Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type R

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Honda Civic Type R

    Nevíte někdo , jaký je rozdíl mezi Evropskou verzí a Japonskou? Myslím pro třídu N
    Karel

  • #2
    Re: Honda Civic Type R

    No, japonská verze měla asi (krom volantu vpravo) silnější motor a samosvorný diferenciál v sérii. Ale v soutěžáku to asi podstatný rozdíl nebude, ne?

    Komentář


    • #3
      Re: Honda Civic Type R

      Tak toto vím , ale údajně je to v motoru.
      Karel

      Komentář


      • #4
        Re: Honda Civic Type R

        Tak možné to je. Nevím jak 7. generace, ale v osmé je japonský motor o 25 koní silnější v sérii a to je už pořádná porce...

        Komentář


        • #5
          Re: Honda Civic Type R

          I sedmá generace měla o 25 koní více díky pístům a malinko jinak naladěné ECU.

          Jak to vypadá zatím se u nás nechystá nikdo vyrazit do boje s osmou generací která už v německu pod hlavičkou Schmack motorsport jezdí. A daří se. Uvidíme jakej to bude rozdíl oproti sedmé generaci.
          http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
          Rally Fans Mariánské Lázně

          Komentář


          • #6
            Re: Honda Civic Type R

            Už v sérii funguje auto skvěleGo Křížek go!!!Jinak mám 7gen.a není nad zadní víceprvkovou nápravu!!!

            Komentář


            • #7
              Re: Honda Civic Type R

              to willy2.0: Podle toho co sem slyšel, toš měla osmá generaca o víceprvkovů nápravu přijít (minimálně hatchback), ale nějak sem sa k tomu na stránkách Hondy nedopátral.

              Komentář


              • #8
                Re: Honda Civic Type R

                Je to pravda 8G nemá vceprvkovou zadní nápravu. Aby ušetili. Na mojí 6G víceprvková náprava je.
                http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                Rally Fans Mariánské Lázně

                Komentář


                • #9
                  Re: Honda Civic Type R

                  Ahoj nevíte kde bych mohl sehnat soupis všech povolených uprav na Civic Type R do třídy 8 (N3) konkretně zda z auta na vrchy jde dostat auto na rally, třeba na sprint popřípadě na volný pohár ?
                  Co-driver v MAKAIO Racing , Brzdové hadice HEL-PERFORMANCE.cz

                  Komentář


                  • #10
                    Re: Honda Civic Type R

                    N Volný Pohár by kopcové auto neměl být problém, pokud má rám podle J a veškerou bezpečnostní výbavu, úpravy se ve VP příliš neřeší. Na sprint bude třeba vycházet z homologačních papírů, co tam smí a nesmí být.
                    Viděl jsem koně blejt, hada stát na zadních, WRCa lítat 30 metrů do dálky a skákat na dvě kola, noci v horách nad Monte Carlem se ale stejně nic nevyrovná!

                    Komentář


                    • #11
                      Re: Honda Civic Type R

                      Přesně tak, pro sprinty to chce určitě vycházet z homologačních listů, nejen z důvodu bezpečnostních prvků,myslím si že i zdůvodu úprav motoru.Volný pohár není tak náročný.

                      Komentář


                      • #12
                        Re: Honda Civic Type R

                        Rám dle J Je odpojovače a vše taky jediná věc co je třeba dořešit hasičák tak aby odpovídal předpisům, a kde bych mohl najít homologační listy?? Je to někde veřejně přístupné?
                        Co-driver v MAKAIO Racing , Brzdové hadice HEL-PERFORMANCE.cz

                        Komentář


                        • #13
                          Re: Honda Civic Type R

                          Původně odeslal Bugalski. Zobrazit příspěvek
                          Ahoj nevíte kde bych mohl sehnat soupis všech povolených uprav na Civic Type R do třídy 8 (N3) konkretně zda z auta na vrchy jde dostat auto na rally, třeba na sprint popřípadě na volný pohár ?
                          Pokud jezdíš vrchy s autem N3(nově třída , pak nemáš problém vyrazit na sprinty. Potřebovat budeš erkový značky, vyztužení a ochranu proti náročnější trati, protože narozdíl od kopců se tratě erzet nezametají, jiné tlumiče, vhodnější řídící jednotku, víc než jednu sedačku, interkom, HANS a další vymyšlenosti podle NSŘ pro rallye. Homologace se neliší a je mraky aut, který jezdily kopce, okruhy i soutěže souběžně.
                          To jen tak obecně, víc fakt najde v těch řádech a hlavně záleží na tom, jestli máš fakt auto podle předpisů té třídy. Homologační list si budeš asi muset koupit na AČR v Opletalce, nebo ti určitě řeknou, co a jak. Pokud chceš jezdit sprinty, začal bych tam.
                          Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

                          Komentář

                          Working...
                          X