Nemyslím si, že by se ta doba nemohla vrátit. Vezmi si kolik se tu za poměrně krátkou dobu vylíhnulo S2000, což je v současné době top technika mimo MS. A řekl bych, že počtem to je skoro srovnatelné z dobou o které píšeš. V momentě, kdy to sem přitáhne první člověk, tak ten kdo má ambice v absolutním pořadí udělá totéž.
pelikan: beru to spíše z pohledu že ted už tu není tolik penez jako bylo předtím at už je jezdci získali jakkoli. WRC je a bude vždy velmi nákladná záležitost. Popravdě je ani tady ani nechci, nechci se divat na dva jezdce nebo jednoho kterej tady bude vládnout, pak dlouho nic a pak někdo další. Letošní bitva tří největších adeptů na vítezství celkově byla super, velmi blízko za nima a v případě tarabuse i mezi nima byl Běhálek, Štajf atd. Mě to takhle v podstatě vyhovuje.
Neříkám že kdyby tady jelo 6 nebo 7 wrc tak bych nebyl rád, ale aby tady jelo jedno DS3 nebo dvě, tak to at tady raději nejede žádné
Jo tak pod tohle se taky podepíšu. Já si dokonce myslím, že FIA by opravdu měla auta WRC nechat jen v MS. Jasně pro výrobce by to znamenalo menší odbyt "jetin", ale na druhou stranu kdyby udělali nějaké změny pravidel mohlo by to znamenat příliv soukromníků a tak by i MS bylo atraktivnější.
A když už se tu bavíme o DS3 WRC, myslíte že Citroen opravdu nastoupí obchodní politiku Fordu a bude DS3 prodávat či pronajímat "ve velkém"? Jak dlouho to trvalo, než dal nějakou C4 z ruky?
Pokud budou dominovat jako doteď a budou v MS jen dvě fabriky tak je k tomu nic nutit nebude. Pokud vítězství nebudou tak jasná a bude větší konkurence asi budou chtít mít víc aut v poli. Je ovšem zvláštní, že Peugeot (stejný koncern) od začátku najel na klietskej program a P206 WRC je snad stále nejvíc.
Citroen rozhodně nemá v plánu klientský program jako Ford nebo jako měl již pelikanem zmiňovaný Peugeot. Vždyt nechtějí dát ani auto Petteru Solbergovi který teď díky jejich rozhodnutí stále nemá nic jasné.
Citroen má v plánu nasazení 4 vozů jako tomu bylo letos.
A když už se tu bavíme o DS3 WRC, myslíte že Citroen opravdu nastoupí obchodní politiku Fordu a bude DS3 prodávat či pronajímat "ve velkém"? Jak dlouho to trvalo, než dal nějakou C4 z ruky?
Ono to spíš vypadá, že Ford nastoupí politiku Citroenu a minimálně ze začátku nebude dávat Fiestu soukromníkům, pouze pronajímat. Ať už pod hlavičkou Stobartu či nějakou jinou...
Komentář