Oznámení

Collapse
No announcement yet.

N/2000

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • N/2000

    Rozhodl jsem se založit toto téma, ze zjištných důvodů. Tato třída patří mezi nejobsazenější, nejvyrovnynější, a také nejperspektivnější. U nás pravidelně startuje tak 8 jezdců kteří mají naději na vítězství. Jezdít tu pěkná rychlá auta.

    Mě teda nejvíc bere Honda Civic Type-R, a Renault Clio ...


  • #2
    Taky tady jezdí jedna "až moc" rychlá Xsara.
    MravenecZ

    Komentář


    • #3
      Proč ty uvozovky?
      quote:
      Taky tady jezdí jedna "až moc" rychlá Xsara.

      Komentář


      • #4
        Myslím, že kdo se pohybuje okolo soutěží, tak je mu to jasné.
        MravenecZ

        Komentář


        • #5
          Asi tím myslíš , že ji řídí jeden moc dobrej jezdec, kterej se v podmínkách kde nejde tolik o auto ( Blovice 2003 )dokáže dostat do absolutní desítky, vyhrát F2 a málem porazit pozdějšího mistra "N".
          Jinak mi nic jinýho jasný není.
          quote:
          Myslím, že kdo se pohybuje okolo soutěží, tak je mu to jasné.
          mm

          Komentář


          • #6
            To MarvenecZ:mě to jasný je.

            http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
            Rally Fans Mariánské Lázně

            Komentář


            • #7
              nevím kdy to bylo, ale už je to minimálně rok zpět....tuším Bohemka....jedna pěkná a náramě rychlá Xsara byla diskvalifikována pro nepředpisové úpravy motoru...ale fakt nevim, jestli si to pamatuju správně....

              quote:
              To MarvenecZ:mě to jasný je.

              Komentář


              • #8
                Pamatuješ si to naprosto přesně :-)

                quote:
                nevím kdy to bylo, ale už je to minimálně rok zpět....tuším Bohemka....jedna pěkná a náramě rychlá Xsara byla diskvalifikována pro nepředpisové úpravy motoru...ale fakt nevim, jestli si to pamatuju správně....

                quote:
                To MarvenecZ:mě to jasný je.

                Komentář


                • #9
                  To Lenka: Líp by to o sobě ani on sám neřekl.
                  To ostatní: Bylo k tomu taky vyjádření úpravce motoru, který argumenty techniků malinko rozcupoval, teda to si aspoň pamatuju já. Ostatně od té doby už problémy nebyly, takže asi OK. Je pravda, že pak se technici věnovali spíše WRC, tam je těch podvodů asi víc

                  Komentář


                  • #10
                    A když si to pamatuješ tak správně, třeba si pamatuješ i vyjádření ( i na ewrc člověka ), kterej ty motory dělá, o co vůbec šlo...
                    quote:
                    nevím kdy to bylo, ale už je to minimálně rok zpět....tuším Bohemka....jedna pěkná a náramě rychlá Xsara byla diskvalifikována pro nepředpisové úpravy motoru...ale fakt nevim, jestli si to pamatuju správně....

                    quote:
                    To MarvenecZ:mě to jasný je.

                    mm

                    Komentář


                    • #11
                      Ono po té Buhemce se už moc taky nerozebíralo. A nejedná se jen o Bohemku.
                      Tímto končím svoje vyjadřování k "rychlé" Xsaře, dostáváme se na tenký a všeobecně známý led kolem skupiny N. Už vidím ty příspěvky typu: Tak to dokaž, nebo jak to můžeš vědět, případně podej protest.
                      Přeji všem pěkné závodění a skupině N, alespoň polovinu čistých aut.
                      MravenecZ

                      Komentář


                      • #12
                        V Čechách ( nejen v rally ) když někdo jede "moc" rychle, tak za tím všichni vidí něco levýho ( tím neříkám že se levý věci nedělají, ale nehledejte je jen mezi rychlými"). Zatímco nejdůležitější úpravy jsou mezi pedálama a volantem! Od WRC po N1, příkladů je dost...
                        quote:
                        To Lenka: Líp by to o sobě ani on sám neřekl.
                        To ostatní: Bylo k tomu taky vyjádření úpravce motoru, který argumenty techniků malinko rozcupoval, teda to si aspoň pamatuju já. Ostatně od té doby už problémy nebyly, takže asi OK. Je pravda, že pak se technici věnovali spíše WRC, tam je těch podvodů asi víc

                        mm

                        Komentář


                        • #13
                          Nic nedokazuj, jen se s náma poděl co všechno víš.....
                          quote:
                          Ono po té Buhemce se už moc taky nerozebíralo. A nejedná se jen o Bohemku.
                          Tímto končím svoje vyjadřování k "rychlé" Xsaře, dostáváme se na tenký a všeobecně známý led kolem skupiny N. Už vidím ty příspěvky typu: Tak to dokaž, nebo jak to můžeš vědět, případně podej protest.
                          Přeji všem pěkné závodění a skupině N, alespoň polovinu čistých aut.
                          mm

                          Komentář


                          • #14
                            V Praze mě hodně zaujal Tlusťák s Hondou.Nevěřil jsem že to auto může tak rychle jet.Spíš mi to auto připadá jako "áčko" než jako "enko".Jede to jak šlak.

                            http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                            Rally Fans Mariánské Lázně

                            Komentář


                            • #15
                              quote:
                              V Praze mě hodně zaujal Tlusťák s Hondou.Nevěřil jsem že to auto může tak rychle jet.Spíš mi to auto připadá jako "áčko" než jako "enko".Jede to jak šlak.

                              Ty Hondy Type R jedou skutečně nádherně. Je to parádní auto už v sérii, výkon přes 200 koní na motor 2,0 bez turba je unikum a podvozek umějí ty kluci japonský taky perfektní. K tomu pár věcí homologovaných pro skupinu N a je z toho bezkonkurenční auto. Mám za to, že Honda má homologovanou i špéru. Jestli nemám pravdu, tak mě opravte.
                              MravenecZ

                              Komentář

                              Working...
                              X