Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Produkční vozy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Mohl bych si asi půjčit homologaci té "enkové" Octy, po Novém roce dam info.

    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
    Rally Fans Mariánské Lázně

    Komentář


    • #17
      Tak už je na světě Mitsubishi Lancer EVO IX!

      Pořád má přeplňovaný dvoulitr, elektronicky diferenciál a Japosnký výkon 276 koní.

      Změny jsou tedy zejména vizuální-ostřejší křídlo, větší násoska vzduchu a nový přední nárazník se zapuštěnými mlhovkami.Uvidíme jak to bude vypdat v interieru.Podle zpráv které dorazily rovnou z fabriky, má devítkové EVO jen lehce modifikované křivky výkonu a točivého momentu (nepatrné změny na sání a výfuku) a také bdue lépe brzdit-díky nové směsi brzdových destiček a novátorskémmu postupu při výrobě kotoučů.

      Výkon 276 koní je daň japonským předpisům, ale podle všeho nebude problém několika drobnými zásahy vyšponovat motor na 330 koní!

      Zdroj:Speed

      Pro nás je asi důležitější kdy se objeví verze určená rpo rally tzn. MR.Docela mě zajímá proč Mitsu chrlí nové modely EVa jak na běžícím páse, osmička se ještě ani nestihla ohřát a už je to EVO number devět, které podle fotografie vypadá téměř identicky jako osmička.A taky si mysllim že Evoluce by měla být radikálnější, přijde mi to jako u EVO 5 a pak EVO 6, kde byli jen malinké rozdíly tzn. že mi to přijde jako bezvýznamné.

      http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
      Rally Fans Mariánské Lázně

      Komentář


      • #18
        Také tomu nerozumím ???

        Komentář


        • #19
          Ja si myslim, ze to je cilovou skupinou zakazniku, kterym na penezich moc nezalezi. Tyto auta asi v rukou bohatych a nezkusenych ridicu maji omezenou zivotnost:-). Takove male upravy asi moc penez na vyvoji nestoji a pak dotycni prahnou po nove verzi. Kdyby se to nevyplatilo, asi by to u Mysaku nedelali.

          Komentář


          • #20
            Nejvíc se o novém Lanceru dočtete asi tady ... http://www.mitsubishicars.com/lancerevolution/
            Neobvyklé jsou zejména ty turbulátory na střeše ... http://www.mitsubishicars.com/images...large_6_ex.jpg a http://www.mitsubishicars.com/images...large_4_ex.jpg

            http://www.rally-cfd.wz.cz
            http://www.rally-cfd.wz.cz

            Komentář


            • #21
              quote:
              Ja si myslim, ze to je cilovou skupinou zakazniku, kterym na penezich moc nezalezi. Tyto auta asi v rukou bohatych a nezkusenych ridicu maji omezenou zivotnost:-). Takove male upravy asi moc penez na vyvoji nestoji a pak dotycni prahnou po nove verzi. Kdyby se to nevyplatilo, asi by to u Mysaku nedelali.

              Nezlob se ale nemůžu souhlasit auto za cca.1,5 mil. není kolo za 100 tis. které se po sezoně vyhodí.Nebo se po crashi nebude opravovat.

              Komentář


              • #22
                Přátelé mišáci všech evolucí jsou jako civil moc pěkný a našlapaný káry,ale jako závodnička hroznej vodkros.Až zůstanou ve startovce jenom mišáci tak to bude maxi chlív.

                BOHEMIANS FOREVER !!!

                Komentář


                • #23
                  A proč s nima všichni závodí když se na závodění nehodí ?

                  Komentář


                  • #24
                    Já neříkám ,že nehodí.Jen nostalgicky vzpomínám na 20 WRC ve startovce jedné nejmenované soutěže.

                    BOHEMIANS FOREVER !!!

                    Komentář


                    • #25
                      quote:
                      Já neříkám ,že nehodí.Jen nostalgicky vzpomínám na 20 WRC ve startovce jedné nejmenované soutěže.

                      Tak to já také :-(((

                      Komentář


                      • #26
                        To CFD:Tak ty drážky na konci střechy jsou z vozu Mitsu EVO VIII MR FQ 400, je to továrně upravená osmička se 400 koňma pod kapotou a zrychluje za 3,5 sec. na 100km/h,a le bohužel se bude prodávat jen v Anglii stejně jako Impreza WR1.

                        Mam stažený pořad Top Gear kde to auto je na okruhu stejně rychlé jako Zonda, Koenigsseg a Lambo Murcielágo.

                        Zatim jediná fotka EVO IX kterou jsem viděl je v časopise Speed.

                        http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                        Rally Fans Mariánské Lázně

                        Komentář


                        • #27
                          Pokud někdo chctete vědět něco o té enkové Octavii napište sem vaše dotazy.



                          Upravil - Čejda 04 Jan 2005 12:10:23
                          http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                          Rally Fans Mariánské Lázně

                          Komentář


                          • #28
                            quote:
                            Pokud někdo chctete vědět něco o té enkové Octavii napište sem vaše dotazy.



                            Upravil - Čejda 04 Jan 2005 12:10:23
                            Kdy bude na úrovni EVO VIII?

                            Komentář


                            • #29
                              Nikdy.

                              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                              Rally Fans Mariánské Lázně

                              Komentář


                              • #30
                                quote:
                                Pokud někdo chctete vědět něco o té enkové Octavii napište sem vaše dotazy.

                                Upravil - Čejda 04 Jan 2005 12:10:23
                                V sérii by Octa měla mít spojku Haldex.Jak je to v eNku?

                                Komentář

                                Working...
                                X