Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Technické specifikace

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Technické specifikace

    Spuštěny stránky http://petrwrc.sweb.cz s technickými specifikacemi soutěžních vozidel. Pokud by někdo chtěl doplnit chybějící hodnoty nebo cokoliv dopřesnit, ať píše sem do fóra a tohodle tématu. Budu rád za jakékoliv zdroje informací týkajících se WRC, S1600, Skupiny B. Skupiny A, Kit Carů A7, Kit Carů A6 i starších vozů např Skupiny 4 apod. Předem díky za jakékoliv připomínky 8-)

    PetrWRC
    http://petrwrc.sweb.cz

    PetrWRC | MotorHome.cz Member

  • #2
    Stránky http://petrwrc.sweb.cz rozšířeny o další specifikace vozů WRC (Ford Focus WRC99 až Focus WRC05, Mitsubishi Lancer Evolution WRC až po Lancer WRC05 a Subaru Impreza WRC02 až po Imprezu WRC05) Auta se liší pouze v nepatrnejch detajlech, ale bylo zde přání všech specifikací 8-) V přípravě Škoda Octavia WRC Evo 1 až 3 a Seat Cordoba WRC Evo 1 až 3. Rád bych udělal ještě všechny tři Eva 206 WRC, ale zatim chybí data 8-(
    Žádám o další návrhy popřípadě připomínky 8-)

    PetrWRC
    http://petrwrc.sweb.cz

    PetrWRC | MotorHome.cz Member

    Komentář


    • #3
      Docela dobrý, ty tvoje stránky. Ale nezapomeň na Lanču STRATOS, protože to by ses mě dotknul.

      Komentář


      • #4
        Jojo Stratos je mňamózní autíčko i jí jsem jeho fanda a když jsem jej slyšel jet při Deutschlandu tak to byl sluchový orgazmus.

        http://www.foxrallyteam.cz

        Komentář


        • #5
          To Pelikan a daldal:
          Nebojte, na Stratose data mám, takže určitě bude 8-)
          Momentálně dodělávám WRC (Octavii - všechny Eva a Accenta - taky všechny 8-), ještě bych rád dodělal Imprezy od roku 97 do 2001, ale zatim chybí dostatek dat 8-( i když jsou ty auta hodně podobný. Ještě dodělat Skupinu B (Peugeot 205 Evo 1, Lancia 037 Rally Evo 1 a ještě takový trochu "exoty" skupiny B Mazda RX-7 Savanna, Nissan 240RS, BMW M1 apod. 8-) Je toho ještě celkem dost.
          Co dalšího??? Pokud budou podklady tak to rád zpracuju a dám na web 8-)

          PetrWRC
          http://petrwrc.sweb.cz

          PetrWRC | MotorHome.cz Member

          Komentář


          • #6
            První část slibu splněna 8-) na stránky http://petrwrc.sweb.cz přidány technické specifikace všech tří evolucí Škody Octavie WRC

            V dohledné době snad Hyundai Accent WRC (všechny evoluce) a dodělání Skupiny B

            PetrWRC
            http://petrwrc.sweb.cz
            Technické specifikace rally aut

            PetrWRC | MotorHome.cz Member

            Komentář


            • #7
              Stránky http://petrwrc.sweb.cz rozšířeny o vozy skupiny B Lancia Rally 037 Evo1, Peugeot 205 T16 Evo1 a Opel Ascona 400. Nově upraveny informace o Lancii Rally 037 Evo2 a Peugeotu 205 T16 Evo2.

              PetrWRC
              http://petrwrc.sweb.cz
              Technické specifikace rally aut

              PetrWRC | MotorHome.cz Member

              Komentář


              • #8
                Tak jsem se koukal na tvoje stránky a je to celkem pěkný. Já bohužel moc nejsem na to číst si ty specifikace, ale spíš mě zajímá jak se co liší na pohled.
                Tak třeba, že Lancia 037 Rally Evo1 má zadní nárazník a Lancia 037 Rally Evo2 ho nemá.
                Nebo že třeba P 205 T16 EVO2 má vlastně také dva vývojové stupně. U toho pozdějšího přibyly na boky mezi kola jakési lišty, které měly udržovat vzduch pod vozem něco na způsob wingcarů ve F1. V zadní části v okolí výfuku byl vytvořen aerodynamický prvek podobný dnešním difuzorům u okruhových aut. Tenhle difuzor se objevil také u MG Metro. Dále Peugeot používal na asfaltech ventilátorové disky kol nebo jak bych to nazval viz. třeba fotky z nešťastné Korziky 86.
                Dále by možná bylo zajímavé uvést, že asi žádné vozidlo skupiny B s pohonem 4x4 nemělo mezinápravovou spojku tudíž při zatažení ručky by se zablokovala všechna kola. Opět jsem to viděl na videu o autech skupiny B kdy tovární Pažouty na Korzice couvaly ve vracáku a myslím, že lidi pískali!
                Protože ti chyběly fotky na Asconu 400 mohl bych snad nějaké naskenovat, ale bohužel zdroj už vědět nebudu, protože to je dlouho co jsem to tak porůznu vystřihoval s časopisů. Jestli to neva tak ti je můžu poslat.
                Aby to nevyznělo jako moc jako kritika tak věz, že fandím tomu co děláš.

                http://www.foxrallyteam.cz

                Komentář


                • #9
                  Taky připojím konstruktivní kritiku a to,že ti chybí fotky u toho Béčkovýho Citroena BX tak jestli bys měl zájem tak ti nějakou pošlu...

