Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia S2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Škoda Fabia S2000

    hujer: já jsem sice probudil ze zimního spánku, ale Ty jsi stále zahrabán v brlohu, protože jsi se ještě neprobudil. Zatímco M-Sport prodal již dnes 60 kusů R5, tak škodovka to bude homologovat v roce 2015 a mezitím nastoupí ostatní. To že škodovka bude jezdit někde v Asii (i když chápu marketingové zájmy), tak já rozhodně nebudu sledovat výsledky pochybné úrovně, možná, že Tebe budou zajímat výsledky škodovky někde v Číně, či Indonésii, ale to mě tedy rozhodně ne. Ona to spíše rozhodla maminka (VW), uklidit škodovku někam pryč.

    Komentář


    • Re: Škoda Fabia S2000

      No pokud je ten počet prodaných R5 u M-Sportu pravdivý,tak klobouk dolů. Až se mi to zdá nemožné. A Škodovku kolik prodá R5 a že bude jezdit v Asii, bych až tak neřešil. Důležité, že projekt je "odklepnutý" tudíž na něj jsou peníze a je daná určitá doba, po kterou bude fungovat, takže pro mě jako fanouška Škodovky skvělá zpráva. A taky mi to dává jistotu, že přesto, že třeba budou jezdit na druhém konci světa, tak na Barumce je vždy uvidím v plné sestavě a to se mi líbí.

      Komentář


      • Re: Škoda Fabia S2000

        Já jsem to propočítával,a zas tak rychlej M-sport nebude.Každopádně jsem počítal, že M-sport bude mít na jaře 2015 115-125 prodaných kusů a to je zase jiné počítání, než to bývalo v roce 2009,když vyjela fábia S2000 a bylo 40ks Punt a cca 60ks P207. Tehdy si totiž S2000vku dovolili jen majetní a s nějakou větší podporou. Dneska prostě každej trochu lepší soukromník bude chtít přejít z N4 na R5 a bere to první, co přijde.
        Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

        Komentář


        • Re: Škoda Fabia S2000

          pánové, já bych se toho nebál. Vždyť podobné obavy byly aj v době, kdy se připravovala Fabia S2000 a nakonec se jich prodalo docela dost, ke stovce kusů jich bude a na rozdíl od Malcolma, kterého to živí, pro Škůdku není zas tak klíčové kolik těch aut prodaj. Navíc, jak píše liposh, těch soukromníků co půjde do R5 by mělo být o kus víc než těch, co šli do S2000, přece jen tam jsou trošku rozdílné náklady a pokud někdo bude chtít jezdit mezinárodně, tak mu vzhledem k homologacím, asi nic moc jiného už brzo ani nezbude, než do té R5 jít.
          Jean Marsellus Todt: Když odstoupíš, budeš odstoupenej. Nebo tě odstoupím já...

          Komentář


          • Re: Škoda Fabia S2000

            krafi:kdyby ji chtěli uklidit tak by neposvětili stavbu R5.Já to vidím tak že se jen podělili o kategorie aby si nekonkurovali.A S2000 taky přišla až už konkurence měla xvozů prodaných a přesto se uchytila.Takže bude záležet jak se jim podaří vše doladit a věřím že propadák to nebude.Apropó:Asii pojede jen Kopecký,Lappi má program jiný ale to určitě víš.
            Sportu zdar a Rally zvlášť!!

            Komentář


            • Re: Škoda Fabia S2000

              Myšlenka, kterou jsem tu chtěl prezentovat je to, že Škoda mohla napravit ten tenký led, na který se v roce 2009 pozdním příchodem na scénu dostali. Bylo to tehdy tzv. "o hubu" a bylo štěstí, že vytvořili tak dobré auto, že to nakonec dobře dopadlo. Tentokrát to ale mohli "přetavit" ve svůj prospěch a uplně tuto kategorii brzkým příchodem "rozštípnout". Rozumím, že jim nejde o peníze z klientského programu, ale oni dělaj furt totéž, ani náznak změny v myšlení a jednoho dne se jim to krutě nevyplatí. A díky skvělému jménu by prostě rejžovali z klientského programu peníze a ty by mohli vrážet do továrního týmu a dotáhnout to, co dělá Malcolm, ještě o level výš.Malcolmův plán totiž končí u výběru peněz od klienta, Škoda mohla díky těm penězům ještě výkonnostně odskočit minimálně u aut továrního týmu. Ale oni opakují ty stejné chyby furt dokola a dokola. Škoda Fabia S2000 je posledních 5 let nejlepší auto kategorie, ale nikdy nevyhrála Monte Carlo, Korsiku, San Remo. (tedy rally s tradicí a zvučným jménem) Jen náhoda? Ani náhodou. Je to o určitých lidech, kteří opakují furt ty stejné postupy, často i chybné, v nabubřelé domněnce, že cokoliv dělají je vždy naprosto úžasné. A na to dojedou. Možná ne dnes, možná ne za rok, ale bude to poměrně brzo.
              Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

              Komentář


              • Re: Škoda Fabia S2000

                hujer: děkuji všem za odpovědi, já jen chtěl vyjádřit obavu, že zatímco ostatní budou vyvíjet a ladit, tak Škoda přijde se "syrovým" vozem. Ano o Lappim vím.

                Komentář


                • Re: Škoda Fabia S2000

                  liposh: vyjádřil jsi můj stejný názor, ale fundovaně. Děkuji.

