Nevíte někdo , jaký je rozdíl mezi Evropskou verzí a Japonskou? Myslím pro třídu N
Oznámení
Collapse
No announcement yet.
Honda Civic Type R
Collapse
X
-
Re: Honda Civic Type R
I sedmá generace měla o 25 koní více díky pístům a malinko jinak naladěné ECU.
Jak to vypadá zatím se u nás nechystá nikdo vyrazit do boje s osmou generací která už v německu pod hlavičkou Schmack motorsport jezdí. A daří se. Uvidíme jakej to bude rozdíl oproti sedmé generaci.http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
Rally Fans Mariánské Lázně
Komentář
-
Re: Honda Civic Type R
Je to pravda 8G nemá vceprvkovou zadní nápravu. Aby ušetili. Na mojí 6G víceprvková náprava je.http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
Rally Fans Mariánské Lázně
Komentář
-
Re: Honda Civic Type R
Ahoj nevíte kde bych mohl sehnat soupis všech povolených uprav na Civic Type R do třídy 8 (N3) konkretně zda z auta na vrchy jde dostat auto na rally, třeba na sprint popřípadě na volný pohár ?Co-driver v MAKAIO Racing , Brzdové hadice HEL-PERFORMANCE.cz
Komentář
-
Re: Honda Civic Type R
N Volný Pohár by kopcové auto neměl být problém, pokud má rám podle J a veškerou bezpečnostní výbavu, úpravy se ve VP příliš neřeší. Na sprint bude třeba vycházet z homologačních papírů, co tam smí a nesmí být.Viděl jsem koně blejt, hada stát na zadních, WRCa lítat 30 metrů do dálky a skákat na dvě kola, noci v horách nad Monte Carlem se ale stejně nic nevyrovná!
Komentář
-
Re: Honda Civic Type R
Rám dle J Jeodpojovače a vše taky jediná věc co je třeba dořešit hasičák tak aby odpovídal předpisům, a kde bych mohl najít homologační listy?? Je to někde veřejně přístupné?
Co-driver v MAKAIO Racing , Brzdové hadice HEL-PERFORMANCE.cz
Komentář
-
Re: Honda Civic Type R
Původně odeslal Bugalski. Zobrazit příspěvekAhoj nevíte kde bych mohl sehnat soupis všech povolených uprav na Civic Type R do třídy 8 (N3) konkretně zda z auta na vrchy jde dostat auto na rally, třeba na sprint popřípadě na volný pohár ?, pak nemáš problém vyrazit na sprinty. Potřebovat budeš erkový značky, vyztužení a ochranu proti náročnější trati, protože narozdíl od kopců se tratě erzet nezametají, jiné tlumiče, vhodnější řídící jednotku, víc než jednu sedačku, interkom, HANS a další vymyšlenosti podle NSŘ pro rallye. Homologace se neliší a je mraky aut, který jezdily kopce, okruhy i soutěže souběžně.
To jen tak obecně, víc fakt najde v těch řádech a hlavně záleží na tom, jestli máš fakt auto podle předpisů té třídy. Homologační list si budeš asi muset koupit na AČR v Opletalce, nebo ti určitě řeknou, co a jak. Pokud chceš jezdit sprinty, začal bych tam.Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE
Komentář
Komentář