                  Komentář


                  • #10
                    quote:
                    Taky připojím konstruktivní kritiku a to,že ti chybí fotky u toho Béčkovýho Citroena BX tak jestli bys měl zájem tak ti nějakou pošlu...

                    Díky 8-) S těma fotkama na BX4TC je trochu problém (všeobecně) 8-( Taky jich pár mám, ale všechno moc malý rozlošení 8-) Všechny obrázky na webu jsou 300x200!!! Musim vybrat ty nejlepší z toho mála a dám to tam.

                    Moc díky PetrWRC
                    http://petrwrc.sweb.cz
                    Technické specifikace rally aut

                    PetrWRC | MotorHome.cz Member

                    Komentář


                    • #11
                      quote:
                      Tak jsem se koukal na tvoje stránky a je to celkem pěkný. Já bohužel moc nejsem na to číst si ty specifikace, ale spíš mě zajímá jak se co liší na pohled.
                      Tak třeba, že Lancia 037 Rally Evo1 má zadní nárazník a Lancia 037 Rally Evo2 ho nemá.
                      Nebo že třeba P 205 T16 EVO2 má vlastně také dva vývojové stupně. U toho pozdějšího přibyly na boky mezi kola jakési lišty, které měly udržovat vzduch pod vozem něco na způsob wingcarů ve F1. V zadní části v okolí výfuku byl vytvořen aerodynamický prvek podobný dnešním difuzorům u okruhových aut. Tenhle difuzor se objevil také u MG Metro. Dále Peugeot používal na asfaltech ventilátorové disky kol nebo jak bych to nazval viz. třeba fotky z nešťastné Korziky 86.
                      Dále by možná bylo zajímavé uvést, že asi žádné vozidlo skupiny B s pohonem 4x4 nemělo mezinápravovou spojku tudíž při zatažení ručky by se zablokovala všechna kola. Opět jsem to viděl na videu o autech skupiny B kdy tovární Pažouty na Korzice couvaly ve vracáku a myslím, že lidi pískali!
                      Protože ti chyběly fotky na Asconu 400 mohl bych snad nějaké naskenovat, ale bohužel zdroj už vědět nebudu, protože to je dlouho co jsem to tak porůznu vystřihoval s časopisů. Jestli to neva tak ti je můžu poslat.
                      Aby to nevyznělo jako moc jako kritika tak věz, že fandím tomu co děláš.

                      Jo díky 8-) Vůbec to jako kritiku neberu (kdyby tak bylo víc lidí, který by řekli - tohle se mi nelíbí a proč... , byl bych moc rád, jinak to , jak se stránky líbí nepoznám 8-( a nerad bych to dělal zbytečně 8-(
                      To co píšeš je hodně zajímavý a klidně bych mohl nějaký detaily tohohle rázu přidat 8-)

                      Jinak ta "tvoje" Lancia Stratos se snad dostane na web co nevidět 8-) Ještě musim dořešit, jak to udělám, ale nejspíš dám ostatní auta do sekce Ostatní, kde budou různý auta různejch obsahů, tříd apod jako Favorit, Lancery, Imprezy (Nka) apod. 8-)

                      Jo a ještě k tý Asconě, nějaký fotky mám, ale pokud bys to dokázal naskenovat ve velký kvalitě??? Zatim to nech 8-) já ještě projdu archiv a pokud by to nestačilo, tak se ozvu 8-)

                      Díky za "kritiku" 8-) PetrWRC
                      http://petrwrc.sweb.cz
                      Technické specifikace rally aut



                      Upravil - Petr WRC 25 Jul 2005 17:59:22
                      PetrWRC | MotorHome.cz Member

                      Komentář


                      • #12
                        Hned jsem prošel svůj archív fotek, ale zjistil jsem že kvalita tištěných fotek tehdy nebyla nic moc. Pak jsem chvíli brousil po NETu a tak ti pošlu nějakou Asconu a Citrona. Snad to ještě nebudeš mít.

                        http://www.foxrallyteam.cz

                        Komentář


                        • #13
                          Web http://petrwrc.sweb.cz rozšířen o "exoty" skupiny B (Nissan 240RS ET a Mazda RX-7 Savanna)

                          Za data ještě jednou moc díky Pelikanovi.

                          PetrWRC
                          http://petrwrc.sweb.cz
                          Technické specifikace rally aut

                          PetrWRC | MotorHome.cz Member

                          Komentář


                          • #14
                            Web http://petrwrc.sweb.cz rozšířen o technickou specifikaci vozu Suzuki Swift S1600

                            PetrWRC
                            http://petrwrc.sweb.cz
                            Technické specifikace rally aut

                            PetrWRC | MotorHome.cz Member

                            Komentář


                            • #15
                              Technické specifikace se přestěhovaly na web MotorHome.cz 8-)

                              http://www.motorhome.cz/rally/index....4021&Itemid=52

                              Postupně budou přibývat další vozy ... případné připomínky pište sem do fóra nebo pod článek 8-)

                              PetrWRC
                              http://www.motorhome.cz/rally/technika/wrc.php

                              PetrWRC | MotorHome.cz Member

                              Komentář

                              Working...
                              X