                  Komentář


                  • Re: Škoda Fabia S2000

                    Já bych politiku Škodovky neviděl tak černě. Vědí co dělají a výsledky mají (i ty prodejní). Spousta lidí co má jejich S 2000 si jistě počká na R5. Možná by byla dobrá statistika(pokud by to šlo zveřejnit) kolik jejich klientů z jejich S2000 přešlo(přejde) na jejich R5.
                    A to, že nevyhráli některé kultovní soutěže je pravda,ale v konečném důsledku vyhráli šampionát v rámci kterého se tyto legendární soutěže jedou a o to jde.

                    Komentář


                    • Re: Škoda Fabia S2000

                      Gurun: ale zapomínáš, že šampionát jel tovární tým, zatímco ostatní byli v podstatě soukromníci. Nemyslím si, že někdo, kdo chce závodit si počká do roku 2015 na nový vůz, zatímco ostatní výrobci budou postupně vychytávat "mouchy". Ty bys také čekal na možná dobré auto, které přijde nedoladěné až za 2 roky? Ta ztráta je dle mého veliká a Škoda přijde o spousty případných zájemců, kteří s ní měli dobré zkušenosti. Přijde mi to prostě stejné, jako kdyby uvedli novou Octu v podobném prodlení, to by se také neuplatnili. Nevím, je to jen můj názor.

                      Komentář


                      • Re: Škoda Fabia S2000

                        Schválně, pojďme se vsadit. ještě před pár týdny/měsíci se říkalo, že Fabia R5 bude homologována k 1.1.2015, aby stihla Janner a továrna celé ERC. Dávalo by to smysl, vždyť je to rok a půl po Fiestě R5 a dva a půl roku od zveřejnění detailních pravidel pro třídu R5, tak není problém se připravit tak, aby vše s klidem a rezervou mohlo být 1. ledna 2015 hotové. A kór pokud jste v daných vodách takový gigant a nemusíte finanční stránku řešit jako např. Proton. Nyní Škoda oficiálně ohlásila, že to bude do půlky roku 2015 a všichni tak nějak věříme, že pokud ne 1.1., tak k homologaci dojde 1.3., aby většina zákazníku stihla celou sezónu v nějakém reg. šampionátu a továrna aspoň velkou většinu ERC. Jenže já už nyní říkám, že na to u Škody budou uplně dlabat a bez jakékoliv snahy to aspoň trochu urychlit to homologují 1.7. a premiéru to bude mít na Bohemce. Tím samozřejmě přijdou o několik desítek zákazníku, ale je to vůbec netrápí. Pokud nebudu mít s tímto postem pravdu, tak překousnu žížalu, pamatujte si to
                        Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

                        Komentář


                        • Re: Škoda Fabia S2000

                          Nechci to tvrdit s určitostí, ale mám pocit, že když v závěru loňského roku oficielně byla potvrzena ze strany Škodovky R5, tak už tenkrát bylo řečeno homologace v prvním pololetí 2015.

                          Komentář


                          • Re: Škoda Fabia S2000

                            ..to jo Gurune, jenže takové ty pofiderní testy s tím turbomotorem se odehrávaly už v létě. A tehdy zde spousta zasvěcených mluvila o tom, kde, kdy, jak a za kolik je objednaná dodávka motorů, že fabia III civil. bude na jaře 2014, fabia R5 bude předjezdec na Barumce 2014 a do zimy se vychytají mouchy a 1.1.2015 homologace uplně s klidem...no a pak bylo půl roku ticho a v zimě přišel Hrabánek s větou: Rádi bychom to stihli do půlky roku 2015". To mi připomnělo, jak jsem čekal v Otrokovicích na vlak a v tlampači hlásili: Máme pro vás dobrou zprávu, celý den mají dnes rychlíky (jezdící každé 2 hodiny) kvůli výluce na trati 110 minut zpoždění, takže vám rychlík přijede o 10 minut dřív, než normálně." ...Naprosto stejná logika.
                            Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

                            Komentář


                            • Re: Škoda Fabia S2000

                              Já tedy nevím, ale stejné breky, jak bude škodovka pozadu proti konkurenci, jak zaspali a přišli o zákazníky, že přijdou s nevychytaným syrovým autem atd atd atd..... jsme tu už jednou četli - v době, kdy se začala vyvíjet Fabia S2000. A výsledek? Žádná z těch katastrofálních předpovědí, světe div se, se nepotvrdila, ba naopak - auto bylo schopné v prvním ostrém závodě bojovat o vítězství proti už zavedeným peugeotům a fiatům, těm, co měli mít ten obří náskok.... A že Fabia S2000 nikdy nevyhrála monte není tím, že přišla pozdě (kdyby přišla dřív, asi ho nevyhrála taky, neb Monte se v rámci IRC jelo prvně právě při premiéře fabie...), ale a) jezdeckou chybou b)totálně spackanou volbou pneumatik, kterou by nevylepšilo ani nasazení už době, kdy se závodilo maximálně na koni...
                              Honza Šnábl
                              www.sik-foto.estranky.cz

                              Komentář


                              • Re: Škoda Fabia S2000

                                Bude zajímavé, jak si bude výkonově letos stát Fabia S2000 proti Malcolmovým R5 a později proti R5 z PSA. Že není snadné to auto postavit-a dobře, nám právě PSA naněkolikrát odloženou homologací jasně dokazuje. A to mám(možná špatně) nějak zafixované, že ta auta se po homologaci už dál nemůžou vyvíjet-vylepšovat?! Nemyslím, že Škoda nějak významně utrpí, když s R5 přijde o něco později. Ta auta bude snadnější pořídit... i vyměnit(... třeba za jinou značku). A bude jich "potřeba" celkem dost...

                                Komentář

                                Working...
                                X