Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Produkční vozy

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Čejda
    replied
    Re: Produkční vozy

    Tak jsem dnes koukal po internetu a našel jsem na prodej Mégane RS N4 a s tou cenou si někdo asi dělá srandu, 110 000 euro je opravdu velká pálka v porovnání s cenami ojetých devítek, dokonce i desítek o Subaru ani nemluvě.

    Např Aleš Dlouhý prodává své N14 na Reigrech a s velkým restriktorem za méně než polovinu.....

    A EVO X od Dytka stojí ještě méně.....
    Naposledy upraveno Čejda; 10-06-11, 15:46.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: Produkční vozy

    Je to ovšem nesmysl. Chápu, že se nesmí použít díly které nejsou homologované, ale tenhle systém retrospektivní restrikce se mi nelíbí. Jiná situace je pokud se např. v r. 20XY mohou jet keramické brzdy a od roku 20X1 se musí použí ocelové, to chápu. Ale jestliže není technické omezení od FIA a výrobce udělá změnu a já jí musím udělat také, tak to je ptákovina.

    Zanechat komentář:


  • Čejda
    replied
    Re: Produkční vozy

    Co není povoleno je zákázáno!

    Prokop měl problém že použil kotouče které už nebyli povoleny tzn. nebyli homologované a at už měl výhod či ne tak byl po právu vyloučen.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: Produkční vozy

    Nejsou to ty přiblblý errata?

    Zanechat komentář:


  • Speeder
    replied
    Re: Produkční vozy

    Ruba: Ty kotouče Prstovo byly prostě a jasně vyřazený z homologace, nebo jak to říct. Nebyl to případ, že byl jel koutouče nižší specifikace, ale prostě už byly zakázaný. Výrobci si potřebovali namastit kapsu, tak FIA nařídila jinej díl a ty starý buď do sběru, prodat nějakejm civilistům nebo ztestovat.

    Zanechat komentář:


  • Ruba
    replied
    Re: Produkční vozy

    Ale co když použiješ menší brzdy z minulého roku, které vlastně odpovídají, tak jsi vlastně v nevýhodě... narážím tím na případ myslím Prokopa v PWRC... Nebo to je jiný případ..? Myslel jsi to jako, že když použiješ věci z auta z jiné skupiny, tak se to auto zařadí do nejsilnější skupiny odkud máš aspoň jeden díl..?

    Zanechat komentář:


  • Foly
    replied
    Re: Produkční vozy

    Dík. Já netvrdil, že mám pravdu, jen jsem chtěl od někoho, kdo to ví, vysvětlení.

    Zanechat komentář:


  • Speeder
    replied
    Re: Produkční vozy

    Přesně tak, když se přihlásíš do áčkový třídy a přesto máš na autě pořád něco enkovýho, jen to jen a jen tvůj problém, že nevyužíváš plných možností homologace. Josef Koupal například loni absolvoval Rally Krumlov a Rally Příbram s čistou Fabií N1 (v Příbrami už měl tedy áčkovou převodovku) a byl přihlášen do A5, aby měl vůbec s kým soupeřit v rámci skupiny, protože N1 nikdo nejel. Dělal to tak tuším i Srb. Tudíž MravenecZ má pravdu.

    Zanechat komentář:


  • MravenecZ
    replied
    Re: Produkční vozy

    Foly nemáš pravdu. Zaprvé záleží do jaké kategorie se přihlásíš. Dokonce můžeš jet mezi "áčky" s čistým "enkem" jak už se to v minulosti několikrát stalo.
    Zadruhé v tom R4 nejsou žádné "nehomologované" věci. Všechny věci jsou řádně homologované pro EVO IX ve skupině N. Nad rámec toho tam bylo pár úprav z R4, tudíž už se to přehouplo do R4. Auto nemusí vždy zcela využívat všech povolených úprav pro danou třídu, ale musí v něm být homologované věci pro daný typ. Stejně jako zdaleka ne všechny PV N4 zcela využívají homologaci pro N4. Proto jsou mezi nimi tak obrovské rozdíly protože není N4 jako N4.

    Tohle je naprosto běžný postup, jak už tu zmínil třeba Čejda. Například jsi dříve u N1 Felice dal dozadu kotouče a už jsi byl rázem v A5, protože v N1 se to jet nesmělo. Zdaleka jsi v autě nemusel mít třeba Hewlanda, špéru a další věci, které běžně jezdily ve Feliciích A5.

    Zanechat komentář:


  • LeniLuki
    replied
    Re: Produkční vozy

    Však Pech jel ve skupině 2, kam spadají klasické S2000 a nové R4, ne? A že plně nevyužil možnosti kitu R4 je vlastně jeho problém

    Zanechat komentář:


  • Čejda
    replied
    Re: Produkční vozy

    S tím problém není, nemusel tam dát všechno. Dříve jsme vozili a chodov na testvování vozy sk.N a jakmile tam bylo něco co nebylo v homologaci automaicky se auto přeřadilo do sk.A předpokládam že stejná pravidla platí i zde pro R4. Podle mě se ve sk.A nemusí jet všechno co je v homologaci viz. CTR Karla Pohnera a stejné to bude s R4 a vlastne všemi třídami snad vyjma S2000.

    Zanechat komentář:


  • Foly
    replied
    Re: Produkční vozy

    Z lidského hlediska to chápu a kdysi platilo, že udělals úpravu nad N a převedli tě do A. Ale dnes obvykle platí, že auto má homologaci N a musí mít vše, co je v homologačním listu a následně v autě R by mělo být vše, co tam má být. Tudíš teoreticky tam zůstaly "staré" nehomologované díly. Na to poukazuje John206WRC a zarazilo to i mě. Kolik posádek už dostalo pálku za něco, co je nezrychlilo ba i zpomalilo.
    Takže jsem čekal spíš odpověď někoho, kdo ví.

    Zanechat komentář:


  • blaha.48
    replied
    Re: Produkční vozy

    R4 je proti N4 rychlejší,pokud ale nestihl namontovat celý R4 kit,tak zrychlil proti N4 jen trochu,a nevyužil plně možnosti kitu,to nikomu nevadí,jen jeho smůla že to nestihl časově a tudíž nemělo auto všechny výhody R4.

    Zanechat komentář:


  • Foly
    replied
    Re: Produkční vozy

    Přiznám se, že mě v tomto směru prohlášení Pecha, že odlehčí auto podle R4 a ostatní už nestihne, taky překvapilo. Je ten svět nějakej složitej...

    Zanechat komentář:


  • John206WRC
    replied
    Re: Produkční vozy

    Jak je možné, že Ášín jel na Šumavě auto, které bylo předělané do R4 jen napůl? Vždyť např. v Příbrami 2007 byl Votava vyloučený za banální výplň dveří, která byla homologovaná místo devítky pro osmičku. To je v pořádku, když má auto specifikace N4, použije tam jen některé nové věci z homologačního kitu R4 a auto potom spadá do R4?

    Zanechat komentář:

Working...
X