quote:
At si kdo chce co che rika tak subaru je proste nejhezci.
BTW jestli se pocita DSG jako sekvence tak to ma dosta aut ne?
RBR 4ever!
No jestli za sekvenci počítáš DSG tak jo :-) Podle mě je to dvojspojková automatická převodovka.
Všechny tyhle DSg, Cambiocorsa atd jsou manuální převodovky s automatickou spojkou.Automaty se sekvenčním řazením dělá ZF do BMW atd.
Pravá sekvence by v seriových autech být nemohla, je hlučná a plynulost řazení by byla pro seriové auto dost mizerná.
... a hlavně sekvence nemá pro seriové použití potřebnou životnost. Těžko bys prodával auto s tím, že by muselo každých pár tisíc km do servisu na repasi převodovky.
Ta alternativa je o možnosti homologace auta se 4x4. U N4 stále platí nutnost vyrobit daný počet kusu se 4x4 a turbem v serii. U S2000 to odpadá.
Myslíte si, že N-ka mají resp. budou mít proti S2000 šanci??? Na Matador-Tatry to docela klouzalo a Venca se s EVO 9 hodně zapotil, aby Berese na Ignisu pojel!
quote:
Myslíte si, že N-ka mají resp. budou mít proti S2000 šanci??? Na Matador-Tatry to docela klouzalo a Venca se s EVO 9 hodně zapotil, aby Berese na Ignisu pojel!
Když se podíváš na to, jak jedou v Itálii, tak enka většinou moc šancí nemají...
Komentář