Dobrý,den, po asi 2letém rohodovaní sem se nakonec rozhodl .
Chci si postavit auto, mám k dispozivi škodu felicii 1,3 MPI. Chtěl bych si ozkoušet něáké ty amaterské podniky než se otrkám ( a byli by případně peníze na lepší techniku)
A píši sem abych poprosil někoho zkušenějšího o radu. Přece jen to bude moje první přestavba na rallye.
Čím by ste začli? Rám, sicny atd.. samozřejmost , vačka?, klika?. pístnice . má cenu zvětšovat obsah motoru ( nebude pak auto podléhat jiné kategorii?)
Všude tady v inzerci čti stálý převod např 4,23. . Moc nevím co sí mám pod tím představit. Pomůže někdo?
Když bych došel do zdárného konce.. musím auto nechat homologovat ? nebo jak se potom postupuje?.
Tlumič bych asi bral tyto : http://www.hpsporting.cz/?k=3
Vačkou si nejsem jistej jakou. něáký sem našel tady: http://www.engitec.cz/index.php?acti...chText=&page=1 ale maj úhly do 270°
mám takovej pocit že do zavodních patří spíš nad 285° je to tak? nebo se pletu ?
Za každou odpověď budu rád

A píši sem abych poprosil někoho zkušenějšího o radu. Přece jen to bude moje první přestavba na rallye.
Čím by ste začli? Rám, sicny atd.. samozřejmost , vačka?, klika?. pístnice . má cenu zvětšovat obsah motoru ( nebude pak auto podléhat jiné kategorii?)
Všude tady v inzerci čti stálý převod např 4,23. . Moc nevím co sí mám pod tím představit. Pomůže někdo?
Když bych došel do zdárného konce.. musím auto nechat homologovat ? nebo jak se potom postupuje?.
Tlumič bych asi bral tyto : http://www.hpsporting.cz/?k=3
Vačkou si nejsem jistej jakou. něáký sem našel tady: http://www.engitec.cz/index.php?acti...chText=&page=1 ale maj úhly do 270°
mám takovej pocit že do zavodních patří spíš nad 285° je to tak? nebo se pletu ?
Za každou odpověď budu rád
Komentář