Re: Bezpečnostní rám
Tak zhruba víš co ti odepsali přeci ne?
Oznámení
Collapse
No announcement yet.
Bezpečnostní rám
Collapse
X
-
Re: Bezpečnostní rám
Tak vás zklamu,momentálně to číslo nemám u sebe,jinak bych písnul o co tam jde
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
zdar, v této diskuzi jsou jména výrobců rámů, mě nikdo neuvedl takže se uvedu sám ať je to trochu vyrovnané i já vyrábím bezpečnostní klece s několika letou tradicí. Co napsali ve světě motorů by mě celkem zajímalo, osobně nato mám tento názor, může být ve vozidle dětský kočárek? golfové hole? lyže nebo několik lyží najednou? nebo všechno dohromady? podle mě rám má stejný status jako kterýkoliv jiný bordel uvnitř auta za který si nesu odpovědnost sám. Sám mám v tréningovce šroubovanou klec a po zkušenostech z motorsportu doporučuju. Jiří Doupovec
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Občas se tu řešila otázka může-li být rám v civilním voze tzn. na klasických značkách. Vznesl jsem dotaz do časopisu Svět motorů a v posledním čísle z pondělka je odpověď. Kdo má zájem,může prostudovat.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Tak já si rám udělal do stovky sám, jen základní historik, co mě poradili,trubek jsem potřeboval asi 15 metrů bezešvé trubky 44,5 x 2,6mm. Což mě vyšlo na necelých 2000,-. A mám rám na prahách,nejdřív jsem si ho nabodoval, pak přivařil oblouky po stranách kam jsem se s CO dostal, pak to odbrousil(odřezal body) z patek a vyndal ho dveřmi ven kousek. Zavařil z vrchu a vrátil zpátky. Pak jsem obvařil rám u patek a dovařil trubky dozadu. Ty už tak vysoko u střechy nejsou. Sice se s ním trošku pereš, ale jde to. Ale říkám, je to stovka, asi by to u kupátka, nebo rapida nešlo když nemá zadní dveře.A je to jen amatérský rám, s kterým jsme v pohodě jezdili Rallye Cup. Takže teď jsem ho udělal znova a za tenhle obyčejný rám mě řekli u výrobce rámů 15 000,-. Kdo by chtěl fotku, jak jsem to dělal, něco je na http://skoda-virt.cz/cz/auta/stovky/...ch-skoda-120s/ A teď jsem ještě nedávno slyšel, že i vařený rám k prahům musí být i prošroubován na každý patce aspoň dvěma šrouby, ale to nevím přesně, jen jsem slyšel.
Naposledy upraveno JCH; 27-09-09, 17:15.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Zdravim. Mohl by jste někdo napsa orientační cenu vyrámování auta (Peugeot 205) pro volný pohár? díky
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Jsou mozne obe varianty - jak uchyceni do vyztuzene podlahy, tak uchyceni na patky. Na podlahu muzes ram umistit pouze v pripade, kdy je tato rovna. Ale vseobecne na patky je ukotveni ramu i praktictejsi. Vsechny varianty jsou popsany v Přiloze J akt. rok.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
No jasně, rám musí být na vyztuženém prahu, ta podlaha by toho moc neudržela...
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
No to je paráda,ale místo Stratose mam 120L a kdybych se tam posadil, tak kolem už nikdo nebude. A ten rám bych radši poctivej, páč když už dám ránu, tak bude stát za to.. No tak udělám pár děr do střechy no. Nemá někdo se stavbou rámu do 120 užovky nějakou zkušenost? Natáčel jsem si jednu na Pražskym 08 a ten neměl rám na podlaze, ale měl ho chycenej na úrovni prahů a pak takový trojúhelníkový držáky dolů.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Kam se dostanes, tak to zavar Co, kde uz hubice nevleze-dovar ten svar dratem a plynem.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Nejlíp se to opravdu dělá při odpárané střeše, viz třeba zde: http://skoda.daves.cz/php_inc/img_th...tbl=tbl&full=1
Ale jde to udělat i jinak, ale budeš se tam blbě dostávat. Variantu "nechat to být, stejně tam nahoru není vidět" nedoporučuji, přeci jen jde o tvůj krk. Navíc hbitý technický komisař dokáže tuto nedostatečnost odhalit například pomocí zrcátka
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
A pak podle jeho rady posadili motor tam kam ho Munari chtěl....
Zanechat komentář:
Zanechat komentář: