Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Bezpečnostní rám

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Tak zhruba víš co ti odepsali přeci ne?

    Zanechat komentář:


  • gonzo
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Tak vás zklamu,momentálně to číslo nemám u sebe,jinak bych písnul o co tam jde

    Zanechat komentář:


  • nellospeed
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    zdar, v této diskuzi jsou jména výrobců rámů, mě nikdo neuvedl takže se uvedu sám ať je to trochu vyrovnané i já vyrábím bezpečnostní klece s několika letou tradicí. Co napsali ve světě motorů by mě celkem zajímalo, osobně nato mám tento názor, může být ve vozidle dětský kočárek? golfové hole? lyže nebo několik lyží najednou? nebo všechno dohromady? podle mě rám má stejný status jako kterýkoliv jiný bordel uvnitř auta za který si nesu odpovědnost sám. Sám mám v tréningovce šroubovanou klec a po zkušenostech z motorsportu doporučuju. Jiří Doupovec

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    To nemůže. SM má autorský práva :-))

    Zanechat komentář:


  • willy2.0
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Napiš odpověd sem prosím, díky.
    Naposledy upraveno willy2.0; 30-10-10, 20:52.

    Zanechat komentář:


  • gonzo
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Občas se tu řešila otázka může-li být rám v civilním voze tzn. na klasických značkách. Vznesl jsem dotaz do časopisu Svět motorů a v posledním čísle z pondělka je odpověď. Kdo má zájem,může prostudovat.

    Zanechat komentář:


  • JCH
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Tak já si rám udělal do stovky sám, jen základní historik, co mě poradili,trubek jsem potřeboval asi 15 metrů bezešvé trubky 44,5 x 2,6mm. Což mě vyšlo na necelých 2000,-. A mám rám na prahách,nejdřív jsem si ho nabodoval, pak přivařil oblouky po stranách kam jsem se s CO dostal, pak to odbrousil(odřezal body) z patek a vyndal ho dveřmi ven kousek. Zavařil z vrchu a vrátil zpátky. Pak jsem obvařil rám u patek a dovařil trubky dozadu. Ty už tak vysoko u střechy nejsou. Sice se s ním trošku pereš, ale jde to. Ale říkám, je to stovka, asi by to u kupátka, nebo rapida nešlo když nemá zadní dveře. A je to jen amatérský rám, s kterým jsme v pohodě jezdili Rallye Cup. Takže teď jsem ho udělal znova a za tenhle obyčejný rám mě řekli u výrobce rámů 15 000,-. Kdo by chtěl fotku, jak jsem to dělal, něco je na http://skoda-virt.cz/cz/auta/stovky/...ch-skoda-120s/ A teď jsem ještě nedávno slyšel, že i vařený rám k prahům musí být i prošroubován na každý patce aspoň dvěma šrouby, ale to nevím přesně, jen jsem slyšel.
    Naposledy upraveno JCH; 27-09-09, 18:15.

    Zanechat komentář:


  • Michelin1
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    20-35 podle toho co si naporoucis

    Zanechat komentář:


  • Praktat
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Zdravim. Mohl by jste někdo napsa orientační cenu vyrámování auta (Peugeot 205) pro volný pohár? díky

    Zanechat komentář:


  • Kiwiooo
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Jsou mozne obe varianty - jak uchyceni do vyztuzene podlahy, tak uchyceni na patky. Na podlahu muzes ram umistit pouze v pripade, kdy je tato rovna. Ale vseobecne na patky je ukotveni ramu i praktictejsi. Vsechny varianty jsou popsany v Přiloze J akt. rok.

    Zanechat komentář:


  • Luky_CZ
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    No jasně, rám musí být na vyztuženém prahu, ta podlaha by toho moc neudržela...

    Zanechat komentář:


  • Johny Crash
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    No to je paráda,ale místo Stratose mam 120L a kdybych se tam posadil, tak kolem už nikdo nebude . A ten rám bych radši poctivej, páč když už dám ránu, tak bude stát za to.. No tak udělám pár děr do střechy no. Nemá někdo se stavbou rámu do 120 užovky nějakou zkušenost? Natáčel jsem si jednu na Pražskym 08 a ten neměl rám na podlaze, ale měl ho chycenej na úrovni prahů a pak takový trojúhelníkový držáky dolů.

    Zanechat komentář:


  • Kiwiooo
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Kam se dostanes, tak to zavar Co, kde uz hubice nevleze-dovar ten svar dratem a plynem.

    Zanechat komentář:


  • Luky_CZ
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    Nejlíp se to opravdu dělá při odpárané střeše, viz třeba zde: http://skoda.daves.cz/php_inc/img_th...tbl=tbl&full=1

    Ale jde to udělat i jinak, ale budeš se tam blbě dostávat. Variantu "nechat to být, stejně tam nahoru není vidět" nedoporučuji, přeci jen jde o tvůj krk. Navíc hbitý technický komisař dokáže tuto nedostatečnost odhalit například pomocí zrcátka

    Zanechat komentář:


  • Chalupar
    replied
    Re: Bezpečnostní rám

    A pak podle jeho rady posadili motor tam kam ho Munari chtěl....

    Zanechat komentář:

Working...
X