Re: BMW e36 318is
To není úplně pravda. Existují tři cesty
Jinými slovy - vyrobit si sám rám dle homologačního listu není dobrý nápad. Jako příklad dám naše Clio v Nku. V homologačním listu je rám homologovaný výrobcem pro skupinu A (R3). Nicméně tloušťka trubek neodpovídá požadavkům pro samovýrobu (dle přílohy J), takže pro Nko by takový rám neprošel (průměr trubky hlavního i pomocného oblouku).
Původně odeslal starej pes
Zobrazit příspěvek
- koupit rám od výrobce vozu (tedy pořídit fabrický rám) - ten je vyroben dle homologačního listu.
- postavíte rám sami (necháte si postavit), ten pak ovšem musíte stavět podle přílohy J (tedy nikoliv podle homologačních listů)
- Třetí metoda je zakoupení rámu od společnosti, která má razítko od FIA na výrobu homologovaných rámů (např. anglický RollCages, tuším, že je v Česku zastupuje Vojta Štajf) Takový rám má homologaci FIA a vychází z homologačního listu k automobilu.
Jinými slovy - vyrobit si sám rám dle homologačního listu není dobrý nápad. Jako příklad dám naše Clio v Nku. V homologačním listu je rám homologovaný výrobcem pro skupinu A (R3). Nicméně tloušťka trubek neodpovídá požadavkům pro samovýrobu (dle přílohy J), takže pro Nko by takový rám neprošel (průměr trubky hlavního i pomocného oblouku).
Komentář