Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia S2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Markku
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Nevíte někdo, jakou registrační značku měla Kopeckého Fabia teď na Novém Zélandu? Gill měl 1 DXN 659.

    Zanechat komentář:


  • Medvěd
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Některé zdroje tvrdí, že Škodovka v Ženevě koncept neukáže. Tak uvidíme, jestli teda uvidíme

    Zanechat komentář:


  • S-Works
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    OT: koncept Fabie III ukáže Škodovka už za pár týdnu v Ženevě, sériové auto bude představeno v září v Paříži. Pokud to bude koncept jako doposud, tak uvidíme hotovou Fabii bez klik a s nějakým bílým interiérem, jinak se nebude lišit od toho, co budeme vídat na silnicích.

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Někdy koncem roku 2018 (ale vážně) to můžeme vyhodnotit, kdo a jak byl úspěšný v dodávkách zákazníkům s vozy R5. Jinak to nevidím.

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    K těm prodejům, R5 jsou levnější a vypadá to, že z rychlosti se moc neztratilo oproti S2000, takže bych si tipl, že pokud FIA za dva roky neohlásí nové změny pravidel a podobně, tak by tahle kategorie mohla být ještě prodávanější. Stačí, když to vezmu z pohledu rally u nás. U nás je množství posádek, které si S2000 nemohli dovolit, ale co se týče R5, myslím, že už stojí za investici, než se pachtit s obstarožními lancery. Zamyslím se nad prodeji a tím, je li vůz konkurenceschopný, tak to vlastně v tuto chvíli je tak trochu téma o ničem. M-Sport již prodal 56 kusů je li to pravda, což je určitě super číslo, nehledě na to, že v evropě to bude asi rychlý vůz podle toho co předvedl Kajto, tedy reklama velké plus. Lidé, kteří čekají na vozy Citroen/Peugeot i Škoda, tak počkaj. Pronajmou si párkrát S2000, třeba i toho Forda, jak to ostatně udělal Roman Odložilík a pak se buď dočkaj nebo vydají jinou cestou. De facto je to opravdu předčasné.

    Zanechat komentář:


  • kakabus
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Je to sice ještě více jak rok a stát se může cokoliv,ale R.Baumschlager říkal na Janneru,že Fabii R5 budou mít za rok v dubnu.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Zamysleme se nad tím jak dlouhý mají rally auta život, který de fakto končí poslední homologací. Kolik bylo vyrobeno kusů tohoto auta a kdy začalo zavodit.
    Kategorie S2000:
    Punto S2000 - závodí od 2006 a bylo vyrobeno 45 kusů.
    Peugeot 207 S2000 - závodí od roku 2007. jako předjezdec jelo auto už v roce 2006. Vyrobeno přes 110 kusů
    Fabia S2000 - závodí od roku 2009. Jako předjezdec na Barumce 2008 a první kus testován od roku 2007. Vyrobe okolo 100 kusů.
    Fiesta S2000 - závodí od roku 2010. Vyrobeno 40 ks.

    Kategorie S2000 1.6T nebo chcete-li RRC
    Fiesta RRC, Citroen DS3 RRC, Mini 1,6T (RRC nebo S2000) nelze určit počet vyrobených kusů neboť auto lze přestavět z WRC.

    Kategorie R5
    Fiesta R5 - homologován v průběhu roku 2013. Vyrobeno 56 ks(?!)
    Peugeot 208 R5 - homologace asi 1.3.2014
    Citroen DS3 R5 - homologace asi 1.3.2014
    Fabia R5 - homologace v polovině roku 2015

    Zanechat komentář:


  • MPI
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Liposh: Nevím proč vylučovat z toho výběru ČR, když i ta je pro Škodu celkem významné odbytiště (z Abarthů na Škodovky přezbrojili třeba JM Racing, z peugeotů Odložilík, Kresta, z novějšího Fordu Tarabus), v zahraničí někdejší hvězdy Peugeotu Loix a Vouilloz, tuším Sandell také sedlal před Škodovkou 207ku a jistě by se jich dalo dohledat více, i když třeba těch méně známých (na druhou stranu škodovce může bejt z finančního hlediska jedno, jestli prodá auto nějaké hvězdě, nebo někomu, kdo závodí někde v horní dolní). A k tomu, že pro dobré jméno je potřeba víc, než povedený poslední projekt - to si uplně nemyslím, spoustu lidí zajímá právě ten poslední, ještě běžící projekt a ne to co bylo kdysi, za jiného vedení. Je nutné si uvědomit, že ty Fabie už brázdí tratě už pátým rokem a od začátku je to konkurenceschopné nářadí, to si myslím na spoustu zákazníků udělá slušný dojem.
    A pro AlexeCZ: Nevím jak ostatní, ale já netvrdím, že bude ta R5 o hektar lepší, než všechny ostatní, ale ani není důvod si myslet, že by neměla být minimálně stejně dobrá jen z důvodu, že přijde později. A i to může stačit, pokud by byla třeba zajímavější z hlediska provozních nákladů - když Kresta přecházel na Fabii, tak někde psal, že ač byla pořizovací cena auta vyšší, tak když si spočítali náklady na repase a podobně, tak jim ta Fabie prostě vyšla o dost lépe.
    Jinak ale souhlasím, že prorokem asi nemůže být nikdo, může to dopadnout tak i tak, nicméně automaticky v tom vidět propadák, mi přijde celkem zcestné. Mimochodem zatím stále nikdo neví, kdy skutečně vyjedou R5 od PSA,zatím to vypadá na další odklad homologace, takže aby nakonec neměl ten ,,náskok" jen Ford.

