Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Super 2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Super 2000

    9497: To bylo zřejmě jen takové prvotní bububu na FIA, protože krátce na to se někde objevilo, že kupříkladu Ford by měl mít v průběhu této sezony funkční prototyp....
    Honza Šnábl
    www.sik-foto.estranky.cz

    Komentář


    • Re: Super 2000

      MPI: Tak to mi nejak uniklo tato zprava,ja jsem jenom cetl,ze pokud by S2000 mely nahradit WRC tak by je automobilky nestihly postavit ale jinak vubec newim jak dlouho muze trvat postavit auto,ktere je schopne nastoupit do zavodu

      Komentář


      • Re: Super 2000

        Pokud se pojede až zimní sezona, tj. od srpna 2010, tak to jak Ford, tak Citroën stihnou. Jejich auta by měla vyjet letos na podzim.

        Komentář


        • Re: Super 2000

          Původně odeslal -mira- Zobrazit příspěvek
          To asi určitě. Myslel jsem to tak, že Ford a Citroen by mohly mít výhodu v tom, že jejich S2000 by mohly stavět rovnou podle nových pravidel.
          To je v daném případě jedno. Pokud nedojde ke změně předpisů pro motory, tak se současnými pravidly je velké křídlo jen aerodynamická brzda.

          Komentář


          • Re: Super 2000

            Nevis nahodou z jakych modelu chystaji Citroen a Ford ty S2000 stavet?

            Komentář


            • Re: Super 2000

              Ford nová Fiesta, Citroen nová C3
              Honza Šnábl
              www.sik-foto.estranky.cz

              Komentář


              • Re: Super 2000

                C3 neboli DS3.
                Zdar jak sviňa.

                Komentář


                • Re: Super 2000

                  Původně odeslal Mirek-607 Zobrazit příspěvek
                  To je v daném případě jedno. Pokud nedojde ke změně předpisů pro motory, tak se současnými pravidly je velké křídlo jen aerodynamická brzda.
                  To je veci prinosu aerodynamicky na jednotlivych tratich. Stejne jako v F1 pokud trat obsahuje rychle a tahle zatacky bude hrat aerodynamika vetsi roli nez na trati s vracaky. Ono to takhle nejde generalizovat, ze to bude k nicemu. Pak je veci vypoctu jak velke kridlo je optimalni pro dane trate. Rozhodne to nejde strelit takhle od stolu.

                  Komentář


                  • Re: Super 2000

                    To richie:
                    Je to pravda, ale v rally na rozdíl od téměř všech okruhových disciplím nemůžeš křídlo přizpůsobit trati, takže v rally jde o d začátku o kompromis a když se to nepovede musíš to používat do další homologace. Podle mě už teď jsou vozy S2000 širší než současná WRC (to nemluvím o Corolle, prvních Focusech Octě atd.) tedy 1800mm. Nejsem si jist jestli další rozšíření těm autům prospěje vzhledem k jízdní vlastnostem.
                    http://www.foxrallyteam.cz

                    Komentář


                    • Re: Super 2000

                      Kridlo sice nejde prizpusobit jednotlivym tratim, ale to neznamena, ze neexistuje optimalni velikost a tvar pro pozadovany soubor trati. V podstate je jedno jestli kridlo optimalizujes pro 1 trat nebo pro 10. Vzdy ti jde o minimalizaci celkoveho casu potrebneho na projeti souctu km trati kdy nemuzes zmenit jeho parametry.

                      Jen jsem tim chtel rict, ze pokud ona optimalni velikost kridla je vetsi nez povoluji soucasne regule FIA, pak povoleni vetsich rozmeru nebude aerodynamicka brzda, ale celkove naopak prinos.

                      Komentář


                      • Re: Super 2000

                        Máš určitě pravdu, přesto se ale domnívám, že výkon motorů S2000 není dostatečný na to, aby výrazně větší křídlo něco pozitivního přineslo. A pokud by bylo optimální křídlo třeba o 10% větší než současné, pak bych pro změnu postrádal smysl dvojích předpisů...

                        Podle mě to souvisí i s tím, že u atmosférických S2000 hraje zmiňovaný charakter tratě velkou roli už ve volbě převodů. Jelikož kratší převody, se kterými odpor křídla vadí míň, se jedou právě na technických tratích, kde jak význam křídla, tak jeho odpor není tak velký, zatímco na rychlých tratích ten odpor od křídla bude ještě zvýrazněný delším zpřevodováním.

                        Chtěl jsem tím jen říct, že pochybuju, že by ona ideální velikost byla natolik významně větší, aby stála za dvojí předpisy.

                        Komentář


                        • Re: Super 2000

                          Když jsem si prohlížel fotky nové Corsy, tak jsem si uvědomil, že i ostatní auta mají křídlo lepené na zadní sklo. Nepřipadá mi to sklo nějak pevnější než sériové a lépe osazené do dveří. Takže ty přítlačné síly nebudou nijak závratné. Ale když člověk ví, co udělá s autem pytel cementu v kufru, tak bych odhadoval, že křídlo dá přítlak 2-3 pytle cementu. Teď argumentuju jak Tronda, šmejdi. Ale chci říct: Nedovedu si představit, že bych na své Fabii nalepil na zadní sklo plošku 10x30 cm, k ní přišrouboval vaničku od kolečka a vozil tam 3 pytle cementu. Tedy otázka, která padla i v pop.music: Co s tím sklem? Není to zas další zbytečnej kosmickej výrobek?

                          Komentář


                          • Re: Super 2000

                            Je celkem běžné,že v zadním skle je díra na stěrač nebo křídlo.Možná je to tak řešeno i tady.

                            Komentář


                            • Re: Super 2000

                              Taky si ŠM nechal v AGC Teplice vyrobit vyhřívaná čelní skla,která se běžně pro Fábii nevyrábějí.

                              Komentář


                              • Re: Super 2000

                                Donnie O'Sullivan, West Cork Rally:

                                Komentář

                                Working...
                                X