Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Nostalgie a vzpomínky

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Tonda H
    replied
    Úslava 1999 čé té :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=PIcPSRXPP9s

    Zanechat komentář:


  • Tonda H
    replied
    Paramo Liberec 1999 česká televize
    https://www.youtube.com/watch?v=schX3qRNyN0

    Zanechat komentář:


  • Kenny_pce
    replied
    Je to jen hrubej prepocet podle narychlo vygooglenejch a neoverovanejch informaci. Jasne ze kdybych pouzil prepocet pres DEM, tak to vyjde vyrazne jinak. Nedejboze drzet liry v 90's Ale s velkou pravdepodobnosti ty "desitky miliard lir" neprekrocej Volkswagenich "100 M eur", dnesni Hyundai ma asi jeste vetsi rozpocet. Pricemz tehdy se kazdejch par let uplne menila koncepce aut, gumy se menily po kazdy RZ, odjely se nasobky ostrejch km.
    Narazim tim na to, ze svazani predpisama nema na naklady vliv, dosahne se jen toho, ze za kazdou utracenou korunu bude mensi zlomek sekundy. Utracet se bude tolik, kolik si motorsport department vydupe v predstavenstvu, takhle si mozna vydupe i vic.

    Zanechat komentář:


  • nowi
    replied
    Původně odeslal Kenny_pce Zobrazit příspěvek
    "Cesare Fiorio v jednom rozhovoru přiznal, že zvládali utrácet desítky miliard lir ročně". Jestli spravne pocitam, odpovida dnesni 1 EUR tehdejsim 1000 ITL. (velmi zhruba 2400 ITL-85 == 1 GBP-85 == 2.8 GBP-22). I s vyvojem vesmirnejch aut a vrtulnikem. Tak co je dneska spatne?
    Přiznám se, že touto optikou jsem na to nepohlížel. Ta věta je výtažek z cizojazyčného článku, který jsem nedávno četl Já popravdě nevím, kde zjistit, co se vlastně tenkrát třeba dalo za oněch 1000 lir v Itálii pořídit.

    Zanechat komentář:


  • hujer
    replied
    A jak se holčiny chválily(v r.1976 a dál) za noc na hotelu Moskva ve Zlíně 1000lir.Ono už tehdy to bylo pár možná desetikorun.

    Zanechat komentář:


  • Kenny_pce
    replied
    "Cesare Fiorio v jednom rozhovoru přiznal, že zvládali utrácet desítky miliard lir ročně". Jestli spravne pocitam, odpovida dnesni 1 EUR tehdejsim 1000 ITL. (velmi zhruba 2400 ITL-85 == 1 GBP-85 == 2.8 GBP-22). I s vyvojem vesmirnejch aut a vrtulnikem. Tak co je dneska spatne?
    Naposledy upraveno Kenny_pce; 25-10-22, 01:57.

    Zanechat komentář:


  • misel
    replied
    Původně odeslal nowi Zobrazit příspěvek
    Vážně nevážná glosa o časech minulých - GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách? - RALLY LIFE
    Pěkné počtení. Díky Nowi, budu se těšit na další články.

    Zanechat komentář:


  • nowi
    replied
    Vážně nevážná glosa o časech minulých - GLOSA: Jaká byla rally v osmdesátkách? - RALLY LIFE

    Zanechat komentář:


  • Tonda H
    replied
    Šumava 1999 v reportáži české televize
    https://www.youtube.com/watch?v=2QiCSxW8YlM

    Zanechat komentář:


  • nowi
    replied
    Auto z omšelé fotografie aneb příběh vzkříšení jednoho Stratosu, který už mohl navždy zůstat nejdražší psí boudou světa - Lancia Stratos Sandra Munariho - nejdražší psí bouda světa - RALLY LIFE

    Zanechat komentář:


  • Tonda H
    replied
    Jaro v roce 1999 začínalo rallyšou v Blovicích :-) report české televize
    https://www.youtube.com/watch?v=MUeD7MyV9RM

    Zanechat komentář:


  • Tonda H
    replied
    Druhý zimní report čt , tentokrát rajd zimowy
    https://www.youtube.com/watch?v=cjwGx4QLCxU

    Zanechat komentář:


  • Tonda H
    replied
    Ve stopě valašské zimy 1999 od české televize
    https://www.youtube.com/watch?v=6-J4qDTyqk0

    Zanechat komentář:


  • nowi
    replied
    Není to tak dlouho, co z dílen KIT Racing vyjelo zbrusu nové Mitsubishi Lancer EVO III Gr.A. Kluci z RALLYE DESIGN ho oblékli do designu "Winfield", se kterým startoval Tommi Mäkinen na Rallye Catalunya-Costa Brava 1996. Měl jsem tu čest auto před prvním startem krátce fotit. A protože mám rád kontexty, zpracoval jsem celkové shrnutí o životě "evotrojky" a zároveň krátkou historii auta se značkou "M5 MRE" v továrním týmu - Historie Mitsubishi Lancer EVO III "M5 MRE" - RALLY LIFE

    Zanechat komentář:


  • nokian
    replied
    Původně odeslal nowi Zobrazit příspěvek
    Příběh Audi a jeho "neexistujícího" příspěvku do Group S se epizodně dotkl i Dešné u Zlína. Tajný projekt, dodnes zahalený mnoha tajemstvími a chimérami. Rešerse známých faktů a i nové proměnné - https://www.rallylife.cz/projekt-aud...n-pro-tve-oci/
    Pěkné počtení. Děkuju.
    Pro ilustraci: na mapy.cz je stále poznámka, že v daném místě je testovací okruh rally.
    Přiložené soubory

    Zanechat komentář:

Working...
X