Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Super 2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • quote:
    Ukáže se Honda s R3 i u nás??
    Pospa to jistí?

    Komentář


    • Ten otazník znamená co?Nebude bojovat sám

      Karle sbohem

      Komentář


      • Nooo ako tak pozerám tak WRCo pomali zaniká a tak mi prichádza dost dobrá volba S2000, chýba mi tam síce turbo ale tak radsej sa budem pozerat na S1600 s pohonom na 4 kolesá ako na LAncer ktorý má síce pre mna pekný design ale nic inee, Také Polo S2000, Punto S2000, Logan S2000, 207 S2000, Corolla S2000, Auris S2000, Fabia S2000, Lada S2000, ja by som si to predstavit vedel nevem ako vi


        Komentář


        • Tak Stephane Sarrazin, ještě loni asfaltér u Subaru, testoval Peugeot 207 S2000.

          Fotky: http://tinyurl.com/2kmwvt

          Komentář


          • Utajené funkční zkoušky S2000 z Estonska, přímo v ulicích Tallinu (http://tinyurl.com/2xkmdv) a ještě jednou, ale to bude asi klasický dvoulitr, soudě podle typového označení na zádi (http://tinyurl.com/2dwww9).

            Upravil - Kaliméro 13 Mar 2007 13:07:40
            Vyčteno z obrazovky počítače a odposlechnuto z televize.

            Komentář


            • Ten vůz na první fotce nemůže podle mě projít homologací, protože celkem nezakrytě využívá tzv. přísavného efektu, který byl třeba u F1 zakázán někdy na konci 70. let 20st. No jinak je vidět, nová kategorie se zdárně rozvíjí

              http://www.foxrallyteam.cz

              Upravil - pelikan 13 Mar 2007 13:27:36
              http://www.foxrallyteam.cz

              Komentář


              • takže S200 nebude lahodit jen uším ale přibyde další smyslový vjem?

                s pozdravem za sec/km kratššší

                Komentář


                • pelikáne, ve F1 to zakázali, protože to foukalo luftík zpod auta do sklíček soupeřů (pomalejších). Tady to je jiný případ. Vysaje a uschová, takže čím víc vysaje, tím je těžší a tedy nezískává výhodu (s výjimkou gripu, protože ten roste jednak přísavkem a jednak rostoucí vahou, takže čím špinavější štreka, tím lepší přilnavost(odpadá nevýhoda startu v čele na šotolinách)) a nijak neohrožuje soupeře. Ostatně ejektory ala Karel Král mají i Evo devítky. Já bych to jezdit nechal a až se to vznese nad Slušovickou plání, to bude jásotu.

                  Vyčteno z obrazovky počítače a odposlechnuto z televize.

                  Komentář


                  • Hmmmm... návrat k 6ti nápravám, to už tu u F1 taky bylo. Tuším, že vyřešen je i problém s trakcí, protože to má hnanou jen jednu - prostřední nápravu.

                    Komentář


                    • Tož kurňa, ale je to S2000, tak proč frfláš??? Pro Barumku dobré, no né?

                      Vyčteno z obrazovky počítače a odposlechnuto z televize.

                      Komentář


                      • quote:
                        Tož kurňa, ale je to S2000, tak proč frfláš??? Pro Barumku dobré, no né?

                        Souhlasím s tebou. Také bych to pustil na tratě. Je všem otázkou zda restriktor na sání ano či ne a jaký průměr.

                        Kua já na to jednou našetřím a vrátím se zase na tratě. ?? 2014 ?? Ne sranda.. Už jsem se vrátil.

                        Komentář


                        • Drazí kolegové, nevíte někdo náhodou o nějakých stránkách kde by se dalo přečíst něco víc o vozech S2000?? myslim technické specifikace a tak podobně.


                          Go Kresta Go
                          Všude dobře, na rally nejlíp ...

                          Komentář


                          • Ok, dík. Ale myslel jsem spíš nějaké stránky třeba FIA kde je tato kategorie specifikovaná co se tam smí a nesmí.

                            Go Kresta Go
                            Všude dobře, na rally nejlíp ...

                            Komentář


                            • Tak to poresime po ICQ

                              Komentář

                              Working...
                              X