Tak co na to říkáte?!
Oznámení
Collapse
No announcement yet.
Super 2000
Collapse
X
-
Tagy: Nic
-
Myslim, že S2000 by bylo vlastne neco jako Skoda Octavia KitCar ve ctyrkolce.
www.skodacarsweb.wz.cz
Komentář
-
quote:
Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.
Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC
Komentář
-
quote:
Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.
Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC
Komentář
-
quote:
quote:
Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.
Já bych dál pokračoval s WRC,ale na druhou stranu,kdyby začli S2000 tak by to byla výhoda pro škodovku.Cena auta by měla být asi třetinová proti WRC
Komentář
-
To já nadhodil tu Oktavku, protože to byl jediný dvoulitr, který Škoda udelala.
www.skodacarsweb.wz.cz
Komentář
-
quote:
Zajímalo by mě,jakej může mít dvoulitr bez turba výkon.
formule 1 ma kolem 900 koni, coz je 300koni na litr, ale tam klikovku roztaci vic pistu
spis si myslim, ze se zase nasadi limit (treba opet 300 koni) a fabriky budou motory ladit vic na kroutak
go škoda go !!!
Komentář
-
Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba)evlátějším a divácky atraktivnějším stylem?
Fotky z Kopné 2012 - https://plus.google.com/u/0/photos/1...50791172966433
Komentář
-
Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba) jezdilo rozevlátějším a divácky atraktivnějším stylem?
Fotky z Kopné 2012 - https://plus.google.com/u/0/photos/1...50791172966433
Komentář
-
quote:
quote:
Myslíte si, že by se s vozy S2000 (bez turba) jezdilo rozevlátějším a divácky atraktivnějším stylem?
kazdopadne treba emil by s tim jel smykem urcite!
go škoda go !!!
Komentář
-
quote:
dneska uz jsou vymakany technologie, takze neni problem dostat se pres hranici 200koni/litr
formule 1 ma kolem 900 koni, coz je 300koni na litr, ale tam klikovku roztaci vic pistu
spis si myslim, ze se zase nasadi limit (treba opet 300 koni) a fabriky budou motory ladit vic na kroutak
go škoda go !!!
S tím výkonem bych nebyl až tak optimistický. S F1 to porovnávat nemůžeš tam se staví motory od nuly a cílem je co nej výkon a jediné omezení které mají je v materiálech. Mají třeba taky pneumacky ovládané ventily a to jim dovoluje dělat vysokootáčkové motory. Rally auta jsou daleko více svázána technickými předpisy, vozy tedy musí alespoň částečně vycházet ze sériové produkce.
Jediné pozitivum této kategorie vidím v omezení elektroniky, ale kvůli tomu nemusí přece zakazovat turbo. Myslím, že výrazné omezení elektroniky vozy zlevní dostatečně.
Další problém v prosazení S2000 bude uvažované používání komponentů od jednoho dodavatele. Takovéto návrhy hlasitě kritizuje Corrado Provera.
http://www.foxrallyteam.cz
Komentář
Komentář