Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Produkční vozy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • quote:
    Levnější a výkonnější alternativa?

    Právě proto!

    Komentář


    • quote:
      quote:
      At si kdo chce co che rika tak subaru je proste nejhezci.

      BTW jestli se pocita DSG jako sekvence tak to ma dosta aut ne?

      RBR 4ever!
      No jestli za sekvenci počítáš DSG tak jo :-) Podle mě je to dvojspojková automatická převodovka.
      Všechny tyhle DSg, Cambiocorsa atd jsou manuální převodovky s automatickou spojkou.Automaty se sekvenčním řazením dělá ZF do BMW atd.

      Pravá sekvence by v seriových autech být nemohla, je hlučná a plynulost řazení by byla pro seriové auto dost mizerná.

      http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
      Rally Fans Mariánské Lázně

      Komentář


      • quote:
        quote:
        quote:
        At si kdo chce co che rika tak subaru je proste nejhezci.

        BTW jestli se pocita DSG jako sekvence tak to ma dosta aut ne?

        RBR 4ever!
        No jestli za sekvenci počítáš DSG tak jo :-) Podle mě je to dvojspojková automatická převodovka.
        Všechny tyhle DSg, Cambiocorsa atd jsou manuální převodovky s automatickou spojkou.Automaty se sekvenčním řazením dělá ZF do BMW atd.

        Pravá sekvence by v seriových autech být nemohla, je hlučná a plynulost řazení by byla pro seriové auto dost mizerná.

        ... a hlavně sekvence nemá pro seriové použití potřebnou životnost. Těžko bys prodával auto s tím, že by muselo každých pár tisíc km do servisu na repasi převodovky.

        http://www.rally-cfd.wz.cz
        http://www.rally-cfd.wz.cz

        Komentář


        • quote:
          Levnější a výkonnější alternativa?

          Ta alternativa je o možnosti homologace auta se 4x4. U N4 stále platí nutnost vyrobit daný počet kusu se 4x4 a turbem v serii. U S2000 to odpadá.

          Komentář


          • quote:
            quote:
            Levnější a výkonnější alternativa?

            Ta alternativa je o možnosti homologace auta se 4x4. U N4 stále platí nutnost vyrobit daný počet kusu se 4x4 a turbem v serii. U S2000 to odpadá.

            Myslíte si, že N-ka mají resp. budou mít proti S2000 šanci??? Na Matador-Tatry to docela klouzalo a Venca se s EVO 9 hodně zapotil, aby Berese na Ignisu pojel!

            Komentář


            • quote:
              Myslíte si, že N-ka mají resp. budou mít proti S2000 šanci??? Na Matador-Tatry to docela klouzalo a Venca se s EVO 9 hodně zapotil, aby Berese na Ignisu pojel!
              Když se podíváš na to, jak jedou v Itálii, tak enka většinou moc šancí nemají...

              http://rally.stanis.info

              Komentář


              • jaký motor má nová impreza? v sérii se přece prodává s 2,5 litrem tak mi to nějak neleze do hlavy...

                Nebyls v Irsku, nebyls na rally...

                Komentář


                • Nová-závodní Impreza má motor 2,0. Sériové auto však 2,5.
                  MravenecZ

                  Komentář


                  • myslel jsem si to díky


                    Nebyls v Irsku, nebyls na rally...

                    Komentář


                    • quote:
                      Nová-závodní Impreza má motor 2,0. Sériové auto však 2,5.
                      nova "ceska" impreza je 2.5, ale zavodni urcite vychazi z jiny verze 2.0. treba v usa mela impreza 2.5T uz minimalne v poslednich dvouch generacich...

                      Komentář


                      • quote:
                        quote:
                        Nová-závodní Impreza má motor 2,0. Sériové auto však 2,5.
                        nova "ceska" impreza je 2.5, ale zavodni urcite vychazi z jiny verze 2.0. treba v usa mela impreza 2.5T uz minimalne v poslednich dvouch generacich...

                        Takže si vlastně napsal to samý, co já. Jenom upřesním, že nová závodní Impreza má motor 2,0 úplně stejný, jako má třeba Vojta Štajf v SpecC.
                        MravenecZ

                        Komentář


                        • U nas dvou-litrova verze neni. Nesplnovala Emisni pozadavky, proto zvysily obsah na 2,5 litu a uz na emisich prolezla :-)

                          Komentář


                          • quote:
                            U nas dvou-litrova verze neni. Nesplnovala Emisni pozadavky, proto zvysily obsah na 2,5 litu a uz na emisich prolezla :-)

                            já myslel aby si paničky majitelů nerozbili hubu

                            prý to je hlavně kvůli jemnější charakteristice motoru aby to prej nebylo tak vostrý, protože plus půl litru a jenom pět koní...

                            Nebyls v Irsku, nebyls na rally...

                            Komentář


                            • V brzské době si budete moci o Subaru Impreza přečíst na ewrc.cz
                              MravenecZ

                              Komentář


                              • Díky za poučení, ale ptal jsem se na něco jinýho :-)
                                quote:
                                quote:
                                Levnější a výkonnější alternativa?
                                Ta alternativa je o možnosti homologace auta se 4x4. U N4 stále platí nutnost vyrobit daný počet kusu se 4x4 a turbem v serii. U S2000 to odpadá.

                                Komentář

                                Working...
                                X