobře a když zrovna nehoří tak udělá i pěkný výsledek
          Naposledy upraveno Regular John; 10-05-10, 14:33.

          Komentář


          • Re: Škoda Fabia S2000

            Johne, když už srovnáváme Škoda má nepochybně méňě peněz, Fiestu dělali lidi co mají šílené zkušenosti s WRC, a taky si nemyslím, že Fiesta byla testovaná jen půl roku

            Dle mého názoru to výjde nastejno, ačkoli Škoda testovala déle, Ford dle mého názoru intenzivněji, navíc má Ford více zkušeností a také lepší jezdce

            Každopádně mě překvapuje, že je Fiesta "tak nespolehlivá", zvlášť vezmu-li v potaz spolehlivost Focusu WRC...

            Komentář


            • Re: Škoda Fabia S2000

              Já bych to shrnul tak, že se jedná o dvě rozdílné cesty businessu a ani jedna není uplně špatná. Ani proti tomu Fordu se nedá nic namítat, vzal to trochu z jiného konce, ale ti lidi budou také bohatí.
              Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

              Komentář


              • Re: Škoda Fabia S2000

                Fiesta má o 15 koní víc než Fabie
                Citroen Xsara KIT CAR...
                ...BEST RALLY CAR!

                Komentář


                • Re: Škoda Fabia S2000

                  Přesně tak.Kdo ví jak dlouho se Fiesta vyvíjela?Asi jenom u Fordu.

                  Komentář


                  • Re: Škoda Fabia S2000

                    Výkon není vše naopak, na kluzkých tratích je nižší výkon výhodou, a ačkoli má Fabie slabší motor, a taky podle některých i horší podvozek, nezdá se mi, že by ji Fiesta dávala na frak...

                    sefca: Ford by nevypustil auto, které by netestoval aspoň rok... toť můj názor

                    Komentář


                    • Re: Škoda Fabia S2000

                      Nejsem si jistý přesným datem, ale Fiesta byla myslím testována od loňského jara. Bohužel přesný datum nevím.
                      To už by se mělo probírat ve vlákně o Fiestě.
                      Stačí jedna chybička a v pr.eli je bednička - Tomáš Enge.

                      Komentář


                      • Re: Škoda Fabia S2000

                        Původně odeslal honza Zobrazit příspěvek
                        Fiesta má o 15 koní víc než Fabie
                        tomu sam neveris
                        Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

                        Komentář


                        • Re: Škoda Fabia S2000

                          Jo 15koni podle oficialnich udaju co?

                          A slabsi vykon ze je vyhodou? Tak to je blbost nejvetsi. Na kazde trati v rally je vzdy vyssi vykon (kroutak, jejich prubeh) vyhodou. Samozrejme, ze to myslim v realnych podminkach, nebavim se o tom kdyz jedno auto ma 1000koni a druhe 350 To by pak vyhoda treba nebyla, tezko rict, kazdopadne u S2000 je to blbost.

                          Komentář


                          • Re: Škoda Fabia S2000

                            Spuštěno 7. kolo ankety http://www.nejdesignfabie.estranky.c...ejlepsi-design

                            Komentář


                            • Re: Škoda Fabia S2000

                              DNF, já mluvil o výkonu, ne o krouťáku tyhle dvě věci nemíchat v jedno... výkon je důležitý, ale to, jak je motor pružný, jak se zvedá do otáček, záleží především na krouťáku...

                              Řečeno laicky, nižší výkon je na kluzkých tratích výhodou, kola tento výkon přenesou rychleji a nebudou prokluzovat...
                              Ale máš pravdu, že u S2000 rozdíl 15 koní není tak moc, tudíž se to celkem ztratí, tam jde hlavně o ten krouťák...

                              Výkon není všechno...

                              Komentář


                              • Ten kroutak jsem tam psal jako ze u toho plati to same jako u vykonu.... Cim vyssi tim lepsi.

                                Nizsi vykon neni proste nikdy vyhodou. Nechapu, jak jsi na to prisel.. Jo, mozna v extremech, treba na snehu bez hrebu, ale i tak by se ten rozdil spise vyrovnal, nez aby bylo slabsi auto ve vyhode. A uz vubec ne na asfaltu nebo sotoline. (Podotykam ze se bavim o rally autach, a soucasnych specifikacich, kdyby to auto melo 800koni tak by to pak zase uz bylo o necem jinem, to by pak uz treba byla nevyhoda na kluzkem)

                                Komentář

                                Working...
                                X