Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Octavia WRC

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Škoda Octavia WRC

    Zajímalo by mě kolik jich bylo vlastně vyrobenejch na stránkách škodovky sem se nic kloudnýho nedozvěděl.


  • #2
    Jo a taky by mě zajímalo jestli starší EVOI přestavěli na EVOII a pak na EVOIII dík.

    Komentář


    • #3
      Ty auta se v motorsportu reciklujou(díly projdou repsasí a jdou zpět do oběhu) takže zustávaj vpodstatě jen kastle.

      www.mujweb.cz/www/jarda-rs
      http://www.youtube.com/user/jardars videa historiků i soudobých rally z ČR i odjinud ...
      Škoda rally club-safety cars Milan Blahout fan club

      Komentář


      • #4
        Kastle EVO1 a EVO2 je dost odlišná.Totiž rám je úplně jiný,snaha o úpravu těžiště.Vzhledem k odlišnostem v motorovém prostoru tak možná zůstávají skelety.Možná by bylo zajímavý kdyby někdo zjistil kolik SPZ bylo možné na továrních autech vidět.

        http://www.foxrallyteam.cz

        Komentář


        • #5
          quote:
          Kastle EVO1 a EVO2 je dost odlišná.Totiž rám je úplně jiný,snaha o úpravu těžiště.Vzhledem k odlišnostem v motorovém prostoru tak možná zůstávají skelety.Možná by bylo zajímavý kdyby někdo zjistil kolik SPZ bylo možné na továrních autech vidět.

          Ty změny nebudou zas tak velké. Když chystali EVO II, tak jsem na to koukal na vlastní oči. Těžiště se posouvalo tak, že se posunuly sedačky dozadu a pedály a další ovládání se posunulo za nima. Do kastle se nešahalo. Rám (myslíme-li oba ochranný, protože samonosná kastle rám nemá) se asi neměnil. Je to dost opatřené předpisy. Nový byl přední spoiler.

          Komentář


          • #6
            Jak je to s výrobou karoserie soutěžní Škodovky se dobře dozvíte z jedný knížky, kterou snad autorizoval Motorsport. Tam píšou, že karoserie dost podtatným způsobem vychází ze sériového auta, takže nějaké podstatné zásahy ovlivňující těžiště auta nepřichází v úvahu. Ale na druhou stranu se úpravy provádějí tak, že část skeletu se vyndá z linky a po provedení zásahů týkajících se nutných úprav kvůli soutěžím se na linku vrací a pak dodělává. Takže jestli je rám na EVO I jiný než na EVO II, tak to asi přestavět nepůjde. A taky si myslím, že tady už hraje dost významné hledisko i únava materiálu a investice do nové karoserie je ve srovnání s ostatními náklady minimální, takže vyrobených aut bude asi více

            Komentář


            • #7
              Jasně,že jsem myslel ochraný rám.Ale co jsem měl možnost číst články a rozhovory třeba s Chovancem,tak právě rám je dost jiný.Posunutí sedaček se mi zdá jako dost výrazný zasah do rozložení hmotností(těžiště byl ode mne asi špatně zvolený výraz).Vemte si jak si stěžoval na malé rozměry P206 WRC Burns.Šéf týmu řekl,že si musí zvyknout protože posunutí sedaček a pedálů opravdu vyžaduje novou homologaci.A ta může být jenom jednou za rok.
              Kdo koukal včera (čtvrtek 31.10.) na Eurosport mohl vidět povídání Václava Trkoli o palivovém systému Octávie a vozů WRC vůbec.
              V posledním časopise Rally je uvedeno kdo sčím jel na San Remu.Třeba Colin jel auto poškozené požárem ve finsku!U Škodovek jsou čísla aut a nejvyšší je 24.Nejde o číslo startovní,ale číslo vyrobené karoserie.

              http://www.foxrallyteam.cz

              Komentář


              • #8
                No já nevim ale myslim sí že ten rám v EVOI je jinej než v EVOII ale můžu se i mýlit.

                Komentář


                • #9
                  co Staňo Chovanec říkal v rozhovorech tak nová kastle s rámem Evo 2 příde bratru na 1.milon korun.

                  www.mujweb.cz/www/jarda-rs
                  http://www.youtube.com/user/jardars videa historiků i soudobých rally z ČR i odjinud ...
                  Škoda rally club-safety cars Milan Blahout fan club

                  Komentář


                  • #10
                    Re: Škoda Octavia WRC - Sig Blomqvist

                    Ahoj, zdravim vsechny fandy Škody Motorsport. Momentalne se dokoncuji prace na kompletni stavbe Octavie WRC Evo II http://www.ewrc-results.com/octavia.php?car=3 do originalniho stavu. Chtel bych vas touhle cestou pozadat o jakekoliv materialy - video, foto atd. Radi bychom aby auto bylo maximalne uvedeno do puvodniho stavu. WRC bude mit design Svedsko 2002 - precejen je to svedsky pilot, svedska rally a posledni start s WRC na MS. Dekuji za reakce

                    Komentář


                    • #11
                      Re: Škoda Octavia WRC

                      A jaké s ní máte plány?Jestli to není tajné.
                      Zdar jak sviňa.

                      Komentář


                      • #12
                        Re: Škoda Octavia WRC

                        Zachovat dalsim generacim v puvodnim stavu. Takze zavodit nebude, bude na snehovym podvozku.

                        Komentář


                        • #13
                          Re: Škoda Octavia WRC

                          Dovolím si taky dotaz a to ten,kdo to auto naposled jezdilo,resp. v jakém stavu jste ho pořídili?

                          Komentář


                          • #14
                            Auto jezdilo u nas - jezdil s nim Karel Trojan a Karel Trneny, a kratce asi i Volf. Porizeno bylo jako karoserie...A stavbu provadi take Profiko...

                            Jo a jelo naposledy asi v roce 2005...

                            Komentář


                            • #15
                              Re: Škoda Octavia WRC

                              To je asi to, jak byla na fotce vidět jen kastle..
                              "Tady neseď, tady pojede 200 km/h" citace jednoho dobrovolného hasiče jako pořadatele, který upozornil fotografa v jedné ze serpentýn na RZ

                              Komentář

                              Working...
                              X