Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia R5

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Mistrovské tituly vozu ŠKODA Fabia R5: http://fabiar5.cz/tituly/
    ŠKODA Fabia R5

    Komentář


    • V souvislosti s prohlášením zástupce VW ohledně vývoje POLA R5, tuším, že to bude konec Škodovky.

      Komentář


      • Já doufám, že vývoj toho Pola R5 pozastaví.
        Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

        Komentář


        • Já jsem ve svém optimismu více realistou a to, že POLO R5 vyjede, VW postaví tovární tým do WRC2, Škodovce tovární tým rozpustí, ale Fabie R5 se budou dál dělat pro zákaznický program a něco jako polotovární tým třeba uvidíme v ME. To zní optimisticko-realisticky, ne? :-)
          Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

          Komentář


          • Nedávno jsem v na ČT zaslechl, že Škoda chce proniknout na trh USA. V Evropě je skvěle etablovaná, v Asii včetně Číny taky-takže se pomalu stává globální značkou. Já si nemyslím, že ji VW zařízne. VW rozhodně WRC2 nepojede, když právě skončili WRC! Prodávat auta do rally, WRX, to jó. Nejsem odborník, ale myslím, že postavit Auto kategorie R5(se všemi omezeními)je možná náročnější, než postavit WéRCéčko. A jezdit MS WRC, nebo WRC2-to si myslím vyjde lautr nastejno. Tam je nejdražší ta logistika, lidi v týmu. Jasně, auta jsou jinak drahá, ale to bych řekl, nebude ten stěžejní problém. Myslím, že někde 2018, nebo podle toho, kdy budou nové regule, naskočí Škoda do WRC.

            Komentář


            • A není náhodou Polo R5 už dávno na světě??

              Komentář


              • je, ale zatím má karoserii Fabie
                Jean Marsellus Todt: Když odstoupíš, budeš odstoupenej. Nebo tě odstoupím já...

                Komentář


                • Bylo to myšleno tak, že pi stavbě současného Pola WRC bylo nutno vycházet z vozu R5 (pokud se nepletu) a tudíž je Polo R5 na světe minimálně stejně dlouho jako WRC...

                  Komentář


                  • Při stavbě WRC v té době měl výrobce povinnost udělat verzi S2000 s motorem 1,6T (neboli verzi RRC), tedy "ořezané WRCo, nikoliv R5. A i to bylo následně zrušeno - VW byl poslední, kdo něco takového musel vymýšlet, Hyundai,který začal dělat WRC později, už nic jako RRC řešit nemusel.
                    www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019

                    Komentář


                    • vychazelo se z vozu RRC, ktere bylo podminkou k homologaci, vozy R5 vznikly az kdyz soucasne vozy WRC jezdily
                      GO CZECH GO

                      Komentář


                      • Máte pravdu, zvířata...

                        Komentář


                        • Navíc to RRC stačilo jen na papíře, nebo držet skladem malý křídla a restriktory. Ale jak je tu psáno od 2014 to zrušili.

                          Jinak myslím, že aktivity ŠM nenaruší. Dle mýho bude Polo R5 určený jen k prodeji.
                          eWRC.cz Motorsport - - - RBRplus

                          Komentář


                          • Kdo konkrétně stojí za vývojem motoru v nové Fabii R5?? Na mediasport.cz v jednom videu z dílny je to pan ing. Hlaváček, ale oficiálně je psaná ing. Andrea Hlaváček. Takže to jsou manželé? Díky za objasnění.

                            Komentář


                            • Libas: nechtej to vedet bude ti zle

                              Komentář


                              • Začal používat jiné prádlo ...

                                Komentář

                                Working...
                                X