Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Felicia 1.3MPi

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Škoda Felicia 1.3MPi

    Ahoj tak jelikož jsem nejdříve zkoušel své štěstí na stánkách Racingforum a nic tak zkouším zde zda někdo poradí děkuji

    tak zde připojuji foto ze stavby Felicia 1.3 Mpi na Amater rally. Zatím sem ve fázi "vývoje" přemýšlím co jak a kde bude. Nechci nic uspěchat auto chci mít postavené na příští sezónu.

    A pokud možno měl bych pár otázek chtěl bych použít vačku od firmy Engitec 296°/296°. Na hodně fórech se píše že se změnou vačky se musí zvýšit
    komprese motoru tak bych se chtěl zeptat co je na tom pravdy.

    Motor je teď komplet rozebrán a pomalu se dává do kupy.

    A ještě otázky dnes když sem sundal klikovku a koukal na uloženi Pánvičky klikové hřídele je úplně nádherné neobroušené je potřeba to měnit?

    jelikož motor měl údajně nalítáno 120tis km, ale dělala se emulze na víčku oleje a podle rozborky bylo tesnění pod hlavou špatné. Děkuji za jakou koliv radu či připomínku. Motor feldy pro mne nový doposud sem stavěl motory pro Omegy MV6 3litry, takže stímto motorem se seznamuji. Sice sem studoval dost odkazů ale stejně se vždy najde dotaz na který se přece jen radši zeptám Děkuji

    Foto auta a všeho co se kolem něho děje

    Buďte součástí největší české sociální sítě zaměřené na sdílení fotografií.

  • #2
    Re: škoda felicia 1.3MPi

    pokud bych měl poradit tak do tak zkorodované karoserie už žádný motor nedávat,na silnici a ani do amatérské rallye nemohou auta co nevyhoví v STK

    Komentář


    • #3
      Re: škoda felicia 1.3MPi

      Zkorodovane ????? Krom prednich savlich na blatniky ktere vyvari klempir za nove je opravdu kastle nadehrna jeto po duchodci kazdou zimu mel v depozitu takze nejeta.

      Komentář


      • #4
        Re: škoda felicia 1.3MPi

        Člověk co stavěl motory do "Omegy MV6 3 litry" se snad nemusí ptát jestli měnit lágry a jestli upravovat εk...
        Když to neumíš, tak to někomu dej. A když na to nemáš prachy, tak nech seriovej motor a investuj do podvozku a bezpečnostní výbavy...
        Víc ti neporadím, protože víc nevím...

        Komentář


        • #5
          Re: škoda felicia 1.3MPi

          Ano to souhlasim vybavu a bezpecnost schvaluju. Ale na omeze se v zivote nemuselo sahnout na kliku ci pisty a co se tyce vlozek tak mela pevne. Tak sem se jen zeptal jelikoz kdyz sem sundall kliku jsou netknuta proste. Ale jen sem se zeptal chtel jsem se opet neco noveho dozvedet

          Komentář


          • #6
            Re: škoda felicia 1.3MPi

            Misan26: No pokud je motor takto rozebraný, tak bych prostě vyměnil a předtím zkontroloval, co půjde. Přeci jen Omega a Filcka se liší - už jen třikrát uložená klika...
            S tou vačkou zkušenost nemám, ale závisí tam hodně to, jaký bude spal. prostor - bo jinak máš píst ve ventilu. Nebo vyšší otáčky - a tímpádem jiné pružiny atd. Není to pr.el a chce to zkušenosti.
            Jinak Ti fandím a přeju hodně zdaru a klidně dodávej další fotky a zkušenosti!

            Komentář


            • #7
              Re: škoda felicia 1.3MPi

              JJ prave kastle je uz v pracovnim procesu a ja si davam motor do kupy. Jinak prave ventily chci dat malinko vetsi a musim byt v potaz ze by mohli narazet do pistu proto hodne zvazuju zda necham seriove a max je vylestim a udelam hlavu. Ale nikdy sem nemenil vacky za ostre Omega sama o sobe ma dosti vykonu kdyz to tak vemu ale chtel bych dat ostrejsi vacku a nechci zas neco pokazit pocty nejsou nekdy moje silna stranka ale manualni prace je za vybornou kdyby nekdo vedel a chtel poradit dekuji za radu

