Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Nové třídy - R

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Nové třídy - R

    Nové vozy skupiny R začínají pomlau přibývat a proto jsem založil toto téma. Většinou se spekuluje jak by mělo rozdělení vypadat, jaké budou upravy a kde spadnou současné vozy. Ze všeho co jsem zatím kde přečetl a odvodil od výkonů nových R3, jsem vydedukoval následující rozdělení, které jsem se snažil nějak stručně a přehledně rozepsat. Pro převod současných vozů do nových skupin je zapotřebí znát asi toto:

    - většina aut homologovaných ve sk.N jsou homologovaná také ve sk.A

    - rozsah uprav sk.A je SHODNÝ pro všechny objemové třídy teda pro A5, A6, A7

    - rozsah uprav sk.n je SHODNÝ pro všechny objemové třídy teda pro N1, N2, N3
    záleží jen na stupni (rozsahu) homologace provedenou výrobcem.

    To znamená že např. vůz značky XY homologovaný ve třídě A5 může mít rozsah uprav větší (sekvenčí převodovka, velké brzdy atd.) , než vůz značky AB homologovaný ve třídě A7 (třeba výrobce homologoval jen sériovou řevodovku, a sériové brzdy)


    R3 - motor do 2000 ccm - rozsah úprav zhruba v rámci dnešních A (tedy úzká Áčka, ne Kit)
    bodují - nově homologované vozy sk.R3

    do této třídy by měly být přesunuty vozy:
    - třídy A7, asi beze výraznějších změn
    - třídy N3, stejný objem, dle mého bude možnost doupravit vozy do stropu
    třídy R3 ( tedy využít současné homologace třídy A7), nebo závodit v současném stupni uprav


    R2 - motor do 1600 ccm - rozsah uprav zhruba uprostřed mezi N a A
    bodují - nově homologované vozy sk.R2

    do této třídy by měly být přesunuty vozy:
    - třídy N2, stejný objem, bude možné doupravit do stropu třídy R2
    (tedy využít část uprav z homologace sk. A), nebo závodit v současném stupni uprav



    R1 - motor do 1400 ccm - rozsah úprav shodný z dnešními vozy třídy N1
    bodují - nově homologované vozy sk.R1

    do této třídy by měly být přesunuty vozy:
    - třidy N1, měly by mít možnost jezdit v současném stupni uprav


    Nevím však kde bych zařadil vozy S1600, A6 a A5?

    V každém případě si myslím že k vozům S1600 ať pojedou v kterékoliv třídě, budou na 100% přiřazeny všechny vozy třídy A6, toto se dá usoudit zejména ze sbližování technických předpisů těchto tříd (například srovnání hmotností všech A6 a S1600 apod.).


  • #2
    Mě akorát není jasné co bude s PVčkama.

    Komentář


    • #3
      To worm:
      Výše popsané rozdělení se týká jen aut s poháněnou jednou nápravou S2000, PV a WRC jsou 4x4 a tudíž trochu něco jiného.

      http://www.foxrallyteam.cz

      Komentář


      • #4
        Takze ceska trida A5 bude odsouzena k zaniku??? Protoze R1 nebude tak velkoryse pojata, aby se do ni daly zaradit ackove ctrnactistovky-ktere stupnem uprav jsou technicky jinde.

        L3doP5most....ses si jistej???

        Komentář


        • #5
          Podle úprav budou auta zařazený do R2 (asi áčka), nebo R3(určitě kity).
          quote:
          Takze ceska trida A5 bude odsouzena k zaniku??? Protoze R1 nebude tak velkoryse pojata, aby se do ni daly zaradit ackove ctrnactistovky-ktere stupnem uprav jsou technicky jinde.
          Karter+Karburátor+Kardan
          Karter+Karburátor+Kardan

          Komentář


          • #7
            Diky za odkazy. Ty plameny z vyfuku jsou vazne pekelne. Uz se tesim az nove Clio uvidim na Suamve, jestli ho teda Petak dotahne.


            Komentář


            • #8
              Někde jsem četl, že ani na Šumavě Peták R3 nepojede.

              Komentář


              • #9
                Co jsem četl tak ho Peták nebude mít ani na Šumavě.



                Upravil - miguel82 07 Jan 2007 17:20:24

                Komentář


                • #10
                  Citroen C2 sk.R2 na Rajdu Polskem...... ale Meeke je hovado.



                  Komentář


                  • #11
                    quote:
                    Citroen C2 sk.R2 na Rajdu Polskem...... ale Meeke je hovado.



                    Je to mooooc pěkný, Mlíko opravdu umíííí...
                    Zajímavý, ale R2 může mít sekvenci? To ty úpravy jsou dost široký...

                    Komentář


                    • #12
                      Jo je to závodník ne jak ty naši "závodníci"

                      Komentář


                      • #13
                        Tak jestli sledujete i první závod JRC v norsku tak moc hezky jedou nové Clia R3. Sandell je po první etapě 2 celkově Pinomaki zatím 7. ale to hlavně díky 4mintové ztrátě z RZ1 a 5minut ztratil v RZ3. Jinak by byl 3.

                        Rychlejší jsou jen tovární Swifty.

                        Komentář


                        • #14
                          Propagační video Clia R3



                          Komentář


                          • #15
                            quote:
                            Jo je to závodník ne jak ty naši "závodníci"

                            Svatá pravda, na Ulster Rally vedl po prvni RZ dokonce absolutne i pred WRC a drzel se delsi dobu na druhem miste, klobouk dolů.

                            http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                            Rally Fans Mariánské Lázně

                            Komentář

                            Working...
                            X