Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Produkční vozy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • ... a hlavně sekvence nemá pro seriové použití potřebnou životnost. Těžko bys prodával auto s tím, že by muselo každých pár tisíc km do servisu na repasi převodovky.
    Nejsem si jistej, ale neni systemem razeni tzv."sekvence" jen to, ze se neradi do H, ale jen pohybem paky dopredu a dozadu??? A prevodovky se to vubec netýká? Jeden známej vymyslel system sekvencniho razeni (pohyb pakou dopredu a dozadu) do seriový octavky (a i dalsich aut) a je tam seriova prevodovka. Takze zivotnost predpokladam stejna jako normalne.
    www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019

    Komentář


    • Nejsem si jistej, ale neni systemem razeni tzv."sekvence" jen to, ze se neradi do H, ale jen pohybem paky dopredu a dozadu??? A prevodovky se to vubec netýká? Jeden známej vymyslel system sekvencniho razeni (pohyb pakou dopredu a dozadu) do seriový octavky (a i dalsich aut) a je tam seriova prevodovka. Takze zivotnost predpokladam stejna jako normalne.
      a na jakém principu to funguje?
      Nebyls v Irsku, nebyls na rally...

      Komentář


      • a na jakém principu to funguje?
        Tak na to moc odbornik nejsem. Je to snad normalne na mechanicky bázi, podminkou je snad, ze se musi radit lanama, aby to slo pouzit. Takze to jde na nektery auta VW Group, Porsche a nevim kam vsude jeste. Ja jsem byl svezenej jednou v Oktavce. Jmenuje se to Seqshift. Nejaky informace snad najdete tady www.seqshift.com nebo o nem psali i na http://www.autorevue.cz/Magazin/AR.asp?ARI=1208
        www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019

        Komentář


        • Jo, o tom jsem taky slysel. stoji to cca 30litru a jde to na kterou koliv lanky razenou prevodovku. A na vlastni oci jsem to videl odkryte na Octavii N4. Dve lanka od prevodovky, nejaky mechanismus a tak 4x8 cm velka desticka s nejakejma tistakama a odporama a co ja vim cim (nejsem elektrikar).

          Komentář


          • taky sem o tom slysel


            Komentář


            • Japončíci už ukázali Subaru WRX STi z nového modelu. 300 k, 450 Nm. Více na http://news.auto.cz/nove-modely/suba...y-vyprask.html

              Komentář


              • Foly: Sériovka nemá restriktor Tam je výkon spíš o tom, co si troufnou z hlediska spolehlivosti...

                Komentář


                • O to se nepřu, ale jsou tam první obrázky STi, které bude pravděpodobně předlohou pro homologaci. Taky porovnávací tabulka se "starým" STi. A kdo umí japonsky, může si tam i počíst víc... Takže jsem si dovolil na tu informaci poukázat, jestli už je to pro někoho stará, nezajímavá věc, sorry.

                  Komentář


                  • A prý už jsou dvě objednané do ČR...
                    MravenecZ

                    Komentář


                    • Foly, neomlouvej se, není za co Musím uznat, že to STI vypadá pěkně brutálně, i když sériovka hrozně...

                      Komentář


                      • Původně odeslal Mirek-607 Zobrazit příspěvek
                        Foly: Sériovka nemá restriktor Tam je výkon spíš o tom, co si troufnou z hlediska spolehlivosti...
                        Mirku i když tomuhle až tak nerozumím,pokud se dá do N4 restriktor a tím se sníží výkon
                        tak na druhou stranu se zase zvýší úpravou elektroniky a další úpravou tak si myslím,že ten výkon by mohl zůstat stejný jako serie.Mám za to,že civilní EVO 9 má zhruba stejný výkon jako soutěžní s restriktorem.Jestli se mýlím tak mě oprav.
                        Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

                        Komentář


                        • gonzo: Civilní a enko mají naprosto odlišné křivky motoru (evo 9 a u Imprezy to asi nebude jiné), takže se to blbě srovnává. Sériovka má větší maximální výkon a jde točit do vyšších otáček, ale N4 má zase strašně velký rozsah otáček, kde je výkon skoro konstantní. Navíc sériové evo není jen 9, ale třeba i 9 FQ 360, které má přes 360 koní atd., jen ty se nedovážejí oficiálně do ČR. Stejně jako japonská Impreza. Od sériovky bych fakt nic neodvozoval, tam platí emisní normy, zmiňovaná spolehlivost atd...

                          EDIT: Navíc to PV udělá ten výkon na mnohem lepší palivo...
                          Naposledy upraveno Mirek-607; 17-09-07, 16:26.

                          Komentář


                          • Re: Produkční vozy

                            Mám prosbu... zkuste prohledat archívy, jestli nenajdete fotky interiéru Evo IV, nejlépe áčko, ale i enko se hodí. Díky

                            Komentář


                            • Re: Produkční vozy

                              FIA zřejmě přidá produkčním vozům výkon, aby se příbližily vozům S2000
                              Stačí jedna chybička a v pr.eli je bednička - Tomáš Enge.

                              Komentář


                              • Re: Produkční vozy

                                To budou panečku "N"ka..tedy produčkní vozy, vlastně sériovky .-) uz ted to s nima ma malo spolecnyho. Jinak nic proti, asi se na to bude lepe koukat

                                Komentář

                                Working...
                                X