Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia S2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Škoda Fabia S2000

    Spik: Tohle se jelo v Kataru. MS se jede v Jordánsku a tam jsou trochu jiné tratě. Viz. onboard Bernarda Sousy.
    Stačí jedna chybička a v pr.eli je bednička - Tomáš Enge.

    Komentář


    • Re: Škoda Fabia S2000

      to vim, ale tam to má přece končit (konečně) a přesunout se to někam víc k šejkům nebo ne?
      asi si nepochopil moji myšlenku
      eWRC.cz Motorsport - - - RBRplus

      Komentář


      • Re: Škoda Fabia S2000

        On Spik spíš myslel Abu Dhabí.

        Komentář


        • Re: Škoda Fabia S2000

          Spik:Ale může to být sranda tam tak jezdit
          Citroen Xsara KIT CAR...
          ...BEST RALLY CAR!

          Komentář


          • Re: Škoda Fabia S2000

            Projíždím si různé videa z Valašky a jiných rally a zaujala mě jedna věc... Všimli jste si, jak Kopeckého Fábie (nebo kterákoliv jiná tovární fábie) vždycky strašně rychle vystřelí z vracečky, kdežto u všech ostatní to trvá než nabere rychlost? A neříkejte mi, že je to rukama Samozřejmě vím, že vždycky byl znatelný rozdíl, jestli někdo jel s továrním nebo soukromým vozem, ale u Fábie se furt dokola opakuje, že rozdíl je údajně minimální... Není možné, že by tam fabrika (podobně jako pežot) cpala nějaký "lepší" motor, který ale rychlejc odchází a proto si ho soukromníci nemohou dovolit? Je to jen úvaha

            Komentář


            • Re: Škoda Fabia S2000

              je skutečně možné že tovární auta mají větší výkon za cenu menší životnosti,stejně to dělal třeba ford s focusama,jako soukromník asi nechceš po každém závodě kupovat nový motor

              Komentář


              • Re: Škoda Fabia S2000

                no, a mě to taky napadlo, ale opačně... při porovnání Romanova a Honzova auta mi přišel ten rozdíl menší než dříve... Neříkam, že rozdíl není, ale už při poslechu motoru je slyšet skoro to samé, kdežto dřív byli Fabie soukromníku úplně jiné... Ale stejně jsou to jen řečičky a pravdu ví jen ve Škodovce

                Komentář


                • Re: Škoda Fabia S2000

                  Můj názor je, že klientská verze motoru je stavěná asi na 40-50 hodin ostrého zatížení od repase k repasi (což je v našich poměrech celá sezóna), kdežto tovární může být daleko extrémnější. Pokud je pravda, co se říkalo o posledních verzích továrních Peugeotů, tak by to mohlo být jen nějakých 5-6 hodin. To už může být sakra rozdíl ve výkonu.
                  Moje úvaha vychází z porovnání s údaji, které jsou známy. Např. Ford Cosworth 2,3, 260 k v Caterhamu má předepsanou repasi po 52 hodinách a Hayabusa Powerteck v Radicalu 1,3 205 k po cca 36 hodinách.
                  Co na to znalci? Čejdo...?

                  Komentář


                  • Re: Škoda Fabia S2000

                    Repase motoru je doporučená Orecou po 1000km, samozřejmě že Škoda Motorsport tohle bude dodržovat jen na testech jinak pojedou repasované nebo nové motory skoro na každé soutěži.

                    Zvuk aut je dán pouze zadním tlumičem. Např loňská Fabia Odložilíka zněla jak kdyby měla chřipku, ale je to pouze o zadním tlumiči, staré tlumiče mají ten hnusnej zvuk a nové tlumiče ten "správnej". Auta od JM Racing v čase 0:40 a 0:53 - http://www.youtube.com/watch?v=mTjwjorbckI

                    Rozdíl mezi továrním a klientským motorem je hodně veliký a není to jen v mapách motoru. Fast Freedy to říkal už loni před Ypres že tovární motor je úplně jinde než to co má RGRS.

                    Ví se že chtěl Roman Kresta na Valašku tovární mapy motoru, zda je dostal či ne nevím.
                    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                    Rally Fans Mariánské Lázně

                    Komentář


                    • Re: Škoda Fabia S2000

                      Když se tu zmiňuje RGRS, fungují ještě ????

                      Komentář


                      • Re: Škoda Fabia S2000

                        No tak na startu do RZ jsem slyšel všechny Fábie a Krestova zněla při vytočeném motoru trochu jinak než ta Kopeckého, dám to sem jako video... Jde mi ale spíš o styl jízdy, Kopecký si může dovolit naletět hezky smykem do zatáčky a hned z tama vystřelí, ostatní to vrkají opatrnou čistou stopou (zejména Kresta). Třeba se s tím autem Roman ještě tolik nesžil, uvidíme na dalších závodech.

                        Komentář


                        • Re: Škoda Fabia S2000

                          Oba budou mít jinak nastavené otáčky na start a jde o to jaký zadní tlumič oba jedou
                          http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                          Rally Fans Mariánské Lázně

                          Komentář


                          • Re: Škoda Fabia S2000

                            Tady je to video ze startu http://www.youtube.com/watch?v=1OePmyaJpEc

                            Komentář


                            • Re: Škoda Fabia S2000

                              Jen jinej startovací program.
                              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                              Rally Fans Mariánské Lázně

                              Komentář


                              • Re: Škoda Fabia S2000

                                V tomhle jsem uplněj laik. Zkusí mi ale někdo jednoduše vysvětlit, co si mám představit pod pojmem - mapa motoru?
                                Všude dobře, na rally nejlíp ...

                                Komentář

                                Working...
                                X