Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Super 2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Super 2000

    Tak co na to říkáte?!

    Fotky z Kopné 2012 - https://plus.google.com/u/0/photos/1...50791172966433

  • #2
    Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.

    Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC

    Komentář


    • #3
      Myslim, že S2000 by bylo vlastne neco jako Skoda Octavia KitCar ve ctyrkolce.

      www.skodacarsweb.wz.cz

      Komentář


      • #4
        quote:
        Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.

        Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC

        Výkon může být blízko hranice 300 koní, ale krouťák bude podstatně menší než je u plněných WRC - myslím míň než poloviční. Nedivil bych se dvojím homologacím, předokolky pro asfalt (vzpomeňte jak kdysi dávali Frantíci na frak WRCům, než je přiškrtili) a čtyřkolky pro šotolinu. Pro škodovku by to žádná výhoda nebyla, Octávka Kit Car stála za prd a nic jiného ve dvou litrech neudělali.

        Komentář


        • #5
          quote:
          Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.

          Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC

          Myslím, že pro nikoho není výhoda předcházející vývoj hodit za hlavu a začít znovu. A o té třetinové ceně bych polemizoval. Vždycky se každej tým bude snažit vyvinout co nejlepší auto v rámci danejch pravidel, takže cena auta bude záviset na tom, kolik lidí ho vyvíjí. Může to podle mě být nakonec i srovnatelné s WRC, pokud to některej tým vezme vážně. Když by do toho šm šel s tím, že chce šetřit, tak zase nikdy neudělá konkurenceschopný auto, ale jenom auto s 'potenciálem'.

          Komentář


          • #6
            quote:
            quote:
            Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.

            Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC

            Výkon může být blízko hranice 300 koní, ale krouťák bude podstatně menší než je u plněných WRC - myslím míň než poloviční. Nedivil bych se dvojím homologacím, předokolky pro asfalt (vzpomeňte jak kdysi dávali Frantíci na frak WRCům, než je přiškrtili) a čtyřkolky pro šotolinu. Pro škodovku by to žádná výhoda nebyla, Octávka Kit Car stála za prd a nic jiného ve dvou litrech neudělali.

            Na Octávku sem vůbec nemyslel.Museli by udělat Fabii.Kdyby se jim Fábku povedlo udělat jako kdysi Felicii tak by to bylo pěkný.

            Komentář


            • #7
              To já nadhodil tu Oktavku, protože to byl jediný dvoulitr, který Škoda udelala.

              www.skodacarsweb.wz.cz

              Komentář


              • #8
                quote:
                Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.
                dneska uz jsou vymakany technologie, takze neni problem dostat se pres hranici 200koni/litr

                formule 1 ma kolem 900 koni, coz je 300koni na litr, ale tam klikovku roztaci vic pistu

                spis si myslim, ze se zase nasadi limit (treba opet 300 koni) a fabriky budou motory ladit vic na kroutak

                go škoda go !!!

                Komentář


                • #9
                  Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba)evlátějším a divácky atraktivnějším stylem?

                  Fotky z Kopné 2012 - https://plus.google.com/u/0/photos/1...50791172966433

                  Komentář


                  • #10
                    Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba) jezdilo rozevlátějším a divácky atraktivnějším stylem?

                    Fotky z Kopné 2012 - https://plus.google.com/u/0/photos/1...50791172966433

                    Komentář


                    • #11
                      quote:
                      Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba) jezdilo rozevlátějším a divácky atraktivnějším stylem?

                      O tom pochybuju.

                      Komentář


                      • #12
                        quote:
                        Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba) jezdilo rozevlátějším a divácky atraktivnějším stylem?

                        S turbem to asi nemá nic společnýho. Tady jde o podvozek.

                        Komentář


                        • #13
                          quote:
                          quote:
                          Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba) jezdilo rozevlátějším a divácky atraktivnějším stylem?

                          S turbem to asi nemá nic společnýho. Tady jde o podvozek.

                          myslim ze vykonu bude dost i bez turba, takze zalezi jen na tom, jestli to bude ctyrkolka nebo ne

                          kazdopadne treba emil by s tim jel smykem urcite!

                          go škoda go !!!

                          Komentář


                          • #14
                            Čistá stopa by měla být na asfaltu vždycky rychlejší než jízda "bokem".Největší vliv na to asi maj diferenciály.S2000 maj mít zákaz elektronicky řízených diferáků.

                            Komentář


                            • #15
                              quote:

                              dneska uz jsou vymakany technologie, takze neni problem dostat se pres hranici 200koni/litr

                              formule 1 ma kolem 900 koni, coz je 300koni na litr, ale tam klikovku roztaci vic pistu

                              spis si myslim, ze se zase nasadi limit (treba opet 300 koni) a fabriky budou motory ladit vic na kroutak

                              go škoda go !!!
                              To chryby:
                              S tím výkonem bych nebyl až tak optimistický. S F1 to porovnávat nemůžeš tam se staví motory od nuly a cílem je co nej výkon a jediné omezení které mají je v materiálech. Mají třeba taky pneumacky ovládané ventily a to jim dovoluje dělat vysokootáčkové motory. Rally auta jsou daleko více svázána technickými předpisy, vozy tedy musí alespoň částečně vycházet ze sériové produkce.

                              Jediné pozitivum této kategorie vidím v omezení elektroniky, ale kvůli tomu nemusí přece zakazovat turbo. Myslím, že výrazné omezení elektroniky vozy zlevní dostatečně.

                              Další problém v prosazení S2000 bude uvažované používání komponentů od jednoho dodavatele. Takovéto návrhy hlasitě kritizuje Corrado Provera.

                              http://www.foxrallyteam.cz

                              Komentář

                              Working...
                              X