Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Produkční vozy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Produkční vozy

    no proti S2000 to pořád sériovka je

    Komentář


    • Re: Produkční vozy

      pokud by k tomu došlo bylo by zajímavé jestli by jezdci preferovali levnější produkční vozy nebo dražší S2000
      Naposledy upraveno WRC_com; 16-06-09, 17:38.
      Stačí jedna chybička a v pr.eli je bednička - Tomáš Enge.

      Komentář


      • Re: Produkční vozy

        To by byla bomba, která má logiku. Vymyslím pěkný áčko a dám ho mezi enka. Když si dává enka k snídani, tak áčko přibrzdím zvednutou váhou. Když to nestačí, tak zrychlím dosavadní enka (mimochodem už dnes skoro neubrzditelný a obtížně řiditelný - ve srovnání s áčkem) dalšími koníky, ale nechám mu dosavadní podvozek. To je doslova mílovej skok k bezpečnosti. Tleskám holou dlaní do duté hlavy s pleší.
        ... a přeci se točí!

        Komentář


        • Re: Produkční vozy

          Nezbývá mi nic jiného než souhlasit se srnkou. Je to komedie. Za rok by mohl následovat S2000 že jsou moc rychlé a hlavně drahé. Vždyť s nimi jezdí míň lidí než před zákazem WRCů...
          MravenecZ

          Komentář


          • Restriktor pro velká N

            Podle http://www.rallye-magazin.de/r/pwrc-...tor/index.html chystá světová rada motorsportu na příštím zasedání zvětšení restriktoru velkých N o 1 mm na 33 mm.
            Kolik je to koníků a newtonů, co to udělá s jejich průběhem a budou ještě N držet pohromadě?

            Komentář


            • Re: Produkční vozy

              Pokud se vývoji a ladění motoru s větším restriktorem budou automobilky věnovat tak 1mm je až až. stačí se podívat kde jsou Seaty ve WTCC když jim zmenšili restriktor.
              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
              Rally Fans Mariánské Lázně

              Komentář


              • Re: Produkční vozy

                kde ste našli to o tom obmedzení objemu na 2 litre? Je na to nejaký zvláštny predpis? Lebo listoval som si prílohou J pre produkčné vozy Sk. N a tam sa píše:

                Objem valcov je obmedzený nasledujúcim spôsobom:
                a. pre atmosférické motory:
                · maximálne 3 000 cm3 pre dva ventily na valec,
                · maximálne 2 500 cm3 pre viac ako dva ventily na valec.
                b. pre preplňované motory:
                Nominálny zdvihový objem valcov je obmedzený na 2 500 cm3 maximálne.

                Komentář


                • Re: Produkční vozy

                  Pokud se nepletu tak vozy s turbem mohou mít po přepočtu koeficientem max 3500cm3 a vozy 2,0 turbo jsem někde kolem 3400cm3, proto nikdo nejede větší objem a je to také proto že nikdo zatím jiné auto nehomologoval.
                  http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                  Rally Fans Mariánské Lázně

                  Komentář


                  • Re: Produkční vozy

                    Ví někdo přesně jaké se plánují změny v předpisech pro PV? Zatím jsem slyšel o zvětšení restriktoru (snad 1mm?)... Bude to jenom tohle nebo se k tomu chystá ještě něco? Celkem jsem zvědavý, jaký dopad to bude mít na porovnání N4 vs. S2000.

                    Komentář


                    • Re: Restriktor pro velká N

                      prekopiruju sem, co jsem psal do diskuze pod jednim clankem:

                      Co se tyka zvetseni restriktoru u N4, tak nevim co si o tom mam myslet, ale vubec se mi to nelibi. Vozy S2000 se mi libi a mam obavu, ze kdyz zvetsi u N4 restriktory, tak kategorii S2000 pohrbi. Cena S2000 je opodstatnena tim, ze je to rychlejsi. Uz takhle jsou N4 motorove silnejsi ale S2000 to prebiji podvozkem. Obavam se, ze po zvetseni restriktoru uz podvozek nebude stacit. Nehlede na to, jak podvozek N4 ustoji vetsi vykon. Navic by mozna N4 byly rychlejsi nez planovane WRC 1,6T. Podle me by byla skoda kdyby jsme prisli o S2000 uz kvuli povedene Fabii a prece jenom pestrejsi nabidce nez v N4
                      eWRC.cz team | pravdafoto.cz

