Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Bezpečnostní rám

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Koukola Josef
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Občas tu jsou zajímavé příspěvky...

    Zanechat komentář:


  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Novej
    Ale nepovídej, že existujou...Třeba Megan R26R vid? Měl jsem tu čest dokonce, mrkni se na google...toho si asi neviděl ani z vlaku..
    Nebo Porshe GT3RS...Neříkáš nám novinu....Je to od tebe stejně cenná informace asi jako moje, na téma Rám...ale tam bylo určitě větší procento lidí, který si -jako já- jistý nebyli, nebo to nevěděli. Příště vynech osobních injektiv...máš s tím neustále problém ještě.

    PS:Ted honím Miatu :-D Konečně se naučím i s koncepcí žigulík :-D Dost OT.

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Mimochodem, drzý honiči klokanů, tvá informace není správná, ale to bude problém spíš tvé interpretace, než informace podané panem Říhou. Existují totiž seriová auta vybavená bezečnostním rámem přímo z výroby a ty ho samozřejmě mít mohou. Takže existuje prostě
    PS: Jsem přesvědčen, že příspěvek o rámu ve vlákně rámu věnovaném, nebude OT, což se o tvých nedobře míněných radách komukoli říct fakt nedá.

    Zanechat komentář:


  • Johny Crash
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    vrci Dík, a prosim, kde se teda takový trubky daj sehnat? Myslel jsem, že tyhle byly bezešvý. Nějakej odkaz nebo tak něco. Mě šlo o tu ohýbačku, jestli takovej způsob ohýbaní nebude buď dělat vlnky nebo aby se to nezhroutilo dovnitř v ohybu. Slyšel jsem něco o chrom-molybdenovejch trubkách, ale ty budou asi docela drahý... Je mi jasný, že víc než cokoliv platí: Bez peněz do závodů nelez.

    Zanechat komentář:


  • vrci
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Johny Crash - Ty trubky se nehodí, mají moc hrubou stěnu. Je dobré se držet přílohy J - trubka bezešvá, tažená za studena - hlavní oblouk 50x2 nebo 45x2,5 mm, ostatní 40x2 nebo 38x2,5. Ohnout trubku sice není nějaký neřešitelný problém, ale jestli se máš rád, tak to svěř někomu znalému, který se tím živí. Není to levné, ale ve finále možná ušetříš...

    Zanechat komentář:


  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Hauere my , až se potkáme, strašně toužím po tom, vidět tě...Nemyslím to jako výhružku to ne, ale chci poznat toho největšího borce všech borců:-D
    Jinak divil by ses kolik lidí mi psalo, abych se na to tedy zeptal...Bohužel každej není tak CHYTRÝ jako ty.
    Nauč se mlčet, už jsem ti to psal, si OT ostatně jako skoro vždy z tvých celkově 1515489444564884 příspěvků.

    Jinak máš výstižnej podpis...Jen bych tam doplnil: Before Novej.
    Ty nezklameš prostě.....:-DDD LOL.
    Naposledy upraveno willy2.0; 10-02-11, 18:19.

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Byls asi poslední, kdo to netušil...

    Zanechat komentář:


  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Jinak mluvil jsem s panem Říhou na Dekře(Chodovec) a není možné míti v civil autě rám, neexistuje prostě...:/

    Zanechat komentář:


  • Johny Crash
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Ahojte, tak bych potřeboval pomoc od někoho, kdo tomu rozumí a nejlépe má s výrobou rámu zkušenosti. Našel jsem ohýbačku trubek za super cenu a v návodu se píše, že je určená pro ohýbání bezešvých trubek. http://www.uni-max.cz/hydraulicka-oh...rubek-16-t/d/# Co na ni říkáte? Přijde mi divný, že je docela levná. A další, jsou tyto trubky vhodné na rám? http://www.bmbocel.cz/index.php?opti...ium=topkontakt . Jasný, že průměr 50mm. Pak ale rám bude vážit cca 150kg.... Dík za rady.

    Zanechat komentář:


  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Tak já nehodlám jít do nějakého bastl rámu samodomo, ale rámu dle homologace FIA, z toho vycházím Luky.

    Zanechat komentář:


  • Luky_CZ
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Jo, asi to jde. Sice jsem to ještě osobně neviděl, ale od lidí kolem jsem slyšel že to tak běhá.
    Přes zkušebnu jako "willy z ulice" to budeš mít složitější, než Honza, který dělá řekněme normované rámy, které už ve zkušebně znají. Ale neni nic jednoduššího než napsat nějaký ten mailík a budeš podmínkách a cenách vědět víc

    Zanechat komentář:


  • nellospeed
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Já to trochu odlehčím, nebo budu k rámu dodávat takový štítek jako je na cigaretách varování ministra dopravy používání rámu může způsobit bouli na hlavě. předpisům EU to rázem vyhovuje a ať si to ctihodný občan přeloží jak chce. samozřejmě výroba rámů státní kasu neplní. na rám se musí dát obyčejný mirelon tloušťky cca 2cm a rozbitá hlava se nekoná to jsem si už taky vyzkoušel je to tvrdý ale tupý náraz. O tu fia gumu si hlavu ovšem rozbiju ale to je o něčem jiném, že to někdo schválil to naopak někomu kasu naplnilo.

    Zanechat komentář:


  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Takže již je to možné? S tou nově převzatou,další EU legislativou od Ledna, se asi pohly ledy teda. To je dobře. Otázka teda ještě je, co to v té zkušebně vyjde.

    Zanechat komentář:


  • Luky_CZ
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Protáhnout ochranný rám skrz zkušebnu a pak to napsat jako výjimku do TP napadlo asi mě po zrušené Plzni, úvodním podniku RC. Pak se toho chytnul Honza Vostrý, domluvil podmínky se zkušebnou a dneska nabízí výrobu ochranných rámů a jejich následnou legalizaci. Tak před týdnem měl inzerát tady na ewrcu

    Zanechat komentář:


  • Hux
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Nechci dělat reklamu, ale tenhle kluk vaří výborné rámy pro volné závody:

    Zanechat komentář:

Working...
X