Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Bezpečnostní rám

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bezpečnostní rám

    Původně odeslal Čejda Zobrazit příspěvek
    Rám se musí postupně nabodovat ......
    Zeptám se asi blbě, neměly být rámy ke kastli už šroubovaný?

    Komentář


    • #17
      Re: Bezpečnostní rám

      Původně odeslal Luky_CZ Zobrazit příspěvek
      To postupné nabodování jsem ještě nějak vydedukoval, ale zbytek mě celkem překvapuje. Právě bych nečekal že se to při bodování bude kroutit. Hm hm, to jsou věci...
      Ano, napřed se to jen boduje pak odřeže, a pak teprve zavaří.

      Původně odeslal Rajle Zobrazit příspěvek
      Zeptám se asi blbě, neměly být rámy ke kastli už šroubovaný?
      Ne ne, máš dva druhy rámu, právě bud šroubovanej a nebo vařenej, šroubovanej rám můžeš jet tak akorát ve volným nebo něke na kopcích ve volné třídě, na rally se to jet podle mě nesmí. Jinak do kastle je vždycky vevařenej, úchyty jsou přední a zadní tlumiče atd. Dám sem nějakou fotku.
      http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
      Rally Fans Mariánské Lázně

      Komentář


      • #18
        Re: Bezpečnostní rám

        No a proč všichni před testováním na sezonu 2008 nadávali jak špačci, že musej vrtat šrouby do uchycení rámu? Tuším, že se mluvilo o nějakém chybném překladu přílohy J.
        Honza Šnábl
        www.sik-foto.estranky.cz

        Komentář


        • #19
          Re: Bezpečnostní rám

          To je ale něco jiného, to nemá s šroubovaným rámem nic společného.
          http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
          Rally Fans Mariánské Lázně

          Komentář


          • #20
            Re: Bezpečnostní rám

            Jasně, vyloženě šroubovanej rám si můžu klidně do auta naskládat sám, to je opravdu něco jinýho, nicméně myslím že Rajle měl na mysli asi to samé co já
            Honza Šnábl
            www.sik-foto.estranky.cz

            Komentář


            • #21
              Re: Bezpečnostní rám

              Myslím že je to tak že vařený rám má být ke kastli přišroubován přes platle, nikoliv přivařen, né?

              Komentář


              • #22
                Re: Bezpečnostní rám

                Nechtěl jsem se zabírat místo v diskuzi k dohodě mezi RC a FAS, ale narazil jsem na problém jakej je rozdíl mezi homologovanym rámem a normálním co si svařim doma podle přílohy J. Když pojedu na to testování co má přijít příští rok, projde to a budu to mít zapsaný v papírech? A když jsem se ptal po rallých, proč mi říkali takový rozdílný sumy za to, že k tomu bude papír nebo bez něj. Prosím vysvětlete mi to někdo, Dík

                Komentář


                • #23
                  Re: Bezpečnostní rám

                  Rám Ti udela bud nekdo ze zkusenych borcu v tomto oboru /Němec-Fryšták,Grabiec-Boleslav,Najman,Dlouhy a pod/. Nebo jsi zrucny a provedes vyrobu doma /svarecka CO2,pristup k ohybacce atd/. Musis se samozrejme drzet urcite povinne specifikace, volitelne jsou urcite doplnkove vyztuhy. Ale pozor, ne do vsech aut je schvalena domaci vyroba. EvoX napr. musi mit tovarni ram.
                  K Cejdovu prispevku: Ne vzdy je potreba rovnaci ram, pokud vevarujes ram do auta, pobodujes ho, pak finalnim svarovanim /dle presneho postupu/ se kastle nezkrouti. ...vlastni zkusenost.
                  L3doP5most....ses si jistej???

                  Komentář


                  • #24
                    Re: Bezpečnostní rám

                    Je samozřejmě možné že to tak je, jsem rád že víš o čem mluvim, uvidíme, kdyžtak mi napiš PM jak to děláte, teda jestli to neni tajné know how.-)
                    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                    Rally Fans Mariánské Lázně

                    Komentář


                    • #25
                      Re: Bezpečnostní rám

                      Čejdo, jestli znamena PM soukromou zpravu, tak ji mas tam... :-)
                      L3doP5most....ses si jistej???

                      Komentář


                      • #26
                        Re: Bezpečnostní rám

                        hm, a kolik mě to bude tak orientačně stát? Rám bude škodovky. A je nějakej takovej borec někde ze západu? Já jsem z Tachova.

                        Komentář


                        • #27
                          Re: Bezpečnostní rám

                          Podle toho, na co to zavodni auta budes chtit posatvit-Rally cup, nejake hobby zavody-tam presne propozice neznam, ale do MCR nebo Sprintrally pocitej 25-30000kc. Jestli jsi zrucny kutil a mas nejake zazemi, svepomoci to svedes do 10ti tisic. Jak rika kolega, ram do Feldy nebo Evo IX stoji skoro stejne, porad je to podobna delka trubek a stejne narocna prace.
                          L3doP5most....ses si jistej???

                          Komentář


                          • #28
                            Re: Bezpečnostní rám

                            Původně odeslal Johny Crash Zobrazit příspěvek
                            hm, a kolik mě to bude tak orientačně stát? Rám bude škodovky. A je nějakej takovej borec někde ze západu? Já jsem z Tachova.
                            Kontaktuj Čejdu z Marjánek

                            Komentář


                            • #29
                              Re: Bezpečnostní rám

                              Omlouvám se, že se ptám v tomto tématu, ale neznáte někoho kdo dělá rámy na moravě? Bylo by to do bmw e30 na vrchy.

                              Děkuji Dan

                              Komentář


                              • #30
                                Re: Bezpečnostní rám

                                Vím že na Moravě dělá rámy Němec.
                                Zdar jak sviňa.

                                Komentář

                                Working...
                                X