Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Škoda Fabia WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Škoda Fabia WRC

    V Německu tým Škoda motorsport nasadil dvě rozdílné Fabie (převodovky).
    Všiml jsem si v jednom záběru že Didier Auriol když přijížděl na vytočenou šestku před zatáčku tak podřazoval tlačítkem na pravé straně volantu a ne pádlem pod volantem jako když řadí nahoru.Na Čt ukazovali několik málo záběrů on.board s Fabie a tam zase Didi řadil pádlem jak nahoru tak dolu, ale měl s tim dost problémy se tam tou rukou vejít, maj tam hodně málo místa pro řazení pádlem, protože řadící páka je moc blízko volantu a Didi tam dost rukou narážel do řadičky.Můžete to někdo vysvětlit?

    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
    Rally Fans Mariánské Lázně

  • #2
    Ja jsem spíš pozoroval že podřazují moc brzo před zatáčkou a rychlosti tam jdou pomalu nahoru ale hlavně dolu byly velký prodlevy a nechávaj si více místa na dobrždění jakoby tam byla nějaká nejistota.

    Komentář


    • #3
      Může mi někdo vysvětlit toto?
      Dočetl jsem se, že Fabia jede do konce roku se stejnou specifikací motoru jako Octavia.
      Z důvodu možnosti nové homologace až od 2004 není možno nasadit nový motor dříve než na MC 2004. Je možné že nová homologace u motoru je možná jen 1x ročně a automobilu vícekrát...

      Komentář


      • #4
        Mě by spíš zajímalo co to bude za motor?Z čeho bude vycházet,když má být nový?To asi nebude předělaný nynější nebo snad jo???

        Komentář


        • #5
          Myslím, že to je 1,8, protože ten samý motor mesí být v nabídce sériovky (na turbo se to již nevztahuje), alespoň to sem našel na netu, a zas mi není jasný, jak by tam dostali dvoulitr z Octy.

          Komentář


          • #6
            Motor musí být vyráběný koncernem, nemusí být přímo z typové řady. Octa 1,8 do Fabie vleze, viz Michlova okruhovka: http://www.foltyn.cz/skodafabia-mm.htm

            Komentář


            • #7
              Ono nejde ani o motor samotnej, ale i o další komponenty a jejich rozložení. Ale je to je jen taková úvaha. Do neděle zkusim sehnat detaily od kompetentnich expertů.

              Komentář


              • #8
                Po podzimním představení nové Octavie se v nabídce Škody auto objeví novej motor od AUDI.Mělo by jít o motor s přímím vstřikováním FSI a obsahu dva litry a je bez přeplňovaání.

                http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                Rally Fans Mariánské Lázně

                Komentář


                • #9
                  Takže beru vše zpět. Opravdu Fabku žene kupředu starej dobrej dvoulitr z Octy.

                  Komentář


                  • #10
                    To jo Fabka v nabídce má dvoulitr bez turba(osmiventil).Ale ve wrcu je sice dvoulitr ,ale s turbem(což je převrtaná 1,8T 5ventil).Takže ten novej může být motor ,který není používán ve škodovácký nabídce???

                    Komentář


                    • #11
                      To, že to bude 5-ti ventil 1,8 (převrtaný) je jistý, ale jak je to s tou homologací...?
                      Ví to někdo???

                      Komentář


                      • #12
                        Na stránkách Škody motorsport byl chat s p.Kohoutkem a myslím že tam píše že žádnej novej motor do Fábie nebude a že jeto jediný co z Okty do Fábie přendali.

                        Komentář


                        • #13
                          Někde jsem ale slyšel nebo četl ,že ten motor má být nový!!Tzn.stávající 5ventil by měl být nahrazen novým.Zkusil bych si tipnout to ,jak už napsal Častulík ,že to bude motor z nové Oktávky.
                          p.Kohoutek na chatu řekl:"V SOUČASNÉ době nemáme v programu naší značky motor, který by mohl být lepším základem pro homologaci než je ten současný."Tzn.podle mého ,že na podzim ten motor už můžou mít...... Jak je napsáno v homologaci ... Základní motor použitý v soutěžním speciálu musí být součástí nabídky značky, i když není podmínkou, aby byl nabízen přímo v modelu vybraném pro stavbu WRC.
                          A proto taky ta opožděná homologace.

                          Komentář


                          • #14
                            Foto z testování na Finsko

                            http://www.wrc.com/en_GB/Gallery/Pho...0805photof.htm
                            http://www.wrc.com/en_GB/Gallery/Pho...0805photod.htm

                            Komentář


                            • #15
                              K té homologaci:v novém světě motorů je povídání o fabii a mimojiné je tam napsáno:....podle řádů FIA nelze homologovat dva různé motory běhěm jednoho roku,další termín homologace FIA je 15.listopadu.

                              Komentář

                              Working...
                              X