              Hobit. jinak dekuji za pozitivni komentar moc casto se nevidi

              Komentář


              • #8
                Re: škoda felicia 1.3MPi

                A co tak se spojit s některými týmy co Feldy provozují?Myslím že v době internetu to určitě problém nebude.Jen si dát chvilku hledání.
                Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                Komentář


                • #9
                  Re: škoda felicia 1.3MPi

                  uprimne nenapadlo mne to a ani nevim ktere bych hledal tady v lbc je pan co vlastni feldu na zavody a moc to nevypadalo radit ci nejak pomoct

                  Komentář


                  • #10
                    Re: škoda felicia 1.3MPi

                    Nejsem teda zadnej motorar, ale moc nechapu proc by se musela se zmenou vacky zvysovat komprese. Nijak to spolu nesouvisi. Naopak bych byl opatrnej pokud ma ta vacka velky zdvihy. Pokud chces kompresi zvysovat snizovanim hlavy, tak bych se tim nezatezoval uz vubec. Co se tyce tech ventilu, nevim jaky "trosku vetsi" bys tam chtel davat. Jak jsem pochopil delas si motor na kolene, cili si nejsem jist jestli mas na tuhle operaci adektvatni technicky zazemi. Krome toho prumer ventilu nema vliv na to jestli bude nebo nebude narazet do pistu. A k tem panvim - jestli jsou nadherny, tak jim asi ke spokojenosti nic nechybi, cili jestli je chces preventivne vymenit je jenom na tobe. Osobne nez tam davat nejaky polsky panve, bych tam radsi nechal ty, co uz jsou s tou klikou zajety, pokud nejsou vylagrovany.
                    "uplně jedno aký čas, môžem jebať"

                    Komentář


                    • #11
                      Re: škoda felicia 1.3MPi

                      Nevim teda ale co sem mel kadeta tak se davali vetsi ventily z duvodu vetsiho prutoku smesi do valce, a co se tyce te vacky nejsem si prave uplne jist ale se zmenou vacky za ostrejsi by prece motor v nizkych otackach mohl mit problem s chodem muj nazor tedy Jinak co se tyce technickeho zazemi myslim ze natom nejsem zas tak spatne co se tyce naradi ani nemluve pokud soudis podle ftoky kde je vsechno rozhazene na nejakem starem ponku kde je bordel tak mozna asi vyfotim dilnu zbylou. PS: neni to mysleno zle ale v dobrem

                      Komentář


                      • #12
                        Re: škoda felicia 1.3MPi

                        Co se vačky tejče, tak se jedná krom zdvihu ventilů i o časování - tímpádem motor budeš muset naladit, testovat, atd. To stojí peníze a nervy a pokud nebude motor dál vyladěn - zapalování, vstřikování, tak ani přírůstek výkonu nebude moc znát. Komprese jako taková zázraky nepřinese. A ještě bude klepat.
                        Ale podle toho, co píšeš snad bude opravdu lepší koupit udělaný motor, poté, co Tě ten tvůj začne štvát s náklady a prací nerovnou výsledku, bys to stejně udělal!
                        Záleží na tom, co od motoru očekáváš a jestli pak zbude na podvozek, rám atd.

                        Komentář


                        • #13
                          Re: škoda felicia 1.3MPi

                          Jo tak tejče...prznění jazyka dosáhlo nové úrovně.

                          Komentář


                          • #14
                            Re: škoda felicia 1.3MPi

                            no tak ja to chci dostavet do faze ze to pak dovezu do Cimbu atosport a zbytek doladi. Jinak na zbytek bude toho se nebojim neni kam spechat chci mit auto az na pristi rok

                            Komentář


                            • #15
                              Re: škoda felicia 1.3MPi

                              misan26: Velky ventily tam samozrejme dat muzes, ale to s sebou nese vymenu sedel, mozna i voditek, podle toho jakej ventil sezenes a komplet upravu kanalu. Pokud ma takova uprava za neco stat, neni to prace na dve hodky. Jinak s ostrou vackou bude mit motor v nizkejch otackach problem s chodem nepochybne. Beru zpet svoji prvni vetu v prvnim prispevku. Nejde ale rict, mam ostrou vacku, tak stahnu hlavu o milimetr.. Je to o kompromisu a zkouseni. Zadnej vzorec na to neni. Taky zalezi na co ten motor bude, v jakejch otackach ma chodit apod.. Proste ji dam dej, a uvidis jestli budes muset hejbat s kompresi
                              "uplně jedno aký čas, môžem jebať"

                              Komentář

                              Working...
                              X