Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda 110R na 130RS

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Škoda 110R na 130RS

    130LR/H byla vlastně evoluce klasické 130LR, se širokými laminátovými blatníky. Jezdil to na okruhu Samohýl, pak něco v rallycrossu, pro soutěže nebylo homologováno. Proto mě překvapilo, že tuším v Krumlově jela v legendách tahle široká LR/H, tedy auto, které tam nepatří.



    130RH byl široký rapid s podobným bodykitem jako LR/H, tedy jak píše Foly. Jezdilo to v Německu Veedol Cup, kde jezdila nehomologovaná auta. Některé technické detaily tohoto vozu (např. zadní náprava) nejsou přesně známy, auta je jen pár fotek a technická dokumentace snad žádná. Ale někde v německu je údajně zrenovovaný originál
    Naposledy upraveno Luky_CZ; 29-12-09, 19:26.

    Komentář


    • #17
      Re: Škoda 110R na 130RS

      No asi jinej kraj,jinej mrav.Viděl sem techničák,kde bylo napsáno"Škoda 110R v úpravě 130RS.Ale bez rámu,jen na pohled.A kluk říkal že s tím nemá problém ani s policajtama,ani na STK.A Pak se mi dostal soupis věcí co povoluje Boleslav za změny na Škodovkách.Třeba změny obsahů motorů.Docela zajímavý čtení až sem zíral co je možný.Ale prosim všechno bez záruky.Píšu jen co sem viděl.Asi to chce v případě přestavby obejít úřady a různý instituce než člověk začne.Zeptat se třeba ofiš ve fabrice a pod.Jinak souhlasím že na pole je škoda erka a peněz.

      Komentář


      • #18
        Re: Škoda 110R na 130RS

        Přesně jak říkáš, jinej kraj, jinej mrav. Ten soupis věcí k přestavbě byl (je?) opravdu k mání, ale Boleslav se ke starším modelům vyjadřuje tušim od roku 2008 tak, že přestavby nedoporučuje a nechává to na vůli úředníka. A málokdo si troufne povolit nějakou přestavbu, kde by pak mohl nastat nějaký problém. Takže co se týká této problematiky, je vždycky potřeba začít na místně příslušném úřadě

        Komentář


        • #19
          Re: Škoda 110R na 130RS

          Původně odeslal Luky_CZ Zobrazit příspěvek
          130LR/H byla vlastně evoluce klasické 130LR, se širokými laminátovými blatníky. Jezdil to na okruhu Samohýl, pak něco v rallycrossu, pro soutěže nebylo homologováno. Proto mě překvapilo, že tuším v Krumlově jela v legendách tahle široká LR/H, tedy auto, které tam nepatří.

          [ATTACH]3170[/ATTACH]

          130RH byl široký rapid s podobným bodykitem jako LR/H, tedy jak píše Foly. Jezdilo to v Německu Veedol Cup, kde jezdila nehomologovaná auta. Některé technické detaily tohoto vozu (např. zadní náprava) nejsou přesně známy, auta je jen pár fotek a technická dokumentace snad žádná. Ale někde v německu je údajně zrenovovaný originál
          Ono to je trochu jinak s tou LR/H. Původně byla vyvýjena pro rally, na designu se podílel můj táta a jako malej jsem byl svědkem toho jak se to dělalo u nás v garáži. Tehdy jsem byl malej a tak jsem se moc nestaral o to co táta plánuje za práci a tak mě jednoho už zasněženýho dne překvapilo, že před námi zastavil autobus továrního týmu AZNP Mladá Boleslav, kteří nám cestou na RAC rally přivezli holou sériovou kastli. Bohužel v době kdy byl hotový design už bylo také jasné, že se zrušením skupiny B nebudou probíhat žádné evoluce a tedy v rally to nepojede. Shekhar Mehta s tím jezdil jako s tréninkáčem před svým startem na Rally Bohemia.
          Auto se tehdy v jednom kuse přesunulo na okruhy, ale protože Rapid měl myslím lepší aerodynamiku tak upravili na tuto karoserii.
          Hotové rally auto potom upravil pro rallycross Miroslav Šefr a hodně s tím autem zářil i na mezinárodní scéně.
          V tom odkazu tedy není žádný výmysl, ale bohužel jeden z nerealizovaných projektů jehož vývoj začal kvůli rally.
          http://www.foxrallyteam.cz

          Komentář


          • #20
            Re: Škoda 110R na 130RS

            Já přeci netvrdil že je to výmysl A jsem rád že jsem se zase něco dozvěděl, nějak mě nedocvaklo že homologace pro soutěže nebyla díky zrušení skupiny B. A taky jsem nevěděl že LR/H byl vyroben pouze jeden kus (jestli jsem to teda dobře pochopil?)

            Komentář


            • #21
              Re: Škoda 110R na 130RS

              Kolik bylo kusů nevím, to by bylo lépe se obrátit někam pod komín. Můj táta v tom figuroval opravdu jen co se týká designu těch nafouknutých blatníků, předního spojleru a zadního křídla. Pak už to šlo mimo nás. Předpokládám, že aut bylo víc, myslím, že odlišnost od základního modelu nebyla nijak výrazná. Určitě nejvíc by o tom měl vědět pan Kotek, tehdejší šéf továrního týmu.
              Jinak já tě odviňoval, že to prohlašuješ za výmysl spíš jsem to napsal pro ty mladší, aby si nemysleli, že to je nějaký tuningový výmysl.
              http://www.foxrallyteam.cz

              Komentář


              • #22
                Re: Škoda 110R na 130RS

                Pokusím se něco zjistit , kolik bylo těch kusů . Uvidíme , snad se to podaří.
                Karel

                Komentář


                • #23
                  Re: Škoda 110R na 130RS

                  Luky_CZ:

                  Myslím si ,že jeden originál LR/H(sedan) je doveženej na renovaci i do ČR
                  Jinak co vým tak se tam dávala 1300 s 5x uloženou klikou cca 105Kw

                  Komentář


                  • #24
                    Re: Škoda 110R na 130RS

                    Jak ten nápad nakonec dopadl? Jen to tím nápadem skončilo nebo se to fakt realizovalo?

                    Komentář


                    • #25
                      Re: Škoda 110R na 130RS

                      Hanz: koukam ze jsi byl v roce 2009 prorokem... Skoda 130LR/H opravdu prijela na renovaci do do CR ale az v roce 2012 a s ni i okruhovy Rapid 130H o kterem tady byla rec plus dalsi dve zajimavy auta :-)

                      DSC_3704.jpeg DSC_3710.jpeg

                      Pokud vas to zajima tak vice fotek a kratky clanek je tady: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/histo...0-h-a-130lr-h/
                      www.renovace-veteranu.cz

                      Komentář

                      Working...
                      X