Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia S2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Škoda Fabia S2000

    LeniLuki:
    Že to není tak moc? U atmosféry?))) Ale běž....

    Komentář


    • Re: Škoda Fabia S2000

      W.O.C.W: máš pravdu, trochu jsem přepísk, ale kdo ví, kolik je ten rozdíl ve skutečnosti

      DNF: tím kluzkým povrchem jsem taky myslel sníh a led, ne šotolinu a už vůbec ne asfalt jen pro upřesnění ale máš pravdu v tom, že v současné době už to není výhoda, spíše se to vyrovná, ale ještě před pár lety to tak bylo, například Ekström ve Švédsku 2005, nebo PG loni v Norsku, oba s Fábii WRC, která na motoru oproti špičce ztrácela, a nejen na motoru...

      Komentář


      • Re: Škoda Fabia S2000

        Ten rozdil patnacti koni bude sotva u 207 a treba Corsy, je to moc. U Fordu, Skody nebo Peugeotu si myslim, ze ten rozdil bude sotva nekolik malo koni, a trosku lepsi/horsi rozsah vyuzitelnych otacek. (to nevim, jen se domnivam)

        Komentář


        • Re: Škoda Fabia S2000

          Teď jsem viděl jet v Lípě u Zlína Kamion i s přívěsem Škoda motrosport :-) Nevíte někdo kde se jezdilo ? :-)

          Komentář


          • Re: Škoda Fabia S2000

            LeniLuki:
            No v tom Norsku urcite nebyla slabsi Fabia ve vyhode, trochu se smazala ta nevyhoda to jo, ale myslim, ze s top autem by PG jel urcite s prehledem bednu. Sorry za OT.

            Komentář


            • Re: Škoda Fabia S2000

              Jen dodám, že u závoďáků je důležitá hlavně výkonovoá křivka, jelikož křivka síly působící na obvodu kola má stejný tvar. U atmosferického motoru (s2000) výkon lineárně roste s otáčkami, takže pokud je na kluzkém povrchu při rozjíždění problém s trakcí, lze to dohnat citlivým ovládáním spojky a plynu. U WRC je to horší, protože turbomotor omezený restriktorem má vodorovnou výkonovou křivku od nějakých 3500, 4000 až do maxima ale jim zas při rozjíždění pomáhá launchcontrol..
              http://tatrac.blog.cz/

              Komentář


              • Re: Škoda Fabia S2000

                Původně odeslal Vany Zobrazit příspěvek
                Nene S2000 ne,ale repliku Fabie WRC.
                Jak si sehnal ta kola? Na stránkách OZ jsem našel jen taková co se mi nelíbí..
                A nějaká fotečka ze stavby by nebyla? V jaké fázi seš?
                http://tatrac.blog.cz/

                Komentář


                • Re: Škoda Fabia S2000

                  DNF: to je právě to, o čem mluvím ten rozdíl ve výkonu se na kluzkých tratích ztrácí ale jinak souhlas, PG by jel o bednu, mít pořádné auto...

                  Komentář


                  • Re: Škoda Fabia S2000

                    Původně odeslal tatrac Zobrazit příspěvek
                    Jak si sehnal ta kola? Na stránkách OZ jsem našel jen taková co se mi nelíbí..
                    A nějaká fotečka ze stavby by nebyla? V jaké fázi seš?
                    Dá se říct ze auto je hotové. Už na to hodit jen polep.
                    Tomuli-WRC křídlo,GPS
                    JUKA Motorsport-O.Z.Racing 5paprsku
                    Motorsport Kopecky-Kaplicka,makrolon. okno,vyztuha křídla.
                    Lamino servis-body kit

                    Komentář


                    • Re: Škoda Fabia S2000

                      Původně odeslal tatrac Zobrazit příspěvek
                      Jak si sehnal ta kola? Na stránkách OZ jsem našel jen taková co se mi nelíbí..
                      A nějaká fotečka ze stavby by nebyla? V jaké fázi seš?
                      Jedna i s Mikuldou.

                      Komentář


                      • Re: Škoda Fabia S2000

                        Škoda, že to nemá tu šířku jako WRC.
                        http://www.foxrallyteam.cz

                        Komentář


                        • Re: Škoda Fabia S2000

                          Ja jsem videl krasnou repliku WRC, i tu sirku mela.. jenomze ten "expert" na ni dal tuningovou masku a zadni svetla

                          Komentář


                          • Re: Škoda Fabia S2000

                            Replika jako taková není problém.Ono je jedno jak široký díl realizuješ .Pokud to budeš leštit v garáži tak je to OK .Pokud s tím chceš jet na silnici tak legálně není šance projít STK.Dík jiným nápravám a karosářským změnám se to považuje jako zásah do konstrukce vozidla .Další problém je chráněný prům .vzor .Tak Vanyho verze je takový legální kompromis .

                            Komentář


                            • Re: Škoda Fabia S2000

                              Ja jsem ji prave videl normalne v provozu jak jezdi.
                              Ale napravy jine urcite nemela, spis obrovske podlozky a jizdni vlastnosti musely byt strasne..

                              Komentář


                              • Re: Škoda Fabia S2000

                                Původně odeslal pelikan Zobrazit příspěvek
                                Škoda, že to nemá tu šířku jako WRC.
                                Jojo šířka jako WRCo to není ,ale jak pise Dave je to kompromis.
                                Hlavně to vypadá v reálu jinak než na fotkách.

                                Komentář

                                Working...
                                X