Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda 1000 MB

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Škoda 1000 MB

    Zdravím všechny,
    potřeboval bych prosím poradit.Mám Š1000MB a chtěl bych ji předělat na závody.Nevím v jaké skupině bych mohl závodit.Nemohu najít ani nějaká pravidla která auto musí splňovat.
    Dále by mě zajímalo jak má to auto potom vypadat myslím co se týče interiéru.Jaké všechny homologace potřebuju.
    Také by mě zajímalo jestli lze závodit s těmito úpravami:
    Chtěl bych závodit s originálním motorem nebo max. ze škody 130, předělání předních bubnových brzd na kotoučové brzdy,auto co nejvíce odlehčit,do interiéru zabudovat šroubovatelný rám.
    Děkuji za všechny rady.
    Naposledy upraveno pejda; 24-04-08, 15:44. Důvod: dovolil jsem si změnit název, původní byl zavádějící

  • #2
    Re: Velká rada

    Asi hodně záleží v jakých závodech,jestli pod FAS , nebo amatérské rallye či něco podobného,víc zatím nedokážu poradit......
    Karel

    Komentář


    • #3
      Re: Velká rada

      No já ti dokážu říct to, že jestli chceš mít takhle upravený auto, tak pod FASem si nic nezajedeš

      Komentář


      • #4
        Re: Velká rada

        Asi tak to bude,opravdu záleží co chceš jezdit,od toho se musí odvíjet úpravy auta....
        Karel

        Komentář


        • #5
          Re: Velká rada

          Dá se říct, že vždy na oficiálních stránkách toho kterého seriálu nebo CUPu máš ke stažení technické propozice. Jak píšou přede mnou, pod FASem žádné takové úpravy neuděláš, Embeso musí odpovídat v podstatě úpravám, se kterými jezdilo v šedesátých letech. Jde o podmínky dané mezinárodní přílohou K (asi s nějakými doplňky národní komise http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/ra..._priloha_k.pdf . Jak zhruba vypadají předpisy pro amatérské závody se můžeš kouknout třeba tady http://www.berg-trophy.cz/dokumenty/...ozice_2008.pdf (i když je to pro závody do vrchu a ne pro rallye). Řekl bych, že překročit s úpravami nad tento rámec by Ti už výrazně omezilo okruh závodů, do kterých by Tě pustili. Takže já bych postupoval tak, že po zvážení, co chci jezdit, bych se nestyděl na nejblišším podniku tohoto seriálu domluvit přímo s lidmi, kteří budou dělat technickou přejímku. Určitě díky jejich radám ušetříš dost peněz a zbytečné práce.

          Komentář


          • #6
            Re: Velká rada

            Tak to je výstižné!
            Karel

            Komentář


            • #7
              Re: Škoda 1000 MB

              Děkuji moc za rady pokusím se vybrat tu nejlepší cestu

              Komentář


              • #8
                Re: Škoda 1000 MB

                ASi nejlepší varianta je postavit auto pro MČR Historiků - podle přílohy K. Je to sice trochu dražší ale můžeš s ním pak startovat jak v mistrovských závodech - MČR, tak v poháru - PČR, tak i v ruzných amatérských závodech. Když to postavíš podle pohárovýcg nebo amaterských pravidel tak se jinde nesvezeš.

                Komentář


                • #9
                  Re: Škoda 1000 MB

                  zkus kontaktovat vendelína, ten to má zmáklé..... :-)))

                  Komentář

                  Working...
                  X