... a hlavně sekvence nemá pro seriové použití potřebnou životnost. Těžko bys prodával auto s tím, že by muselo každých pár tisíc km do servisu na repasi převodovky.
Oznámení
Collapse
No announcement yet.
Produkční vozy
Collapse
X
-
www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019
-
Nejsem si jistej, ale neni systemem razeni tzv."sekvence" jen to, ze se neradi do H, ale jen pohybem paky dopredu a dozadu??? A prevodovky se to vubec netýká? Jeden známej vymyslel system sekvencniho razeni (pohyb pakou dopredu a dozadu) do seriový octavky (a i dalsich aut) a je tam seriova prevodovka. Takze zivotnost predpokladam stejna jako normalne.Nebyls v Irsku, nebyls na rally...
Komentář
-
a na jakém principu to funguje?www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019
Komentář
-
Jo, o tom jsem taky slysel. stoji to cca 30litru a jde to na kterou koliv lanky razenou prevodovku. A na vlastni oci jsem to videl odkryte na Octavii N4. Dve lanka od prevodovky, nejaky mechanismus a tak 4x8 cm velka desticka s nejakejma tistakama a odporama a co ja vim cim (nejsem elektrikar).
Komentář
-
Japončíci už ukázali Subaru WRX STi z nového modelu. 300 k, 450 Nm. Více na http://news.auto.cz/nove-modely/suba...y-vyprask.html
Komentář
-
O to se nepřu, ale jsou tam první obrázky STi, které bude pravděpodobně předlohou pro homologaci. Taky porovnávací tabulka se "starým" STi. A kdo umí japonsky, může si tam i počíst víc... Takže jsem si dovolil na tu informaci poukázat, jestli už je to pro někoho stará, nezajímavá věc, sorry.
Komentář
-
Původně odeslal Mirek-607 Zobrazit příspěvekFoly: Sériovka nemá restriktorTam je výkon spíš o tom, co si troufnou z hlediska spolehlivosti...
tak na druhou stranu se zase zvýší úpravou elektroniky a další úpravou tak si myslím,že ten výkon by mohl zůstat stejný jako serie.Mám za to,že civilní EVO 9 má zhruba stejný výkon jako soutěžní s restriktorem.Jestli se mýlím tak mě oprav.Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower
Komentář
-
gonzo: Civilní a enko mají naprosto odlišné křivky motoru (evo 9 a u Imprezy to asi nebude jiné), takže se to blbě srovnává. Sériovka má větší maximální výkon a jde točit do vyšších otáček, ale N4 má zase strašně velký rozsah otáček, kde je výkon skoro konstantní. Navíc sériové evo není jen 9, ale třeba i 9 FQ 360, které má přes 360 koní atd., jen ty se nedovážejí oficiálně do ČR. Stejně jako japonská Impreza. Od sériovky bych fakt nic neodvozoval, tam platí emisní normy, zmiňovaná spolehlivost atd...
EDIT: Navíc to PV udělá ten výkon na mnohem lepší palivo...Naposledy upraveno Mirek-607; 17-09-07, 16:26.
Komentář
Komentář