                      Komentář


                      • Re: Produkční vozy

                        Mě zvětšení restriktoru u PV určitě vadit nebude. Pokud to přinese ještě nějaký výkon navíc, tak to bude pro diváka určitě dobře.
                        Nehodnotím teď vůbec, že s2000 a PV jedou ve stejné skupině N4. To je od začátku nesmysl.
                        MravenecZ

                        Komentář


                        • Re: Produkční vozy

                          Ano, pokud pojede S2000 a PV oddelene, tak to bude uplne spravne a at si udelaji s PV co chcou. Jsem pro. Ale asi bude divne pokud budou eNka pojizdet S2000 a planovane 1,6T a budou vyhravat MS. Kdo pak bude ty Acka kupovat? A kdo je bude vyvijet. Z rally se stane zavod dvou znacek protoze nejlevnejsi ctyrkolka bude zaroven nejrychlejsi.
                          eWRC.cz team | pravdafoto.cz

                          Komentář


                          • Re: Produkční vozy

                            Nevim kolik ma vykon a kroutak spickove PV ted, ale myslim ze to bude relativne blizko k WRC. WRC ma samozrejme navrch v podvozku.

                            EDIT:
                            Tak uz jsem to nasel. Prodrive uvadi u Imprezy N14 vykon 257 bhp a tocivy moment 547 Nm. Citroen uvadi u C4 vykon 320 bhp a tocivy moment 580 Nm.
                            Naposledy upraveno Norri; 09-09-09, 15:08.
                            eWRC.cz team | pravdafoto.cz

                            Komentář


                            • Re: Produkční vozy

                              Původně odeslal Norri Zobrazit příspěvek
                              Ano, pokud pojede S2000 a PV oddelene, tak to bude uplne spravne a at si udelaji s PV co chcou. Jsem pro. Ale asi bude divne pokud budou eNka pojizdet S2000 a planovane 1,6T a budou vyhravat MS. Kdo pak bude ty Acka kupovat? A kdo je bude vyvijet. Z rally se stane zavod dvou znacek protoze nejlevnejsi ctyrkolka bude zaroven nejrychlejsi.
                              No, ze by to nechali zajit takhle daleko..toho se nebojim. Vzdycky tu kategorii, ktera tu TOP dohanela, pribrzdili nebo odstranili, takze....

                              Komentář


                              • Re: Produkční vozy

                                Norri, není to jen o výkonu a nové WRC 1,6 určitě nebude pomalejší než PV. Toho bych se nebál. Ber to taky tak, že současné PV vychází ze sériového auta, které má bez jakýchkoliv úprav výkon vyšší než 300 koní. Teprve uměle dosazený restriktor ten výkon snižuje. Něco pak dožene závodní elektronika, ale tak jako tak silnější Subárka a Myšáky mají z pravidla diváci u mlíka než soutěžící na rally. (prosím ber s rezervou) Není problém mít 400-500 koní v myši, či subině. Takže pár koní navíc v PVurčitě na škodu nebude.

                                O tom co bude s 2000 taky strach nemám. Ta auta si našla kupce i přes svoji astronomickou cenu za pořízení i provoz a o to o kolik jsou rychlejší než PV víme všichni. Na druhé místo v MMČR stále stačí PV... A některým řidičům proti jezdci nepomůže ani...

                                Kdo by ta drahá áčka kupoval? On se někdo najde Navíc paralela mezi cenou soutěžního vozu a rychlostí v rally zdaleka neplatí. Zakážeme levnější N3, které můžou být rychlejší než dražší A5? Zakážeme R3, když jsou levnější a mnohdy rychlejší než S1600? Zakážeme historiky, když třeba Janota s autem za cca 800 tis dokáže jezdit 12. absolutně ve sprintech ?
                                MravenecZ

                                Komentář

                                Working...
                                X