Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Bezpečnostní rám

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Bezpečnostní rám

    Prosím Vás, jak se vaří rám? Když mám hlavní oblouk a boční půloblouky, Jak je svařit? Když to svařim venku, tak to nedostanu do auta a když uvnitř, tak mi tam vadí střecha a nedostanu se tam. Mám tedy udělat díry do střechy?

    Komentář


    • #32
      Re: Bezpečnostní rám

      Italové stavěli stratose tak, že na dílně posadili Munariho do sedačky, kolem něho uvařili trubky a na ně přismrkali vnější plechy a plasty.

      PS: Sorry, ale tohle jsi asi číst nechtěl
      PPS: Ale nekecám, toto se fakt říkalo :-))
      ... a přeci se točí!

      Komentář


      • #33
        Re: Bezpečnostní rám

        A pak podle jeho rady posadili motor tam kam ho Munari chtěl....
        Karel

        Komentář


        • #34
          Re: Bezpečnostní rám

          Nejlíp se to opravdu dělá při odpárané střeše, viz třeba zde: http://skoda.daves.cz/php_inc/img_th...tbl=tbl&full=1

          Ale jde to udělat i jinak, ale budeš se tam blbě dostávat. Variantu "nechat to být, stejně tam nahoru není vidět" nedoporučuji, přeci jen jde o tvůj krk. Navíc hbitý technický komisař dokáže tuto nedostatečnost odhalit například pomocí zrcátka

          Komentář


          • #35
            Re: Bezpečnostní rám

            Kam se dostanes, tak to zavar Co, kde uz hubice nevleze-dovar ten svar dratem a plynem.
            L3doP5most....ses si jistej???

            Komentář


            • #36
              Re: Bezpečnostní rám

              No to je paráda,ale místo Stratose mam 120L a kdybych se tam posadil, tak kolem už nikdo nebude . A ten rám bych radši poctivej, páč když už dám ránu, tak bude stát za to.. No tak udělám pár děr do střechy no. Nemá někdo se stavbou rámu do 120 užovky nějakou zkušenost? Natáčel jsem si jednu na Pražskym 08 a ten neměl rám na podlaze, ale měl ho chycenej na úrovni prahů a pak takový trojúhelníkový držáky dolů.

              Komentář


              • #37
                Re: Bezpečnostní rám

                No jasně, rám musí být na vyztuženém prahu, ta podlaha by toho moc neudržela...

                Komentář


                • #38
                  Re: Bezpečnostní rám

                  Jsou mozne obe varianty - jak uchyceni do vyztuzene podlahy, tak uchyceni na patky. Na podlahu muzes ram umistit pouze v pripade, kdy je tato rovna. Ale vseobecne na patky je ukotveni ramu i praktictejsi. Vsechny varianty jsou popsany v Přiloze J akt. rok.
                  L3doP5most....ses si jistej???

                  Komentář


                  • #39
                    Re: Bezpečnostní rám

                    Zdravim. Mohl by jste někdo napsa orientační cenu vyrámování auta (Peugeot 205) pro volný pohár? díky

                    Komentář


                    • #40
                      Re: Bezpečnostní rám

                      20-35 podle toho co si naporoucis
                      www.michalpavlik.com

                      Komentář


                      • #41
                        Re: Bezpečnostní rám

                        Tak já si rám udělal do stovky sám, jen základní historik, co mě poradili,trubek jsem potřeboval asi 15 metrů bezešvé trubky 44,5 x 2,6mm. Což mě vyšlo na necelých 2000,-. A mám rám na prahách,nejdřív jsem si ho nabodoval, pak přivařil oblouky po stranách kam jsem se s CO dostal, pak to odbrousil(odřezal body) z patek a vyndal ho dveřmi ven kousek. Zavařil z vrchu a vrátil zpátky. Pak jsem obvařil rám u patek a dovařil trubky dozadu. Ty už tak vysoko u střechy nejsou. Sice se s ním trošku pereš, ale jde to. Ale říkám, je to stovka, asi by to u kupátka, nebo rapida nešlo když nemá zadní dveře. A je to jen amatérský rám, s kterým jsme v pohodě jezdili Rallye Cup. Takže teď jsem ho udělal znova a za tenhle obyčejný rám mě řekli u výrobce rámů 15 000,-. Kdo by chtěl fotku, jak jsem to dělal, něco je na http://skoda-virt.cz/cz/auta/stovky/...ch-skoda-120s/ A teď jsem ještě nedávno slyšel, že i vařený rám k prahům musí být i prošroubován na každý patce aspoň dvěma šrouby, ale to nevím přesně, jen jsem slyšel.
                        Naposledy upraveno JCH; 27-09-09, 18:15.

                        Komentář


                        • #42
                          Re: Bezpečnostní rám

                          Občas se tu řešila otázka může-li být rám v civilním voze tzn. na klasických značkách. Vznesl jsem dotaz do časopisu Svět motorů a v posledním čísle z pondělka je odpověď. Kdo má zájem,může prostudovat.
                          Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

                          Komentář


                          • #43
                            Re: Bezpečnostní rám

                            Napiš odpověd sem prosím, díky.
                            Naposledy upraveno willy2.0; 30-10-10, 20:52.

                            Komentář


                            • #44
                              Re: Bezpečnostní rám

                              To nemůže. SM má autorský práva :-))
                              Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

                              Komentář


                              • #45
                                Re: Bezpečnostní rám

                                zdar, v této diskuzi jsou jména výrobců rámů, mě nikdo neuvedl takže se uvedu sám ať je to trochu vyrovnané i já vyrábím bezpečnostní klece s několika letou tradicí. Co napsali ve světě motorů by mě celkem zajímalo, osobně nato mám tento názor, může být ve vozidle dětský kočárek? golfové hole? lyže nebo několik lyží najednou? nebo všechno dohromady? podle mě rám má stejný status jako kterýkoliv jiný bordel uvnitř auta za který si nesu odpovědnost sám. Sám mám v tréningovce šroubovanou klec a po zkušenostech z motorsportu doporučuju. Jiří Doupovec

                                Komentář

                                Working...
                                X