Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda 160 RS MTX

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Skoda 160 RS MTX

    No, každopádně pokud je to opravdu 160RS MTX, tak by bylo krásné ho dát do originálního stavu A s tím se mnou jmenované plastíky určitě neslučují, ať už to auto vypadalo původně jakkoliv
    Honza Šnábl
    www.sik-foto.estranky.cz

    Komentář


    • #17
      Re: Skoda 160 RS MTX

      vole co narazas stale natie plasty take som ho kupil a lepsie to tam nehat nez tam mat nevyblednute od slnka...jj preto sa snazim zohnat nieake tie vykresi lebo mam problem zo zadnou napravavou ... teraz sa mi ohli priecne ramena (a boly vystuzene)....a zajima ma ze kde su tie ostatne 160 RS mtx ? viete onich nieco ?

      Komentář


      • #18
        Re: Skoda 160 RS MTX

        Jednoduše proto, protože by v mých očích degradovaly i obyčejného rapida Ale to jsou jen malichernosti, přeju hodně štěstí při pátraní po nějaké dokumentaci
        Honza Šnábl
        www.sik-foto.estranky.cz

        Komentář


        • #19
          Re: Skoda 160 RS MTX

          jj to su ...dik moc aj tebe nech sa dari ked sa doniecoho pustis

          Komentář


          • #20
            Re: Skoda 160 RS MTX

            Takže ti nezbyde než to občíhnout u mistra Jirátka nebo v Napajedlech u Houšťů Jinak přeji mnoho bezesných nocí!

            Komentář


            • #21
              Re: Skoda 160 RS MTX

              Myslím, že tento policejní rapid nemá s tím Blahnovým společnýho vůbec nic. Spíš to vypadá na policejní úpravu běžný seriovky. Tuším, že pro některé policejní (pánové chodili v civilu a za císaře pána nosili buřinky) útvary se dělaly takový mašinky, aby mohli orgáni líp sledovat narušitele a potenciální narušitele. S rallyovým autem to nemá co dělat.
              ... a přeci se točí!

              Komentář


              • #22
                Re: Skoda 160 RS MTX

                Vidím to jako srna. Myslím, že po otevření přední haubny by bylo jasno. Stopy po přepážce za chladičem atd by tam musely být. Stejně tak pod čalouněním v interiéru stopy po rámu. Stejně tak si myslím, že soutěžní ramena by se neohla. Též svařenec zadní nápravnice by lecos napověděl. Skelet by musel mít stopy bílého laku atd. V tomto případě jsem skeptik.

                Komentář


                • #23
                  Re: Skoda 160 RS MTX

                  Aby se do této diskuze vneslo trošku jasno,tak vám uvedu několik faktů.Vozů Garde 160 MTX bylo v Metalexu skutečně vyrobeno pouze tři kusy.O všech třech vozech vím,že existují a vím kdo je vlastní.Tyto vozy byly dokončovány,nikoliv však všechny zprovozněny, v průběhu roku 1983.Dále následovalo testování v rally v sezóně 1984 (Blahna,Kašpárek).Avšak tehdejší režim a nezájem Škodovky tento projekt MTX ukončil a více vozidel nebylo nikdy vyrobeno.Co se týká víše zmiňovaného Rapidu,tak ten se v serii začal vyrábět až v roce 1985.Pokud někdo na Slovensku udělal takovouto úpravu a povedlo se mu to dostat do TP,tak se tomu nedivím,protože v tu dobu šlo na Slovensku získat doklady na běžný silniční provoz i ke Škodě 130 RS.Toto v Česku nikdy nešlo.A pokud si dobře pamatuji tak ve Slušovickém JZD svého času jezdila Škoda 130 L seriová,ale s motorem Vaz 1600.

                  Komentář


                  • #24
                    Re: Skoda 160 RS MTX

                    Žil jsem v domnění, že existovaly jen dva kusy (Blahna a Kašpárek). Pokud je sichr, že tři, tak udělám opravičku na mých stránkách.

                    Komentář


                    • #25
                      Re: Skoda 160 RS MTX

                      Jardo, znám 130RS po Pechovi, která je legálně postavená na seriových dokladech.
                      A jako perlička - existuje několik kusů Škody 110R s podvozkem (zadní nápravou) ze 130RS, přičemž tato je zapsána v TP. Dneska taky věc nemyslitelná

                      Komentář


                      • #26
                        Re: Skoda 160 RS MTX

                        Souhlas s příspěvkem nade mnou. To červené žihadlo na fotkách je Rapid, zatímco rallyový speciál Škoda 160 RS MTX je z typu Garde.
                        http://www.foxrallyteam.cz

                        Komentář


                        • #27
                          Re: Skoda 160 RS MTX

                          Foly, kniha Premiéry nadšení od Karla Řepy říká mj: "Druhý postavený prototyp měl také motor Lada 1600, třetí prototyp pak motor Škoda 130RS Turbo." Takže asi fakt byly tři

                          Komentář


                          • #28
                            Re: Skoda 160 RS MTX

                            Ano,máš pravdu,do jednoho z vozů se tenkrát opravdu snažili namontovat v ČZ Strakonice motor Škoda s turbem.Konkrétně tohle auto leží v původním stavu,samozřejmě poznamenané zubem času,pod plachtou,tak jak se dovezlo ze Strakonic.

                            Komentář


                            • #29
                              Re: Skoda 160 RS MTX

                              Díky, pánové. Premiéry nadšení nemám. Měl bych se poohlídnout...

                              Komentář


                              • #30
                                Re: Skoda 160 RS MTX

                                S tímhle autem jsem do styku přišel jen jako divák, ale o Agroteam se tak trochu zajímám a podle dobových materiálů potvrzuju, že prototypy Bastarda byly tři.
                                Jardo, jak jsi výše dával ty fotky, to je kterej exemplář: ex-Blahna, ex-Kašpárek nebo ten třetí?

                                Komentář

                                Working...
                                X