Když tu byl zmíněn Vlastimil Neumann, kdyby měl někdo fotky /odkazy na foto/ z jeho startu s Corollou WRC na Kopné 2000 a byl se ochoten podělit... (případně Imprezu Tomáše Hrdinky ze stejné soutěže).
Díky
www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019
No Izach a jeho jízda se Š1202 STW, tak to byl zážitek!!
Naprostý souhlas, někde na netu je i video jak dal stejšna na boudu. Před nějakým rokem jsem potkal modrého civilního stejšna na elektronech a za volantem....
Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower
Dneska jsem narazil na zajímavý článek o údajné výměně auta posádky Mouton-Hertz za auto posádky Braun-Fischer na Pobřeží slonoviny 1985 po RZ1 kvůli technické závadě. Článek je ve francouzštině, tak jsem si ho přegůglil do angličtiny (do češtiny jsem to kvůli předpokládané nekvalitě překladu ani nezkoušel). Podle článku to dopadlo tak, že podvod nebyl prokázán, ale Mouton má tady na resultech odstoupení na RZ1, kde měla mít (údajně) poruchu motoru. To je ale předpokládám jen neúplností databáze? http://www.urquattro.fr/Web/Pages/Jo...ortauto05.html
Co o tom vím já , Moutonová byla ze závodu stažena týmem ve třetí etapě. Audi přihlásilo na tuto soutěž 2 auta - upravené pro Afriku pro Moutonovou a lehkou verzi Audiny pro šéfmechanika Brauna, myslím že vůz z Akropolis. Braun měl být rychlý doprovod a celou rallye absolvovat v těsném závěsu Moutonové. Již v první etapě měla Moutonová problémy. Tým hlásil vážné problémy s válcem, motorem - avšak po příjezdu Brauna za 90 minut auto opravili. Audi změnilo problém na nějaké čerpadlo, ale bylo vážné podezření že si prohodili auta - to však nebylo kontrolováno a tudíž potvrzeno. Moutonová pokračovala v soutěži, ale objevily se další problémy a propadnutí na 5 místo ( potřebovala dojet nejhůře třetí ). Pilotka hlásila problémy se říuzením a chováním auta, což potrvzovalo variantu, že se jednalo o "lehký" vůz a proto z bezpečnostních důvodů tým Moutonovou odvolal. Ale kde byla pravda, vědí jen u Audi a Moutonová.
Co o tom vím já , Moutonová byla ze závodu stažena týmem ve třetí etapě. Audi přihlásilo na tuto soutěž 2 auta - upravené pro Afriku pro Moutonovou a lehkou verzi Audiny pro šéfmechanika Brauna, myslím že vůz z Akropolis. Braun měl být rychlý doprovod a celou rallye absolvovat v těsném závěsu Moutonové. Již v první etapě měla Moutonová problémy. Tým hlásil vážné problémy s válcem, motorem - avšak po příjezdu Brauna za 90 minut auto opravili. Audi změnilo problém na nějaké čerpadlo, ale bylo vážné podezření že si prohodili auta - to však nebylo kontrolováno a tudíž potvrzeno. Moutonová pokračovala v soutěži, ale objevily se další problémy a propadnutí na 5 místo ( potřebovala dojet nejhůře třetí ). Pilotka hlásila problémy se říuzením a chováním auta, což potrvzovalo variantu, že se jednalo o "lehký" vůz a proto z bezpečnostních důvodů tým Moutonovou odvolal. Ale kde byla pravda, vědí jen u Audi a Moutonová.
aumikr" Tenkrát se jednalo o udržení priority A pro Moutonovou-tu měl mistr světa,mistr Evropy a jezdec,který se umístil na stupních vítězů v rallye MS.Tato Rallye Pobřeží Slonoviny bývala slabě obsazená,tam k tomu byla větší šance než na poslední RAC rally.Nepovedlo se,Moutonová stejně odešla k Peugeotu do německého mistrovství.
Komentář