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Myslím, že nyní se moc nevyřeší. Nevím jestli už někde stojí jeden exemplář R5 od Škody, takže tyhle debaty, kdy už vidíme vize budoucna, podle minulosti jsou nicneříkající.

    Zanechat komentář:


  • liposh
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Faktem zůstává, že kromě továrních aut ty fábie až zas takové terno nejsou. A mimo střední evropu je jich poměrně málo. (vlastně to, že v českých sprintech je jich dost je takový malý fenomén, ale italové tohle maj s P207) A jak říkali kolegové přede mnou, musel bych mít mnooohem zvučnější jméno, než že se mi podařil za celou dobu pouze ten jeden, poslední projekt, abych přesvědčil zákazníka, že si má počkat rok a půl. A MPI se ptá kolik pilotů přezbrojilo Punto nebo P207 na fábii. To je zajímavá otázka, přezbrojil někdo mimo ČR vlastně z P207 na Fábii? Nevzpomínám si. (ale rád se nechám poučit, nemůžu vědět vše) Já furt říkám, jo, může se to povést a asi se to i povede (pokud zůstávaj ti stejní lidi, co stáli za projektem s2000), ale oni bruslí neustále na tenkém ledě. A to nejde dělat do nekonečna, poněvadž jednoho dne se propadnete. ...Mimochodem, v lednovém rallymagazínu řekl Raimund, že snad v dubnu 2015 dostane novou R5ku, tedy první malý impulz, že aspoň nemaj v plánu zahodit půl sezóny.

    Zanechat komentář:


  • Alex_CZ
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Nevím kde všichni berete tu jistotu,že Fabie R5 bude o hektar lepší než ostatní R5-ky.To že se jim to povedlo u S2000,nutně neznamená že tomu u R5 bude nastejno...Nebo snad víte o jiném soutěžním modelu Škody, který by dokázal to co Fabia S2000 ? tj.být ve stejné kategorii o tolik napřed než konkurence ?? Nic proti Škodě...

    Zanechat komentář:


  • MPI
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    A kde bereš tu jistotu, že budou jiná daleko lepší? O co byl lepší tovární Abarth či Peugeot, když Škoda přišla až dlouho po nich? Čekat nikdo nebude, ale tomu, že někteří časem na škodovku přezbrojí, se dá klidně věřit - kolik pilotů vyměnilo 207 či Punto za fabii? Já bych řekl dost...

    Zanechat komentář:


  • krafi
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Přátelé, ale bude až za 1,5 roku. Vy jste ochotní čekat s koupí soukromého vozidla tak dlouhou dobu, to již budou k dispozici úplně jiná a jistě daleko lepší.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Já bych se taky nebál, že Fábia bude syrová. Už teď vrčí motor ve staré kastli, to že už je nová kastle je podle mě také jasné. Samozřejmě nemusí být nová Fábia tak úspěšná, ale pokud bude úspěšná, tak se majitel Forda nebude rozpakovat toho Forda prodat. Vem si Odložilík nebo Solowow. Kupujou si vždy to co je nejlepší.

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: Škoda Fabia S2000

    Původně odeslal liposh Zobrazit příspěvek
    Schválně, pojďme se vsadit. ještě před pár týdny/měsíci se říkalo, že Fabia R5 bude homologována k 1.1.2015, aby stihla Janner a továrna celé ERC. Dávalo by to smysl, vždyť je to rok a půl po Fiestě R5 a dva a půl roku od zveřejnění detailních pravidel pro třídu R5, tak není problém se připravit tak, aby vše s klidem a rezervou mohlo být 1. ledna 2015 hotové. A kór pokud jste v daných vodách takový gigant a nemusíte finanční stránku řešit jako např. Proton. Nyní Škoda oficiálně ohlásila, že to bude do půlky roku 2015 a všichni tak nějak věříme, že pokud ne 1.1., tak k homologaci dojde 1.3., aby většina zákazníku stihla celou sezónu v nějakém reg. šampionátu a továrna aspoň velkou většinu ERC. Jenže já už nyní říkám, že na to u Škody budou uplně dlabat a bez jakékoliv snahy to aspoň trochu urychlit to homologují 1.7. a premiéru to bude mít na Bohemce. Tím samozřejmě přijdou o několik desítek zákazníku, ale je to vůbec netrápí. Pokud nebudu mít s tímto postem pravdu, tak překousnu žížalu, pamatujte si to
    se znalostí nedávné historie si zkusím zeptat, kdy naposledy škodovka představila nový auto na Bohemce? nevzpomínám si, kdy naposledy ve škodovce na vývoj dlabali, výrok "do poloviny roku" je typicky škodováckej a může to být kdykoli mezi prvním lednem a koncem června, sázku o žížalu vyžadovat nebudu, páč vím, že to není k jídlu a nic zlýho ti nepřeju, snad jen, aby ses spletl

    Zanechat komentář:

Working...
X