Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Bezpečnostní rám

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Bezpečnostní rám

    pes: Já klidně Alespoň by to nakupování nebyla taková nuda.
    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
    Rally Fans Mariánské Lázně

    Komentář


    • Re: Bezpečnostní rám

      chuderka manželka
      Škoda & Seat Motorsport GO Ďodi GO

      Komentář


      • Re: Bezpečnostní rám

        Ahoj měl bych dotaz. Našel jsem firmu z který by jsem mohl odebrat trubky na rám za super prachy, ale mají na vedlejší oblouky dobrý rozměr. Na hlavní oblouk už ale ne. Mají buť 44,5x2,5 nebo 51x2. Myslíte že by byl problém stím že u prvního rozměru by byla trubka o 0,5 mm menší na D, nebo u druhého že by byla o 1 mm větší na D ? Předem dík za odpovědi.

        Komentář


        • Re: Bezpečnostní rám

          Pokial to bude bez papierov tak absolutne no problem
          Škoda & Seat Motorsport GO Ďodi GO

          Komentář


          • Re: Bezpečnostní rám

            Píšeme o materiálu podle přílohy J,to znamená nelegovaná uhlíková ocel,bezešvá tažená za studena,obsahující max.0,3%uhlíku
            hlavní nebo boční oblouky 45x2,5 nebo 50x2
            boční půloblouky a ostatní 38x2,5 nebo 40x2
            V tomhle materiálu mají trubky přesný rozměr.
            Naposledy upraveno STIG; 07-07-11, 09:10.

            Komentář


            • Re: Bezpečnostní rám

              Už několikrát jsem si tady přečetl názor že na amatérských závodech stačí takový nebo makový rám a že je tam nižší riziko než u velkého mistráku. To jsou stromy a zdi u amatérů měkčí? Je pravda že obecně by se asi dalo říct, že absolutní rychlosti jsou závislé od techniky a ta většinou je lepší na MMČR. Ale ne vždy se bourá při absolutní rychlosti. Šetřit na rámu může jenom ten komu se ještě nic nestalo!! Viděl jsem auto Karase po Radouni a vsadil bych se že rám do dalšího auta kluci určitě šidit nebudou (tím netvrdím že měli špatný, ale že ví na co v autě je).

              Komentář


              • Re: Bezpečnostní rám

                setrit penize na ramu je nejvetsi blbost... a ty sroubovany no nevim... kdyz jezdit zavody tak na urcite urovni, koupit zavodni auto a ne predelat osobni jednou na zavod a jednou do provozu, co kdyz to pak clovek roseka, do prace bude jezdit na kole?? Samozrejme je mi jasny ze ne vsichni si to muzou financne dovolit, ale zdravi a zivot je priorita cislo jedna!!!!

                Komentář


                • Re: Bezpečnostní rám

                  Ono ten no problem som písal preto, lebo reher64 sa pýtal, či by to bol problem..nepýtal sa na bezpečnosť ..a pokial rám nebude mať papiere, prečo by tam nemohol dať 51x2..ked chce, može aj 18x1,5 ..to už je jeho vec nakolko si váži svoj život ale ono na druhej strane nemyslim si že 51x2 je natolko odlišna od 50x2 minimalny rozmer..jedine mi neide do hlavy kde vyrábaju taký blbý rozmer
                  Škoda & Seat Motorsport GO Ďodi GO

                  Komentář


                  • Re: Bezpečnostní rám

                    SEAT: Tyhle trubky s hybridnimi rozmery se delaji bezne. Jsou levne a dobre dostupne.. Na ram se ale pouzivaji tzv. presne trubky, o kterych pise STIG
                    "uplně jedno aký čas, môžem jebať"

                    Komentář


                    • Re: Bezpečnostní rám

                      Ano ano Fazzy viem len som nevedel že sa robia aj take 51mm myslel som že je to neštandardizovany rozmer
                      Škoda & Seat Motorsport GO Ďodi GO

                      Komentář


                      • BMW e36 318is

                        zdravím všechny

                        chtěl bych radu kde si nechat homologovat ram? mam dle přiručky J... od společnosti Trojančík RACING...
                        a další rady s upravama diky

                        Motor 18is 103Kw/140koní
                        Upravena hlava
                        ventily+ pružíny a kanaly snížena o 0,3mm
                        vačky 292/292

                        lechce odlechčen setrvačík + keramicka spojka....
                        nerezové svody + trubka o pruměru 60,3mm až do zadu kde to je zakončené tlumičem... s pruchozí dirou...

                        Komentář


                        • Re: BMW e36 318is

                          Nejlepší je otevřít homologační list a začít tvořit.Jakákoli rada může bejt proti homologaci a seš v jeteli.

                          Komentář


                          • Re: Bezpečnostní rám

                            Trochu odbočím, vedel by niekto povedať pôvod tohto rámu?
                            Je to dural, (údajne) z MB stavaný na kopce. Spojky podľa J, na ráme nieje žiadny štítok ani smerodajná nálepka. Spracovanie veľmi pekné, rozhodne nejde o domácu výrobu.

                            02022013061.jpg

                            02022013060.jpg

                            Neriešte prosím pevnosť ani nič podobné, zaujíma ma len pôvod/výrobca (heigo to nieje). Ďakujem

                            EDIT: Len doplním, že ide o rám do fav/fel.
                            Naposledy upraveno Metiu; 13-05-13, 14:11.

                            Komentář


                            • Re: Bezpečnostní rám

                              Já mám dojem, že je to MTX rám do prvních favoritů. V jednom našem autě byl taky, pak jsme ho museli po zákazu vymontovat a dát ocelový.

                              Komentář


                              • Re: Bezpečnostní rám

                                Aha.. ďakujem, už to vidím, ak by to niekoho zaujímalo -> http://lukr.rajce.idnes.cz/Skoda_Fav...MTX_-_Metalex/
                                Nieje to môj album.

                                Netušil som, že Metalex vyrábal rámy.. musím na svojom pozrieť tie logá na pätkách.

                                Komentář

                                Working...
                                X