Proč vše co automobilky vypustí musí skončit na tratích rally. Co když to bude mít 460 ps motor V8 a jmenovat se třeba Sciroco DTM. Není tajemstvím,že majitelé DTM usilují o příchod aspoň dvou značek. WTCC mame SEAT, WRCH Škoda, ve FIA GT a GT3 Lambo a proč ne VW v DTM.
Proč vše co automobilky vypustí musí skončit na tratích rally. Co když to bude mít 460 ps motor V8 a jmenovat se třeba Sciroco DTM. Není tajemstvím,že majitelé DTM usilují o příchod aspoň dvou značek. WTCC mame SEAT, WRCH Škoda, ve FIA GT a GT3 Lambo a proč ne VW v DTM.
Jsem celkem laik v motorsportu a vůbec automobilovým průmyslu, ale pakliže by tedy VW opravdu postavilo pro příští nebo tu další sezonu Shiroco WRC, znamenalo by to konec nadějí škodovky na MS? Jak tu někdo píše, že by škodovka byla nejspíš "pouze" S2000 pro národní šampionáty, případně IRC? Takový pocit z toho totiž mám. Jak je to vůbec s (ne)závislostí Škody na VW, musí skákat jak Němci pískaj? Díky za případnou odpověď.
Před léty, když odešel SEAT z rallye, se psalo o dohodě v koncernu, že Škoda bude dělat usedlá auta, SEAT sportovního střihu, Audi luxusnější a VW vyplní to uvnitř i okolo. Sportu se měla věnovat Škoda. Od té doby Audi vyhrálo Le Mans, SEAT cesťáky a VW Dakar. Myslím, že se nemáme čeho bát, že ve Škodě už hůř být nemůže.
Komentář