Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Produkční vozy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    Podle me to bude stejne jako v trenkovych vozech - upraveny Haldex
    quote:
    quote:
    Pokud někdo chctete vědět něco o té enkové Octavii napište sem vaše dotazy.

    Upravil - Čejda 04 Jan 2005 12:10:23
    V sérii by Octa měla mít spojku Haldex.Jak je to v eNku?

    Komentář


    • #32
      Bavíme se tu o Octavii na bázi první generace (o ní se tu už psalo),nebo mi něco utelko a bude nová Octavia skupiny N?

      Komentář


      • #33
        Ja vim pouze o te jedine. Ta co jela cca 2 souteze.
        quote:
        Bavíme se tu o Octavii na bázi první generace (o ní se tu už psalo),nebo mi něco utelko a bude nová Octavia skupiny N?

        Komentář


        • #34
          Třeba má udajná Fabia WRC pro seriovou výrobu něco společného s produkčními vozy. Podle mne je nová Octavia docela nevhodná pro eNka, protože je ještě těžší než stará. Naopak udělat pořádné eNko z Fabie by byl určitě krok spravným směrem. Navíc mne napadá ještě jedna monster spekulace: Škoda bude jezdit produkční vozy, zatímco Audi bude jezdit WRC.

          Komentář


          • #35
            No tak tomu vubec neverim.
            Proc by tomu tak melo byt? Navic ja si tedy PV z Fabie predstavit nedokazu.
            quote:
            Navíc mne napadá ještě jedna monster spekulace: Škoda bude jezdit produkční vozy, zatímco Audi bude jezdit WRC.

            Komentář


            • #36
              To enko je z modelu 2001.Z toho nového modelu zatim být ani nemůže, chybí ten správnej motor.



              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
              Rally Fans Mariánské Lázně

              Komentář


              • #37
                To Lukasss:Je tam Haldex spojka jako v seriovém autě, ale jsou na tom nějaké úpravy které měla továrna na treninkových vozech jak psal xandrew, ale auto je a bude nekonkurenceschopné.

                http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                Rally Fans Mariánské Lázně

                Komentář


                • #38
                  Unika mi trochu smysl teto Octavie. Auto to je mozna levne (levnejsi nez Misak), ale naprosto neschopne nejakeho vysledku.
                  Je to proste levna 4kolka (pokud je to Haldex, tak ani te plnohodnotna).

                  Komentář


                  • #39
                    quote:
                    Unika mi trochu smysl teto Octavie. Auto to je mozna levne (levnejsi nez Misak), ale naprosto neschopne nejakeho vysledku.
                    Je to proste levna 4kolka (pokud je to Haldex, tak ani te plnohodnotna).

                    Taky tomu nějak nerozumim.

                    Komentář


                    • #40
                      quote:
                      Navic ja si tedy PV z Fabie predstavit nedokazu.
                      Jenže o představy tady moc nejde, ikdyž v mých představách už PV Fabia jezdí. Kdyby se vykašlali na Haldex a dali tam pořádný neaktivní diferenciály tak by to mohlo být, spolu s motorem TFSI, pěkné závodní auto.

                      Komentář


                      • #41
                        quote:
                        quote:
                        Navic ja si tedy PV z Fabie predstavit nedokazu.
                        Jenže o představy tady moc nejde, ikdyž v mých představách už PV Fabia jezdí. Kdyby se vykašlali na Haldex a dali tam pořádný neaktivní diferenciály tak by to mohlo být, spolu s motorem TFSI, pěkné závodní auto.

                        Naprostý souhlas!!! A chtěl bych skutečně takové auto vidět!

                        Komentář


                        • #42
                          A jakej by to automělo mít výkon???Když to má být produkční vůz, tak nejsou možné zásahy do motoru krom ECU, taže počítejme že i kdyby přeci jen někdy nasadily TFSi tak by to auto mělo tak 220 koní a to je hodně málo, o točivém moentu ani nemluvím.

                          http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                          Rally Fans Mariánské Lázně

                          Komentář


                          • #43
                            quote:
                            A jakej by to automělo mít výkon???Když to má být produkční vůz, tak nejsou možné zásahy do motoru krom ECU, taže počítejme že i kdyby přeci jen někdy nasadily TFSi tak by to auto mělo tak 220 koní a to je hodně málo, o točivém moentu ani nemluvím.

                            Těch zásahu v motoru se dá udělat dost.

                            Komentář


                            • #44
                              Se znamym uz nejakou chvilku koketujeme s myslenkou postavit to auto. Jasny je, ze v MMCR nebo sprintech je to bez sanci. Otazka je, kam by se to mohlo dostat v druhe lize (CMPR,Vol. pohar). Na druhe strane jsou tyto souteze stale na okraji medialniho i divackeho zajmu, tudiz nejaka vyuzitelnost pripadneho dosazeni vysledku je miziva. Dale jde o to, zda vetsi volnost predpisu by neposunula to auto smerem ke spicce.

                              L3doP5most....ses si jistej???

                              Komentář


                              • #45
                                2Kiwiooo: Tak to vám chlapi moc fandím jestli chcete postavit Fábii pro sk.N. Už aby jezdila.

                                2Čejda: Fabia by byla IMHO určitě rychlejší než Octavia. Stačí se podívat na FabiiWRC. Nečekám, že by hned byla lepší než Lancer a Impreza, ale je třeba se vydat spravnou cestou.

                                Komentář

                                Working...
                                X