Re: Bezpečnostní rám
Italové stavěli stratose tak, že na dílně posadili Munariho do sedačky, kolem něho uvařili trubky a na ně přismrkali vnější plechy a plasty.
PS: Sorry, ale tohle jsi asi číst nechtěl
PPS: Ale nekecám, toto se fakt říkalo :-))
Oznámení
Collapse
No announcement yet.
Bezpečnostní rám
Collapse
X
-
Re: Bezpečnostní rám
Prosím Vás, jak se vaří rám? Když mám hlavní oblouk a boční půloblouky, Jak je svařit? Když to svařim venku, tak to nedostanu do auta a když uvnitř, tak mi tam vadí střecha a nedostanu se tam. Mám tedy udělat díry do střechy?
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Omlouvám se, že se ptám v tomto tématu, ale neznáte někoho kdo dělá rámy na moravě? Bylo by to do bmw e30 na vrchy.
Děkuji Dan
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Původně odeslal Johny Crash Zobrazit příspěvekhm, a kolik mě to bude tak orientačně stát? Rám bude škodovky. A je nějakej takovej borec někde ze západu? Já jsem z Tachova.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Podle toho, na co to zavodni auta budes chtit posatvit-Rally cup, nejake hobby zavody-tam presne propozice neznam, ale do MCR nebo Sprintrally pocitej 25-30000kc. Jestli jsi zrucny kutil a mas nejake zazemi, svepomoci to svedes do 10ti tisic. Jak rika kolega, ram do Feldy nebo Evo IX stoji skoro stejne, porad je to podobna delka trubek a stejne narocna prace.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
hm, a kolik mě to bude tak orientačně stát? Rám bude škodovky. A je nějakej takovej borec někde ze západu? Já jsem z Tachova.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Čejdo, jestli znamena PM soukromou zpravu, tak ji mas tam... :-)
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Je samozřejmě možné že to tak je, jsem rád že víš o čem mluvim, uvidíme, kdyžtak mi napiš PM jak to děláte, teda jestli to neni tajné know how.-)
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Rám Ti udela bud nekdo ze zkusenych borcu v tomto oboru /Němec-Fryšták,Grabiec-Boleslav,Najman,Dlouhy a pod/. Nebo jsi zrucny a provedes vyrobu doma /svarecka CO2,pristup k ohybacce atd/. Musis se samozrejme drzet urcite povinne specifikace, volitelne jsou urcite doplnkove vyztuhy. Ale pozor, ne do vsech aut je schvalena domaci vyroba. EvoX napr. musi mit tovarni ram.
K Cejdovu prispevku: Ne vzdy je potreba rovnaci ram, pokud vevarujes ram do auta, pobodujes ho, pak finalnim svarovanim /dle presneho postupu/ se kastle nezkrouti. ...vlastni zkusenost.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Nechtěl jsem se zabírat místo v diskuzi k dohodě mezi RC a FAS, ale narazil jsem na problém jakej je rozdíl mezi homologovanym rámem a normálním co si svařim doma podle přílohy J. Když pojedu na to testování co má přijít příští rok, projde to a budu to mít zapsaný v papírech? A když jsem se ptal po rallých, proč mi říkali takový rozdílný sumy za to, že k tomu bude papír nebo bez něj. Prosím vysvětlete mi to někdo, Dík
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Myslím že je to tak že vařený rám má být ke kastli přišroubován přes platle, nikoliv přivařen, né?
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
Jasně, vyloženě šroubovanej rám si můžu klidně do auta naskládat sám, to je opravdu něco jinýho, nicméně myslím že Rajle měl na mysli asi to samé co já
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
To je ale něco jiného, to nemá s šroubovaným rámem nic společného.
Zanechat komentář:
-
Re: Bezpečnostní rám
No a proč všichni před testováním na sezonu 2008 nadávali jak špačci, že musej vrtat šrouby do uchycení rámu?Tuším, že se mluvilo o nějakém chybném překladu přílohy J.
Zanechat komentář:
Zanechat komentář: